Bedankt voor de tip,quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:25 schreef Lonaa het volgende:
Na een tijd proberen hebben wij onze kattenbakvulling gevonden, Cat's best.
Mag in de groene bak (of toilet) is heel erg licht (dus je tilt je geen hernia), stinkt niet, geen voetjes. Wel wat uitloop, maar stofzuigen gebeurt hier toch elke dag.
Wat ik je iig afraad is Kitty Friend en Biocats, het stinkt allebei en geeft witte voetjes.
Kan je bij Nol wel gebruikenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:50 schreef Papabear het volgende:
Gimpet BioKat's Fresh
[ afbeelding ]
Ruikt lekker, klontvormend en sterk geur-absorberend
Wat een enge kat op die zak!quote:Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga hier even voorzichtig enthousiast zijn. Ik ben al een tijdje aan het kloten met vulling namelijk. Silicoon heb ik een tijdje gehad, en op zich werkt het lekker, maar no way dat ik het twee weken volhoud met één bak voor twee katten. Het begon na een week al ontzettend naar pis te meuren, en de bak bleef nat. Jak. Daarvoor had ik altijd AH 3x Hygiëne, vrij goed met geur absorberen en nog beter in klonteren, maar liep ont-zet-tend uit. Om gek van te worden. Ik heb nog die groene zak Biokat's gehad, maar dat klonterde slecht én rook niet goed.
Nu heb ik deze
[ afbeelding ]
En na een kleine week ben ik nog steeds supertevreden! Het is een fijne korrel, fijner dan AH schep en schoon en de classic van Biokats, en klontert derhalve een stuk beter. Het heeft een heel licht babypoedergeurtje, die absoluut niet overheersend is, maar pislucht blokkeert. Enhet
loopt
amper
uit
. Nou moet daar wel bij gezegd worden dat ik donker tapijt heb in de gang, en het donkere korrels zijn, dus het wellicht minder opvalt, maar ik voel ook niets als ik er met blote voeten loop.
Mmm.... je hebt gelijk wat betreft de uitloop van de AH 3x korrels.... ik word er niet gek van maar stofzuigen is wel het eerste wat ik doe als ik thuis kom van mijn werk. Misschien toch eens deze korrels proberen.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga hier even voorzichtig enthousiast zijn. Ik ben al een tijdje aan het kloten met vulling namelijk. Silicoon heb ik een tijdje gehad, en op zich werkt het lekker, maar no way dat ik het twee weken volhoud met één bak voor twee katten. Het begon na een week al ontzettend naar pis te meuren, en de bak bleef nat. Jak. Daarvoor had ik altijd AH 3x Hygiëne, vrij goed met geur absorberen en nog beter in klonteren, maar liep ont-zet-tend uit. Om gek van te worden. Ik heb nog die groene zak Biokat's gehad, maar dat klonterde slecht én rook niet goed.
Nu heb ik deze
[ afbeelding ]
En na een kleine week ben ik nog steeds supertevreden! Het is een fijne korrel, fijner dan AH schep en schoon en de classic van Biokats, en klontert derhalve een stuk beter. Het heeft een heel licht babypoedergeurtje, die absoluut niet overheersend is, maar pislucht blokkeert. Enhet
loopt
amper
uit
. Nou moet daar wel bij gezegd worden dat ik donker tapijt heb in de gang, en het donkere korrels zijn, dus het wellicht minder opvalt, maar ik voel ook niets als ik er met blote voeten loop.
quote:Op zondag 5 september 2010 23:28 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik bewijs even het tegendeel
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |