quote:Op zondag 1 mei 2005 17:01 schreef babette21 het volgende:
ONM's grootste fan heeft zojuist gehoord dat ONM weer Onderweg Naar Morgen wordt,
en het AZB weer gewoon 't Beatrix Ziekenhuis....
[afbeelding]
oeps... overheen gelezenquote:Op zondag 1 mei 2005 17:07 schreef babette21 het volgende:
eh Iwan, de vraag was juist of dat verhaal wel klopt.....
ik kon er niet meer tegen... ..quote:Op zondag 1 mei 2005 17:13 schreef babette21 het volgende:
@ Wup: helemaal gestopt met kijken?? knap zeg....da's mij nog steeds niet gelukt....
Van mij mogen ze haar ook onder de kloten schoppen.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:15 schreef Svensational het volgende:
Ik snap helemaal niet waarom iedereen Yvonne zo leuk vind. Van mij mag ze wieberen
Richard vertelde me een tijdje geleden dat RTL4 de serie op dvd uit ging brengen. Blijkbaar is het uitgesteld, mja het jaar is nog niet afgelopen.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:07 schreef Wup het volgende:
ik weet Theo de Groot vooral nog uit de Diamant
[Iwan... waar blijft die DVD nou??]
jij hebt toch alleen maar oog voor Iris en Lizzy...quote:Op zondag 1 mei 2005 17:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Van mij mogen ze haar ook onder de kloten schoppen.
Can you blame me?quote:Op zondag 1 mei 2005 17:19 schreef haagse_elfje het volgende:
jij hebt toch alleen maar oog voor Iris en Lizzy...
ik wist het welquote:Op zondag 1 mei 2005 17:17 schreef Wup het volgende:
wat niet wegneemt dat ik het stiekem tape voor een eventuele saaie zomer
hihi, da's bijna net zo sneaky als lurken.... zomers zijn wat tv betreft altijd saai....quote:Op zondag 1 mei 2005 17:17 schreef Wup het volgende:
ik kon er niet meer tegen... ..
wat niet wegneemt dat ik het stiekem tape voor een eventuele saaie zomer
Je bent niet de enige. Met Hillard (of toch z'n tweelingbroer?) in aantocht krijgen we op z'n minst een flashback.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:21 schreef babette21 het volgende:
zowel Hugo als Niels hebben het afgelopen week een keer over Claire gehad... [goedgelovig Babetje ziet dit als een voorteken....]
Wie de neuk is Katarina? Ze heet KRISTINA Justic.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:21 schreef babette21 het volgende:
anyway, 't is idd vrij irritant momenteel, maar er zijn toch altijd wat dingetjes die het nog wel de moeite waard maken hoor! Katarina is echt top, ik moest zelfs bijna meehuilen [om Foppele, kun je nagaan!!], ze verdient een fanclubje.... en zowel Hugo als Niels hebben het afgelopen week een keer over Claire gehad... [goedgelovig Babetje ziet dit als een voorteken....]
ik blijf van mening dat 't om Daan gaat...quote:Op zondag 1 mei 2005 17:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Je bent niet de enige. Met Hillard (of toch z'n tweelingbroer?) in aantocht krijgen we op z'n minst een flashback.
mn zomergehamster blijft vaak ook of jaren liggen of wordt ongezien overgespoeldquote:Op zondag 1 mei 2005 17:21 schreef babette21 het volgende:
hihi, da's bijna net zo sneaky als lurken.... zomers zijn wat tv betreft altijd saai....
maar dat geeft niet want dan is het leven zonder tv enzo al leuk genoeg![]()
ik denk niet dat Kim Pieters een aanval van solidariteit krijgt na hetgeen ze haar ex-collega's zojuist geflikt hebben:)quote:en zowel Hugo als Niels hebben het afgelopen week een keer over Claire gehad... [goedgelovig Babetje ziet dit als een voorteken....]
quote:Op zondag 1 mei 2005 17:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie de neuk is Katarina? Ze heet KRISTINA Justic.
ik denk het wel....quote:Op zondag 1 mei 2005 17:29 schreef Wup het volgende:
ik denk niet dat Kim Pieters een aanval van solidariteit krijgt na hetgeen ze haar ex-collega's zojuist geflikt hebben:)
....omdat ze dus ook Katarina heet..... 't meisje heeft zelfs 'n eigen sitequote:Op zondag 1 mei 2005 17:29 schreef babette21 het volgende:
volgens mij noem ik haar al weken Katarina...... schaam schaam...
Ze heet dan ook Katarina Justic, dus schaam je niet.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:29 schreef babette21 het volgende:
volgens mij noem ik haar al weken Katarina...... schaam schaam...
generalisatiequote:Op zondag 1 mei 2005 16:11 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Alleen homo's houden niet van dikke tieten!
Die site kende ik nog niet.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:35 schreef babette21 het volgende:
....omdat ze dus ook Katarina heet..... 't meisje heeft zelfs 'n eigen site
Dat zijn geen tieten! Dat zijn uitstulpingen, veroorzaakt door een slijptol.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
generalisatie
tieten zoals die van Shirina, da's 10x beter!
LOL, enorme site, maar wel een licht op haar CV, iemand met een opleiding, zouden de andere meiskes een voorbeeld aan kunnen nemen....quote:
Dat is haar tweelingzusje dat ook actriceert.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:35 schreef babette21 het volgende:
Babette quote Babette...
....omdat ze dus ook Katarina heet..... 't meisje heeft zelfs 'n eigen site
foei wiv...
Als de geruchten kloppen kunnen de zakdoeken aan het einde van het seizoen weer uit de kast:quote:Op zondag 1 mei 2005 17:21 schreef babette21 het volgende:
ik moest zelfs bijna meehuilen [om Foppele, kun je nagaan!!], ze verdient een fanclubje....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |