abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26635275
Hey mensen.
Gisteren had ik mijn gitaar ff losgekoppelt om ff gewoon te spelen , zonder versterker
maar later had ik hem weer aangesloten , het geluid staat op normaal , en er komt geen geluid uit
ik had het gteluid nog harder gezet moor niks , je hoort wel gekraak maar dat is stnadaart , ik hoor geen enkele snaar maar als ik de snaaren aanraak doet he geluidnog een beetje raar, ik had nog de snoeren verwisseld maar niks.
WIe zou mij kunnen helpen?
pi_26635440
kabelingang van je gitaar 'n beetje lam?

Sluit er eens een muziekspelertje op aan, ofzo (als je daar een ingang voor hebt op je versterker) om te zien of je versterker nog gewoon werkt
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_26635457
[quote]Op zondag 1 mei 2005 10:00 schreef Jordy-B het volgende:
kabelingang van je gitaar 'n beetje lam?

Dat dacht ik ook al

maar ik heb 3 poorten , 1 voor de input , 1 voor mic en 1 voor de koptelefoon
  zondag 1 mei 2005 @ 10:12:21 #4
118691 Diebitch
*if your mind is fucked up*
pi_26635570
wat is een '' ijn versterker ''?
You onley live once...so BiNaughty....
pi_26635639
quote:
Op zondag 1 mei 2005 10:12 schreef Diebitch het volgende:
wat is een '' ijn versterker ''?
da's een iets te zacht ingedrukt "m"-toetsje, denk ik.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_26635741
klopt , maar kan iemand mijn helpen?
  zondag 1 mei 2005 @ 10:38:22 #7
114356 mirage-one
It's all good!
pi_26635904
Probeer de jack plug in je gitaar door de kabel erin te stoppen en in je versterker en dan een beetje rond te draaien aan de plug zelf die in je gitaar zit. Als dit af en toe geluid door geeft kan het de output plug van je gitaar zijn of de jack plug aan de kabel. Als dit niks doet kun je nog proberen te switchen tussen verschillende elementen op je gitaar (ga er voor het gemak vanuit dat het een electrische gitaar is en geen semi-acoustische).
  zondag 1 mei 2005 @ 10:41:08 #8
11502 nipeng
The last ride is free
pi_26635946
Bullshit reacties verwijderd.
pi_26669200
Heb je de volumeknop van je gitaar wel hard genoeg staan? (overkomt mij ook nog wel is)

Draai is goed aan de beide uiteinden van de pluggen. (je 'gitaarsnoer"). Die kunnen wel is los zitten.

Of: je gaf al aan dat je gitaarversterker stoorde. Ik heb me laten vertellen dat dit zou kunnen door stof op een zekering IN je versterker. Dus versterker open maken en met een beetje spiritus en een wattenstaafje de onderdelen schoonmaken.

Suc6
pi_26671748
quote:
Op zondag 1 mei 2005 09:41 schreef GameMaster het volgende:
...ik hoor geen enkele snaar maar als ik de snaaren aanraak doet he geluidnog een beetje raar...
Dat lijkt mij gewoon een aarde probleem. Je zou eens kunnen kijken of je gitaar en versterker goed geaard zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')