Zo, maar dan zonder het opeten van de koekjes, die mogen gewoon in de prullenbak (jaja, zonde, eten weggooien, maar ik heb nooit gevraagd om die vieze kleffe stukjes bladerdeeg).quote:Op zaterdag 30 april 2005 20:51 schreef agneria het volgende:
Het glazuur eraf schrapen en opeten, de koek even aan de kant leggen, de room er langszaam afeten, dan het smakeloze "onderkoekje" opeten en als laatste de bovenkant die nog lekker zoet is door het glazuur wat er niet meer af ging
heeeej zo doe ik 't óók !!quote:Op zaterdag 30 april 2005 15:58 schreef Wezli het volgende:
Ik neem de eerste hap schuin naar boven zonder het onderste koekje, dan de volgende hap schuin naar onder zonder het bovenste koekje. Klein nadeel: je hebt om en om een hap zonder glazuur...
Tja ik vind ze ook niet lekker maar idd zonde om weg te gooienquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:22 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Zo, maar dan zonder het opeten van de koekjes, die mogen gewoon in de prullenbak (jaja, zonde, eten weggooien, maar ik heb nooit gevraagd om die vieze kleffe stukjes bladerdeeg).
Per laag? Wat bedoel je daar nou mee?quote:Op zondag 1 mei 2005 00:29 schreef Martijn_77 het volgende:
Met mes en vork en per laag op eten
Boven (koek met glazuur)quote:
Dat vind ik een goede tipquote:Op zondag 1 mei 2005 00:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Boven (koek met glazuur)
Midden (banketbakkersroom)
Onder (koek)
![]()
Zo doe ik het ook altijd, ja.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Boven (koek met glazuur)
Midden (banketbakkersroom)
Onder (koek)
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |