Moet Julie weg?quote:Op zondag 1 mei 2005 16:06 schreef Wup het volgende:
op mijn blijf-lijstje stonden alleen maar Shirina & Yvonne
tsja.......
oeps: en JP & Liesje
quote:Op zondag 1 mei 2005 15:57 schreef djkoelkast het volgende:Julia Branca - Konden die tieten niet nog groter? Afgrijselijk om naar te kijken
quote:Geslacht: Man
Alleen homo's houden niet van dikke tieten!quote:Op zondag 1 mei 2005 15:57 schreef djkoelkast het volgende:
mijn lijstje:
Per direct de serie uit:Julia Branca - Konden die tieten niet nog groter? Afgrijselijk om naar te kijken, geen acteertalent. Eruit!
Bettina mag ook blijven; ze loopt op het moment wat te stuntelen maar hoort gewoon bij de seriequote:Op zondag 1 mei 2005 16:06 schreef Wup het volgende:
op mijn blijf-lijstje stonden alleen maar Shirina & Yvonne
tsja.......
oeps: en JP & Liesje
Wie is die golddigger dan?quote:Op zondag 1 mei 2005 16:14 schreef babette21 het volgende:
oh ik vergeet onze golddigger, die hoeft ook nog niet per direct weg
Ron en Xena valt nog niks over te zeggen, kom ik nog wel eens op terug
Bettina is de reden dat ik ben afgehaakt, toen ik zelfs haar niet meer kon aanzien......:(quote:Op zondag 1 mei 2005 16:13 schreef babette21 het volgende:
Bettina mag ook blijven; ze loopt op het moment wat te stuntelen maar hoort gewoon bij de serie
zelfde verhaal voor Joyce en haar alter....
verder ben ik 't geheel met je eens
dat bedoel ik ook met "zelfde verhaal", Joyce sucks at the mo....quote:Op zondag 1 mei 2005 16:15 schreef Wup het volgende:
Bettina is de reden dat ik ben afgehaakt, toen ik zelfs haar niet meer kon aanzien......:(
Joyce had ik ook meer dan genoeg van met die oneindige babygedoelijntjes
ons Braziliaans sekreetje...quote:Op zondag 1 mei 2005 16:15 schreef BVO het volgende:
Wie is die golddigger dan?
Moet weer eens gaan kijken...
ik denk idd. dat Onderweg naar Morgen de second chance... te redden valt door een paar karakters uit het verleden in te ruilen voor de nu falende 'oudgedienden' .quote:Op zondag 1 mei 2005 16:18 schreef babette21 het volgende:
dat bedoel ik ook met "zelfde verhaal", Joyce sucks at the mo....
maar op zich kan ze spelen en heeft haar karakter potentie... zonder babygedoe enzo
daarnaast heb ik Renée dus reeds ontslagen en moet er toch minstens 1 Couwenbergje overblijven
ik wil haar wel inruilen tegen zusje Babette?! hebben we dan een deal???
Leuk was ook hoe Kyra 'm op zijn nummer zette.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Woehahahahaha! Ik zit net te kijken naar het fragment waarin Frommel nogal laat doorschemeren hoe hij over mevrouw Moolenaar die een soa heeft denkt.
volgens mij klopt dit niet hoor... die pianoleraar was weer 'n ander. Joyce, die Babette nog als halve indringer beschouwde, had the hots voor hem. Babette vond dit weer belachelijk... Toen die leraar de klep op z'n vingers kreeg reageerde hij zo achterlijk dat Joyce nogal op hem afknapte. Babette vond dit vervolgens weer enorm amusant en vanaf toen konden de zusjes elkaar wel waarderen....quote:Vraag 4: ONM: Hoe leerde Babette Casper Bergman kennen?
Antwoord: (C) - Hij was haar pianoleraar (Casper was inderdaad de stagebegeleider van Babette, maar ze leerden elkaar kennen doordat Casper haar in het begin thuis pianoles kwam geven.)
En ook nog de vriend van Margot.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:32 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ehhhh.... Casper Bergman was toch een arts, of niet? De begeleider en vriend van Babette?
ben het met je eens dat karakters op kunnen zijn, hebben we ook al vaker geconstateerd....quote:Op zondag 1 mei 2005 16:24 schreef Wup het volgende:
heel verhaal
yepquote:Op zondag 1 mei 2005 16:32 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ehhhh.... Casper Bergman was toch een arts, of niet? De begeleider en vriend van Babette?
Ik heb 'm op ongeveer dezelfde leeftijd in Amsterdamned.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:39 schreef soapie het volgende:
Heb net een Spijkerhoek aflevering gevonden. Geweldig!!! Met een super jonge Hidde Maas. Kan hem helaas niet online zetten!!!
en Joep Sertons en Manouk van der Meulen....quote:Op zondag 1 mei 2005 16:39 schreef soapie het volgende:
Heb net een Spijkerhoek aflevering gevonden. Geweldig!!! Met een super jonge Hidde Maas. Kan hem helaas niet online zetten!!!
quote:Op zondag 1 mei 2005 15:36 schreef Wup het volgende:
geen idee, da's Iwans taak
quote:ONM
De soapserie Onderweg Naar Morgen (ONM) is zeer waarschijnlijk van de ondergang gered, meldt het Algemeen Dagblad. SBS neemt de serie over van Yorin, dat vorige week aankondigde per 1 juli te stoppen met ONM. SBS wil de soap na de zomer op zijn tv-zender Veronica gaan uitzenden.
Willem Zijlstra, hoofd drama bij ONM-producent Endemol, reageerde opgetogen: "Het ziet er goed uit, alleen de details moeten we nog regelen met Veronica."
Naar de soap kijken momenteel zo'n 700.000 mensen per dag. RTL Nederland, waar Yorin onderdeel van is, besloot met de serie te stoppen omdat het de productiekosten van 7 miljoen euro per jaar te hoog vindt.
BRON: NOS-TT P317
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |