Is 't niet logischer om dit in het topic over de dagcijfers te plaatsen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:37 schreef dolle_hond het volgende:
Elke Dagstand krijgen van mij de users in de top10 punten, nr.1 krijgt 10 punten, nr. 2 9 punten enz. Tot nr. 10 1 punt.
Dit levert bij sommering een stand op van de actiefste users. Hier is die stand mbt MEI 2005.
misschien wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is 't niet logischer om dit in het topic over de dagcijfers te plaatsen?
Dat vroeg ik me dus eigenlijk ook af.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:46 schreef AMD64 het volgende:
Wanneer krijgen we de weekstats? Volgende week pas weer ben ik bang?
aangezien de storing over het einde van de week liep, zijn zowel week 22 als week 23 "getroffen".quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:46 schreef AMD64 het volgende:
Wanneer krijgen we de weekstats? Volgende week pas weer ben ik bang?
Jammer, want vorige week had ik een paar dagen best veel gepost, dus ik verwachtte eigenlijk eens vrij hoog in de weekstats te komen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
aangezien de storing over het einde van de week liep, zijn zowel week 22 als week 23 "getroffen".
of er over deze weken nog een weekstat wordt gemaakt is niet zeker.
anders doe ik wel een totaal over deze weken (vorig jaar heb ik ook enkele weken samen moeten pakken).
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jammer, want vorige week had ik een paar dagen best veel gepost, dus ik verwachtte eigenlijk eens vrij hoog in de weekstats te komen.
dolle hond, gewoon een weekje laten zitten, kom op zeg je mag ook nog wel een leven hebben. En mensen die er over zeuren die moeten dan maar aanbiedne het zelf te doenquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
aangezien de storing over het einde van de week liep, zijn zowel week 22 als week 23 "getroffen".
of er over deze weken nog een weekstat wordt gemaakt is niet zeker.
anders doe ik wel een totaal over deze weken (vorig jaar heb ik ook enkele weken samen moeten pakken).
een reconstructie is evt mogelijk, maar komende weken heb ik t toch al erg druk op werk en prive (mijn leven, wat doe je).
maandstats zijn iig niet getroffen, maar dat duurt nog wel een tijdje. daar kan dus ook nog eea tussen komen.
Don't we allquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb nu niet meer elke dag gepost want ik had een onterechte ban
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
dagcijfers zijn er alweer hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:09 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben het met Komrad eens, je mag best een leven hebben. Bij deze dan wel een enorme schouderklop voor al de mooie statistieken die elke keer te lezen zijn. en ik ga nog voor het all-time dagrecord, laat ff weten wanneer de statistieken goed werken, ja?
ik heb t nog niet geconstateerd, maar bedankt voor het meldenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
das kutquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:22 schreef the_legend_killer het volgende:
das een banquote:
Doe kalm aan manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |