En: stinkerd: ambitieuze vreemdgaande geneesheerquote:Op zondag 1 mei 2005 18:40 schreef babette21 het volgende:
nog even en 't komt in de Van Dale: Knoeier: doktertje van niks
Druk op de teletekstknop en je ziet 't.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:28 schreef soapie het volgende:
Wie kan mij vertellen in welke aflevering pa en ma de Boei vertrekken?? Weinig interresant ik weet het, maar ik heb zojuist die aflevering teruggevonden, en vroeg me af wanneer het was!!!
ben bezig met video's te dumpen, vandaar...
Die ouwe bikkel was nog te stom om een klauwhamer goed vast te houden. Saaie rol van Rob Fruitmand.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:37 schreef Wup het volgende:
volgens mijn screens was dat 21 november 2003
ze kwamen na de geboorte van Doris nog een keer terug op 14 januari 2004
quote:Op zondag 1 mei 2005 20:37 schreef Wup het volgende:
volgens mijn screens was dat 21 november 2003
ze kwamen na de geboorte van Doris nog een keer terug op 14 januari 2004
Is er al een uitzenddatum bekend?quote:Op zondag 1 mei 2005 18:19 schreef babette21 het volgende:
Trouwens, ff tussendoor en weer heel wat anders:
ONM mag dit jaar weer trivianten: Annemieke Verdoorn en Aram v/d Rest mogen samen slim doen
foto's staan al op ANP-site l edit: ze spelen [in afl. 13] tegen Christophe Haddad en Inge Ipenburg uit GTST
De datum is met vhs meestal ook wel te achterhalen.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat kan alleen maar met een s-vhs.
Tsja... VM staat tegenwoordig boordevol nuttige informatie.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Jeroen Kijk In De Vegte een enorme fan van FOK! is?
straks kan wiv zich volledig gaan storten op het nieuwe kijkcijferkanon:)quote:Op zondag 1 mei 2005 21:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Tsja... VM staat tegenwoordig boordevol nuttige informatie.
Ik verwacht minstens één ONM-er in de maand op de cover!quote:Op zondag 1 mei 2005 21:16 schreef Wup het volgende:
straks kan wiv zich volledig gaan storten op het nieuwe kijkcijferkanon:)
We gaan in september beginnen met Annelieke Bouwers.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik verwacht minstens één ONM-er in de maand op de cover!
Een mooier afscheid kan ze zich niet wensen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
We gaan in september beginnen met Annelieke Bouwers.
Nou! Begin dan maar al met de vuisten op de tafel te slaan, want ze zal het gehele komende seizoen er nog bij zijn. Bettina Berger, Katarina Justic en Sander Foppele gaan ons halverwege het komende seizoen verlaten. Renée gaat naar een verzorgingstehuis voor comapatiënten en Shirina gaat met Daan mee. Hij gaat naar Istrië terug om daar in alle rust te kunnen sterven.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Een mooier afscheid kan ze zich niet wensen.![]()
De grootste muts komt het eerste aan de beurt en zo gaan jullie van slecht naar goed?quote:Op zondag 1 mei 2005 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
We gaan in september beginnen met Annelieke Bouwers.
laat me raden het kind in kwestie is hartstikke blind en haar blindegeleide hond heeft dit ingetiktquote:Op zondag 1 mei 2005 20:43 schreef soapie het volgende:Op het Yorin-forum:
Het is wel jammer van de site.....
want als ONM naar veronica gaat danmoet deze site ook weg ik hoop dat er dan een nog mooiere site komt (wat haast niet mogelijk is maarja)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |