Dat was Frank van een heel andere kant.quote:Op zaterdag 30 april 2005 19:46 schreef Svensational het volgende:
Frank # 1 (Herman Boerman) nu op NED 3 in "Kinderen geen Bezwaar
Who cares? Zo lang de soap maar on air blijft.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Volgens Gürkan Kücüksentürk (Ilyas Cabar) gaat de soap naar Veronica.
BTW: Het zou wel erg sneu zijn geweest als het Beatrix juist nu haar deuren had moeten sluiten.
Dit is weer een van die zeldzame momenten dat ik het met je eens ben.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Who cares? Zo lang de soap maar on air blijft.
Er wordt steeds beweerd dat SBS ONM zal verneuken, maar het is Yorin die de start al had ingezet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:38 schreef Iwan1976 het volgende:
Dit is weer een van die zeldzame momenten dat ik het met je eens ben.
En weer ben ik het met je eens. Ik moet maar eens een standaardicoontje gaan zoeken, want ik krijg een lamme arm van het typen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er wordt steeds beweerd dat SBS ONM zal verneuken, maar het is Yorin die de start al had ingezet.
Wup gaf de voorzet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
Zoals Wup (of was het Iwan) gister al zei. Veronica is top, want dan krijgen we misschien ook nog wel herhalingen
SBS 6 heeft de reputatie idd...quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Er wordt steeds beweerd dat SBS ONM zal verneuken, maar het is Yorin die de start al had ingezet.
Als er iemand is die hier moet oprotten ben jij het! Van Elfje blijf je af!quote:Op zondag 1 mei 2005 00:06 schreef Perrow het volgende:
wanneer rot die elfje eens op? ze heeft de hele reeks van ONM verpest met haar nutteloze gebagger.
waar heb jij het over...quote:Op zondag 1 mei 2005 00:06 schreef Perrow het volgende:
wanneer rot die elfje eens op? ze heeft de hele reeks van ONM verpest met haar nutteloze gebagger.
Als je na 4 seizoenen 'snel' vind, dan heb je inderdaad gelijk. En als je na 13 seizoenen 'een vroege dood' vind, dan moet ik je wederom gelijk geven.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:26 schreef LeefbaarFok het volgende:
Onderweg zal bij sbs een vroege dood sterven. Goudkust werd heel snel van de buis gehaalt.
Zolang Joyce er maar uit gaat! En die dikke rooie!quote:Op zondag 1 mei 2005 00:26 schreef LeefbaarFok het volgende:
Onderweg zal bij sbs een vroege dood sterven. Goudkust werd heel snel van de buis gehaalt.
Alles op z'n tijd... eerst Sanne, Iris en Ilyas.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:45 schreef Dizer het volgende:
Kunnen ze alsjeblieft wegens bezuinigingen bij SBS niet gelijk Kyra, Joost en Rene ontslaan?
Goed die eerst daarna geen onervaren acteurs meer.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd... eerst Sanne, Iris en Ilyas.
Inderdaad! ONM kan zich geen miskleunen meer veroorloven. Met Chris Tates en Alwien Tulner lijken ze in ieder geval al op de goeie weg, hoewel ervaring leert dat ervaren acteurs niet altijd garant staan voor een geslaagde rol. *kuch* paardmens *kuch*quote:Op zondag 1 mei 2005 00:52 schreef LeefbaarFok het volgende:
Goed die eerst daarna geen onervaren acteurs meer.
Die rooie heeft der tijd wel gehad, maar Joyce is wel coolquote:Op zondag 1 mei 2005 00:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zolang Joyce er maar uit gaat! En die dikke rooie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |