quote:Op zondag 1 mei 2005 15:16 schreef Wup het volgende:
Liesje
edit: eigenlijk Liesje en Kyra maar Liesje mocht eerst
Volgens mij was hij op zoek naar dokter Van Walsum, met de nodige verwarring, want bedoelt hij nu Hugo of Arthur?quote:Op zondag 1 mei 2005 15:25 schreef LeefbaarFok het volgende:
Waarschijnlijk zei hij: "Ehhhh... dames, mag ik misschien heel eventjes storen, maar waar vind ik Bettina Wertheimer?"
Maar Lizzy is Lizzy en geen Chris en dus geen zoon van Niels.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:27 schreef LeefbaarFok het volgende:
Dat is nog niks vergelijken bij het jasje uit 1922 die Lizzy droeg toen ze pas journaliste was.
volgens mij had Niels dat pak voor de gelegenheid gehuurd, hij heeft het maar 1 keer gedragenquote:Op zondag 1 mei 2005 15:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat was de kleding van Niels en Chris toen toch goed op elkaar afgestemd, die bruine jas en dat bruine pak. Ik krijg 'vader en zoon vibes' door.![]()
Hey! Hallo! Het is soap! Alles kan.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Maar Lizzy is Lizzy en geen Chris en dus geen zoon van Niels.![]()
Als het in mijn voordeel is rond ik altijd naar boven af, dus wat mij betreft is het 100% zeker.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:32 schreef babette21 het volgende:
en, is de 90% zekerheid inmiddels al 100% geworden?!?
geen idee, da's Iwans taakquote:Op zondag 1 mei 2005 15:32 schreef babette21 het volgende:
en, is de 90% zekerheid inmiddels al 100% geworden?!?
Ja, dat viel mij ook al op, had er niet meer aan gedachtquote:Op zondag 1 mei 2005 15:41 schreef babette21 het volgende:
Lizzy kent Hugo al haar hele leven.... waarschijnlijk omdat Lizzy 2 pas 1,5 jaar oud is...
Lizzy 1 is naar mijn weten in 't buitenland opgegroeid....
Schande dat zij er uit moest! Diep triest! Een van de leukste karakters (BB [Before Bram] )quote:Op zondag 1 mei 2005 15:41 schreef Iwan1976 het volgende:
@MirSus: Dominique van Vliet schijnt gisteren opgetreden te hebben bij het gala voor koningin Beatrix.
ik denk dat mevrouw van Vliet wel blij is dat ze eruit geschopt is, waarschijnlijk liep ze anders nu nog duf achter Bram aan te kwijlen........quote:Op zondag 1 mei 2005 15:41 schreef Iwan1976 het volgende:
@MirSus: Dominique van Vliet schijnt gisteren opgetreden te hebben bij het gala voor koningin Beatrix.
eh... BB is iets heel anders:)quote:Op zondag 1 mei 2005 15:44 schreef LeefbaarFok het volgende:
Schande dat zij er uit moest! Diep triest! Een van de leukste karakters (BB [Before Bram] )
quote:Op zondag 1 mei 2005 15:47 schreef Wup het volgende:
ik denk dat mevrouw van Vliet wel blij is dat ze eruit geschopt is, waarschijnlijk liep ze anders nu nog duf achter Bram aan te kwijlen........
hoewel.....was dat optreden nog steeds met dat ABBA gedoe?
Bosnische Bakvisquote:Op zondag 1 mei 2005 15:49 schreef Wup het volgende:
eh... BB is iets heel anders:)
het is natuurlijk wel weer een pre dat ze in de gaten hebben dat de focus op Shirina gelegd moet worden.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:51 schreef babette21 het volgende:
Bosnische Bakvis
Die bruiloft waar Iwan 't ergens over had, is denk ik van Shirina en Daan... op zijn sterfbed enzo
beetje als Daniël en Jeanne ooit in gtst... is ook leuk voor Shirina, mag ze eindelijk aan de sex
ze lijken iig door te hebben dat die Katarina best wat kan, aangezien ze van 't ene relatief grote lijntje direct in de volgende is gezet.... en overeind blijven met Foppele als tegenspeler verdiend op zich al een applausje...quote:Op zondag 1 mei 2005 15:54 schreef Wup het volgende:
het is natuurlijk wel weer een pre dat ze in de gaten hebben dat de focus op Shirina gelegd moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |