Heeft Veronica ook weer eens kijkers!!quote:Op zondag 1 mei 2005 16:48 schreef Iwan1976 het volgende:
AD
Inderdaad ja, ik heb geen idee waar hij zit, als ik hem uberhaupt al ergens geprogrameerd heb staan.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:51 schreef babette21 het volgende:
dus toch Veronica... goh, mag ik weleens gaan uitzoeken waar ik die geprogrameerd heb
Hier staat Veronica op 8... en TIEN op 9, om het logisch te houden... maar daar heb jij weinig aan.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:51 schreef babette21 het volgende:
dus toch Veronica... goh, mag ik weleens gaan uitzoeken waar ik die geprogrameerd heb
aan het logootje zijn we iig al gewend!!
En Evert Starrenburg speelt er ook in. Hoe heet hij ook al weer in rl??quote:Op zondag 1 mei 2005 16:42 schreef Wup het volgende:
[..]
en Joep Sertons en Manouk van der Meulen....
LOL, in 1 keer goed....quote:
Theo de Groot.... hij speelde ook in Fort Alpha [serie 1]quote:Op zondag 1 mei 2005 16:56 schreef soapie het volgende:
En Evert Starrenburg speelt er ook in. Hoe heet hij ook al weer in rl??
aaahh...mooi was die tijd....quote:Op zondag 1 mei 2005 16:39 schreef soapie het volgende:
Heb net een Spijkerhoek aflevering gevonden. Geweldig!!! Met een super jonge Hidde Maas. Kan hem helaas niet online zetten!!!
Theo de Groot, ofwel : Alex Venema uit Medisch Centrum West.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:56 schreef soapie het volgende:
En Evert Starrenburg speelt er ook in. Hoe heet hij ook al weer in rl??
en zo hoort het ook....quote:Op zondag 1 mei 2005 17:01 schreef babette21 het volgende:
ONM's grootste fan heeft zojuist gehoord dat ONM weer Onderweg Naar Morgen wordt,
en het AZB weer gewoon 't Beatrix Ziekenhuis....
[afbeelding]
Ja toen had hij een mongolide zoontje die hij wilde ombrengen.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Theo de Groot, ofwel : Alex Venema uit Medisch Centrum West.
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:32 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ehhhh.... Casper Bergman was toch een arts, of niet? De begeleider en vriend van Babette?
quote:Vraag 4: ONM: Hoe leerde Babette Casper Bergman kennen?
Antwoord: (C) - Hij was haar pianoleraar (Casper was inderdaad de stagebegeleider van Babette, maar ze leerden elkaar kennen doordat Casper haar in het begin thuis pianoles kwam geven.)
BRON: www.soapvision.nl
ik kijk niet meer ... ik wacht de laatste week af om de cliff te zien en dan geef ik het op de nieuwe zender weer een kans.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wuppie: komen er geen filmpjes meer van je?
Precies ja die!!! Hij speelde die uitgerangeerde directeur...quote:Op zondag 1 mei 2005 17:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
Theo de Groot.... hij speelde ook in Fort Alpha [serie 1]
En DOOL dan?quote:Op zondag 1 mei 2005 16:56 schreef Wup het volgende:
ach Veronica kan nu op de plek van Yorin komen, dat wordt vanaf 1 juli een overbodige zender
eh Iwan, de vraag was juist of dat verhaal wel klopt.....quote:Op zondag 1 mei 2005 17:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[Caper-verhaal]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |