abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26620777
Ik woon in een omgeving met veel muggen en die krengen komen steeds m'n huis in.
Volgens mij komen ze door m'n Duco ventilatie roosters naar binnen.

Hier is een foto. Dat rooster kan je er simpel afklikken.
http://www.inefa.nl/index_bestanden/image502.jpg

Iemand een idee wat ik er aan kan doen ??

Iets van fijn gaas aan de binnenkant in dat rooster klemmen zou perfect zijn.
Maar hoe kom ik aan fijn metaal gaas wat daar in past.

Dat fijne doek wat in hordeuren enzo zit is misschien ook een idee
Maar hoe bevestig ik dat. Lijmen lijkt me geen optie want dan kan het niet meer los om schoon te maken,
pi_26620806
Afzuigkapschuim.

Of je doet dat ding 's avonds dicht.
pi_26620908
Bij Blokker en Xenos koop je voor 2 euro van dat horgaas. Daar zit een rol smal klittenband bij (eenzijdig, het horgaas 'plakt' daar zelf op). Je kunt het horgaas er dus heel makkelijk even af halen als je het rooster wilt schoonmaken.
pi_26621321
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 16:36 schreef _Floddertje_ het volgende:
Bij Blokker en Xenos koop je voor 2 euro van dat horgaas. Daar zit een rol smal klittenband bij (eenzijdig, het horgaas 'plakt' daar zelf op). Je kunt het horgaas er dus heel makkelijk even af halen als je het rooster wilt schoonmaken.
pi_26624430
pi_26624453
Een panty kapot scheuren?
Ik ben geen Chinees, ik ben Joods.
pi_26783000
Okay vandaag even bij de Xenos langsgeweest waar dat spul zelfs in de aanbieding was.
3 pakjes gaas + klitteband gekocht en een paar uurtjes druk geweest met een schaar.
Het plakte en paste allemaal heel makkelijk. Alleen denk ik wel dat ik vanavond nachtmerries krijg van wat ik allemaal in die roosters tegenkwam...

Maargoed ze maken vanaf nu geen kans meer om binnen te komen.
En voor de bikkel die het wel voorelkaar krijgt heb ik een elektrische vliegenmepper klaarliggen.
Ik ben er klaar voor !!!
pi_26912238
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')