zeker zekerquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou aman, ik hoop dat je trots op jezelf bent
Is 't niet logischer om dit in het topic over de dagcijfers te plaatsen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:37 schreef dolle_hond het volgende:
Elke Dagstand krijgen van mij de users in de top10 punten, nr.1 krijgt 10 punten, nr. 2 9 punten enz. Tot nr. 10 1 punt.
Dit levert bij sommering een stand op van de actiefste users. Hier is die stand mbt MEI 2005.
misschien wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is 't niet logischer om dit in het topic over de dagcijfers te plaatsen?
Dat vroeg ik me dus eigenlijk ook af.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:46 schreef AMD64 het volgende:
Wanneer krijgen we de weekstats? Volgende week pas weer ben ik bang?
aangezien de storing over het einde van de week liep, zijn zowel week 22 als week 23 "getroffen".quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:46 schreef AMD64 het volgende:
Wanneer krijgen we de weekstats? Volgende week pas weer ben ik bang?
Jammer, want vorige week had ik een paar dagen best veel gepost, dus ik verwachtte eigenlijk eens vrij hoog in de weekstats te komen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
aangezien de storing over het einde van de week liep, zijn zowel week 22 als week 23 "getroffen".
of er over deze weken nog een weekstat wordt gemaakt is niet zeker.
anders doe ik wel een totaal over deze weken (vorig jaar heb ik ook enkele weken samen moeten pakken).
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jammer, want vorige week had ik een paar dagen best veel gepost, dus ik verwachtte eigenlijk eens vrij hoog in de weekstats te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |