quote:Op zondag 1 mei 2005 17:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Als de geruchten kloppen kunnen de zakdoeken aan het einde van het seizoen weer uit de kast:zoals Babette al voorspelde: Jeanne & Daniel gedoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de schrijvertjes zijn echt levensmoe:(
Wie?quote:Op zondag 1 mei 2005 17:48 schreef Wup het volgende:
zoals Babette al voorspelde: Jeanne & Daniel gedoe
de schrijvertjes zijn echt levensmoe:(
Als de geruchten kloppen kunnen de zakdoeken aan het einde van het seizoen weer uit de kast:lieve schat, zit je nog aan 't oranjebitter ofzo?! dat had ik ook al geconstateerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veronica heeft waarschijnlijk één voorwaarde gesteld: géén maagden....
ps: bron??
lol met dat konijn erop...quote:Op zondag 1 mei 2005 17:28 schreef babette21 het volgende:
het hoeft van mij trouwens geen hersenspinsel te zijn hoor... 't was een gesloten kist, remember?!
de waardeloos acterende tante van Lindaatje Dekkerquote:Op zondag 1 mei 2005 17:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie?
Hillard had een klapmes?quote:Op zondag 1 mei 2005 17:53 schreef babette21 het volgende:
konijn?!?!?!??!
en je zegt het goed: "een beetje"... maar 't was allemaal schijn:
Miss Simons was bang voor Arthur en heeft daarom haar eigen dood in scene gezet
idd net als Pim en Cor en nog blijken te leven enzo... was ook fout, maar we pikten 't toch... why not again?!
nee duh..... je moet me niet zo onderschatten hoor....quote:Op zondag 1 mei 2005 17:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: Cor de Sneeuw is nooit dood geweest.
[..]
Als de geruchten kloppen kunnen de zakdoeken aan het einde van het seizoen weer uit de kast:neeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
don't give me that fucking bullshit
véél erger: een behangmesje van 1mm dik en zeker wel 1cm lang.... zéér dodelijkquote:Op zondag 1 mei 2005 17:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hillard had een klapmes?
Hillard was onschuldig, allemaal de schuld van de doktertjes van niksquote:Op zondag 1 mei 2005 18:11 schreef babette21 het volgende:
véél erger: een behangmesje van 1mm dik en zeker wel 1cm lang.... zéér dodelijk
zeker wanneer iemand slagaders heeft lopen waar ze niet horen....![]()
dat je dat niet gezien hebt toen, ik moest zo lachen om dat domme dingquote:Op zondag 1 mei 2005 18:12 schreef babette21 het volgende:
allejezus......
mja ik weet dat 't niet bij m'n image past, maar ik was te druk met huilen....quote:Op zondag 1 mei 2005 18:13 schreef Wup het volgende:
dat je dat niet gezien hebt toen, ik moest zo lachen om dat domme ding
dat is waar...quote:Op zondag 1 mei 2005 18:11 schreef soapie het volgende:
[..]
Dit is toch maar van korte duur!!Dus liever dit dan Marjolein en Niels!!!
ach 't was 'n dood van niks... mooie exit hoor, dat zeker...quote:Op zondag 1 mei 2005 18:13 schreef Wup het volgende:
Hillard was onschuldig, allemaal de schuld van de doktertjes van niks
dat zal allemaal best maar het was een scene om nooit te vergeten..quote:Op zondag 1 mei 2005 18:17 schreef babette21 het volgende:
ach 't was 'n dood van niks... mooie exit hoor, dat zeker...
maar kom op: 'n beetje Simons heeft zo'n dikke huid, daar komt zo'n flutmesje echt niet doorheen...
helemaal waar... ik doel ook op dat mes en de ongeloofwaardigheid...quote:Op zondag 1 mei 2005 18:23 schreef Wup het volgende:
dat zal allemaal best maar het was een scene om nooit te vergeten..
met die lachende Hillard op de grond....
dat wordt nog een klassieker als ONM en Onderweg naar Morgen allemaal opgedoekt worden:)
nog even en 't komt in de Van Dale: Knoeier: doktertje van niksquote:edit: en de doktertjes van niks quote niet te vergeten:)
quote:Op zondag 1 mei 2005 18:40 schreef babette21 het volgende:
nog even en 't komt in de Van Dale: Knoeier: doktertje van niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |