quote:Kwou net zeggen
Op dinsdag 21 januari 2003 00:42 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Oh sorry, dan heb ik die zin net gemist.
Mijn fout.
Trouwens, die vertaler van de TV was zwaar bagger! Op gegeven moment hele tijd te laat en dingen als ë stonden er niet..
quote:Haha, fuck ja. Lekker dom van me.
Op dinsdag 21 januari 2003 12:26 schreef SuperUli het volgende:[..]
dat is ongeveer 80 centimeter
denk dat je iets groter bedoelt?
Born-and-raised in Chicago, Duncan studied communications at Alcorn State University in Mississippi. Returning to his hometown, he landed work with Peoples Gas Company while moonlighting as a bouncer at various Southside clubs. A chance encounter with a stage producer won him a security job for the road company of "Beauty Shop, Part 2," which brought the 6'5," 315 lb. talent to Los Angeles after a 56-city tour.
quote:Die acteur is niet zo lang hoor, dat zie je in de making of dus heel duidelijk, hij is wel breed
Op dinsdag 21 januari 2003 12:24 schreef Smorlez het volgende:
Wat ik alleen een beetje jammer vond was dat op het moment dat John Coffey Hal's vrouw genas dat het huis toen begon te bewegen. Vond ik een beetje te. Michael Clarke Duncan is 2 foot 5 inch. Hoe groot is dat precies eigenlijk?
Bovendien over die muis, die gaat nooit dood, zo ook zijn baasje niet ![]()
Dát is dus (walking) the Green Mile ![]()
Burdened with the gift of Life.
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 21-01-2003 13:15]
quote:die muis gaat wel degelijk het hoekje om (ik kan me zo ff 1 2 3 alleen niet herinneren of dat ook in de film gebeurt, volgens mij wordt dat gezegd in die 'speech' aan het einde van de film)
Op dinsdag 21 januari 2003 13:06 schreef milagro het volgende:[..]
Die acteur is niet zo lang hoor, dat zie je in de making of dus heel duidelijk, hij is wel breed
Bovendien over die muis, die gaat nooit dood, zo ook zijn baasje niet
Dát is dus (walking) the Green Mile
Burdened with the gift of Life.
quote:Nee, die muis gaat wáárschijnlijk ooit het hoekje om, net zoals Hanks, but The Green Mile is long......maybe not infinit, but long...
Op dinsdag 21 januari 2003 14:18 schreef Ener-G het volgende:[..]
die muis gaat wel degelijk het hoekje om (ik kan me zo ff 1 2 3 alleen niet herinneren of dat ook in de film gebeurt, volgens mij wordt dat gezegd in die 'speech' aan het einde van de film)
Hij is gestraft met the gift of life, moet al hen die hem dierbaar zijn zien sterven, tot de schuld afbetaald is...voor het (laten) doden van a gift of God, namelijk Coffey..
quote:ja duh dat laatste had ik ook wel begrepen
Op dinsdag 21 januari 2003 14:21 schreef milagro het volgende:[..]
Nee, die muis gaat wáárschijnlijk ooit het hoekje om, net zoals Hanks, but The Green Mile is long......maybe not infinit, but long...
Hij is gestraft met the gift of life, moet al hen die hem dierbaar zijn zien sterven, tot de schuld afbetaald is...voor het (laten) doden van a gift of God, namelijk Coffey..
In het boek gaat het verhaal trouwens wel verder dan waar het bij de film ophoudt.
ik vroeg me alleen af of die muis nou dood ging of niet, aangezien ie zich zoiets afvraagt van 'als een muis de kracht heeft gekregen om zijn leven zo lang te verlengen, hoeveel langer zal een mens dan wel niet kunnen leven'
quote:Gister voor het eerst gezien, best wel lauwe film ... Af en toe beetje persoonlijk maar toch. Maar ff wat anders, hoe oud zou hij dan kunnen worden als die muis zijn leven al zo gigantisch lang verlengd is??? Staat dat niet in het boek?
Op dinsdag 21 januari 2003 15:59 schreef Ener-G het volgende:[..]
ja duh dat laatste had ik ook wel begrepen
In het boek gaat het verhaal trouwens wel verder dan waar het bij de film ophoudt.
ik vroeg me alleen af of die muis nou dood ging of niet, aangezien ie zich zoiets afvraagt van 'als een muis de kracht heeft gekregen om zijn leven zo lang te verlengen, hoeveel langer zal een mens dan wel niet kunnen leven'
quote:En die was dus al minimaal 108 - 44 = 64 jaar.
Op dinsdag 21 januari 2003 17:16 schreef Acathla het volgende:
Mr. Jingles ademde nog aan het einde.
Uitleg: Paul was 108, 44 toen hij op de mijl werkte en dus toen is Mr. Jingles tevoorschijn gekomen. Echter er word niet verteld hoe oud de muis al is, laten we uitgaan van 1 jaar maximaal dan zou het beteken dat Mr. Jingels net met pensioen gegaan is
quote:Helemaal mee eens.
Op dinsdag 21 januari 2003 18:22 schreef dethoom het volgende:
de film raakte me diepkei goeie film
quote:'t Leek me een eeuwigheid.
Op dinsdag 21 januari 2003 14:21 schreef milagro het volgende:
[..]
...The Green Mile is long......maybe not infinit, but long...
Gezichtsloze, sentimentele, zelfingenomen drek. Het volgende King-Darabont project wordt ongetwijfeld een remake van The Neverending Story.
Gesitueerd in een gevangenis.
Met alle respect voor de rest van de meningen hier, natuurlijk
Verder wel goed gespeeld en John Coffey is heel intrigerend neergezet.
Wat een fantastische film!
Ik had de DVD al meer dan een jaar in de kast liggen, maar ik kwam er steeds maar niet aan toe om te kijken, tot gisteravond.
De film heeft, in tegenstelling tot de gemiddelde hedendaagse film, weinig spektakel in de vorm van achtervolgingen, ontploffingen, schietpartijen, schaarsgeklede dames en superhelden.
Wat deze film wél heeft, in tegenstelling tot de gemiddelde hedendaagse film, is een verhaal wat het hap-slik-weg gehalte ver, heel ver overstijgt, en als bonus nog een moraal ook (al past deze niet in mijn persoonlijke levensvisie)
quote:Bij mij ook
Op donderdag 18 december 2003 21:05 schreef FallenAngel666 het volgende:
Mooie film!
Die Percy had als collega van mij allang een "bedrijfsongelukje" gehad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |