Okee, vanuit hier een stuk meer respect.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:22 schreef Havoc het volgende:
Yep.
quote:Op zondag 1 mei 2005 00:22 schreef Havoc het volgende:
Yep.
Ah.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:26 schreef Havoc het volgende:
als je snel rent naar het user foto topic in US kun je nog net een echte foto van me zien.
Ik heb je gevonden!quote:Op zondag 1 mei 2005 00:26 schreef Havoc het volgende:
als je snel rent naar het user foto topic in US kun je nog net een echte foto van me zien.
was en is een ernstige ziektequote:Op zondag 1 mei 2005 00:40 schreef Blonde_Engel het volgende:
De tering.
Jij hangt wel graag mensen aan he? Eerst DP, nu Pberendquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:06 schreef Meki het volgende:
Pberends is goed
Je ziet er goed uit in je pak. En niet als een fucking slotjes-zetter.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:22 schreef Havoc het volgende:
Yep.
dankje ik voel me zeer gevleidquote:Op zondag 1 mei 2005 00:51 schreef Blonde_Engel het volgende:
Marleen? Je hebt iets weg van een ingenomendheid met uiterlijk, een onbeduidende nietigheid, welke mij boeit.
En wat bleek, hij was de DJ, hij was zwaar okay.quote:
Ik vond hem altijd super irritant. Maar dat is verandert want....quote:Op zondag 1 mei 2005 00:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
En wat bleek, hij was de DJ, hij was zwaar okay.
Dingen die ik nu met hem kan doen, 't zijn er toch ineens veel meer dan toen.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:58 schreef marleenhoofd- het volgende:
het broertje van mijn beste vriendin was op eens een lekkerding
sorry ik ben een meeloper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |