abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72424670
Ik heb nu tigerino een week in de kattenbakzitten maar vanochtend kreeg ik ineens natte voeten en had er één net voor de bak gepiest. De katten zijn nu 11 weken zou dit een ongelukje zijn of moet ik me al zorgen maken? het is nog nooit eerder gebeurd en in huis is ook niks veranderd.
pi_72428353
Kan best een ongelukje zijn. Ze zijn nog zo jong, wellicht heeft er eentje verkeerd gemikt. Pas als je het een paar keer ziet zou ik me zorgen gaan maken.

En tot die tijd uitkijken waar je loopt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85872993
Had tijdens verzorging van de buurpoes hele goede ervaring met Biokat.
Nu ik sinds twee weken ook een Poes heb ook Biokat gekocht.

Mijn ervaring vaak een grote klont, vaak ook geen klontvorming,
maar een natte laag, zodat ik de hele onderkant moet verschonen,
in twee weken tijd al door de 20 kilo heen.

Heb net Kitty friend gekocht en hoop dat die meer klontvormig is.
Zoniet dan maak ik toch eerst de 45 kilo op.

pi_85876750
Momenteel ben ik fan van deze:

AH kattebakkorrels 3-voudige hygiene

Daarvoor gebruikte ik o.a. kitty friend ultra gold (goed maar duur) en biokat classic (niet zo goed als de AH korrels of kitty friend ultra gold). Kitty friend ultra is op zich ook een goede korrel, maar geeft behoorlijk wat meer stof dan ultra gold of de AH korrels, daarnaast is het minder zuinig in gebruik, op een gegeven moment word de inhoud van de kattenbak een soort van gruis dat niet meer goed wil klonteren. Dat probleem heb je met ultra gold en de AH korrels een heel stuk minder.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_85917417
Na een tijd proberen hebben wij onze kattenbakvulling gevonden, Cat's best.
Mag in de groene bak (of toilet) is heel erg licht (dus je tilt je geen hernia), stinkt niet, geen voetjes. Wel wat uitloop, maar stofzuigen gebeurt hier toch elke dag.

Wat ik je iig afraad is Kitty Friend en Biocats, het stinkt allebei en geeft witte voetjes.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_85935533
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:25 schreef Lonaa het volgende:

Na een tijd proberen hebben wij onze kattenbakvulling gevonden, Cat's best.
Mag in de groene bak (of toilet) is heel erg licht (dus je tilt je geen hernia), stinkt niet, geen voetjes. Wel wat uitloop, maar stofzuigen gebeurt hier toch elke dag.

Wat ik je iig afraad is Kitty Friend en Biocats, het stinkt allebei en geeft witte voetjes.
Bedankt voor de tip,

nou ik vind Kitty Friend nu al waardeloos, een paar klonten, maar ook een heel stuk
natte onderkant in de bak en een hoop gestuif en het fijne grind zit allemaal tussen haar teentjes.

Eerst de drie zakken Kitty opmaken en dan zal ik kijken of ik Cat's best koop.
pi_85965285
Gimpet BioKat's Fresh

Ruikt lekker, klontvormend en sterk geur-absorberend ^O^
pi_85966419
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:50 schreef Papabear het volgende:
Gimpet BioKat's Fresh

[ afbeelding ]

Ruikt lekker, klontvormend en sterk geur-absorberend ^O^
Kan je bij Nol wel gebruiken :P
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_85967312
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:12 schreef prupke het volgende:

[..]

Kan je bij Nol wel gebruiken :P
Hij was idd de reden van de overstap :P Nu geen pislucht meer in huis _O_
pi_85968976
Ik ga hier even voorzichtig enthousiast zijn. Ik ben al een tijdje aan het kloten met vulling namelijk. Silicoon heb ik een tijdje gehad, en op zich werkt het lekker, maar no way dat ik het twee weken volhoud met één bak voor twee katten. Het begon na een week al ontzettend naar pis te meuren, en de bak bleef nat. Jak. Daarvoor had ik altijd AH 3x Hygiëne, vrij goed met geur absorberen en nog beter in klonteren, maar liep ont-zet-tend uit. Om gek van te worden. Ik heb nog die groene zak Biokat's gehad, maar dat klonterde slecht én rook niet goed.

Nu heb ik deze

En na een kleine week ben ik nog steeds supertevreden! Het is een fijne korrel, fijner dan AH schep en schoon en de classic van Biokats, en klontert derhalve een stuk beter. Het heeft een heel licht babypoedergeurtje, die absoluut niet overheersend is, maar pislucht blokkeert. En *O* het *O* loopt *O* amper *O* uit *O*. Nou moet daar wel bij gezegd worden dat ik donker tapijt heb in de gang, en het donkere korrels zijn, dus het wellicht minder opvalt, maar ik voel ook niets als ik er met blote voeten loop.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2010 23:03:29 ]
pi_85970268
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga hier even voorzichtig enthousiast zijn. Ik ben al een tijdje aan het kloten met vulling namelijk. Silicoon heb ik een tijdje gehad, en op zich werkt het lekker, maar no way dat ik het twee weken volhoud met één bak voor twee katten. Het begon na een week al ontzettend naar pis te meuren, en de bak bleef nat. Jak. Daarvoor had ik altijd AH 3x Hygiëne, vrij goed met geur absorberen en nog beter in klonteren, maar liep ont-zet-tend uit. Om gek van te worden. Ik heb nog die groene zak Biokat's gehad, maar dat klonterde slecht én rook niet goed.

Nu heb ik deze
[ afbeelding ]

En na een kleine week ben ik nog steeds supertevreden! Het is een fijne korrel, fijner dan AH schep en schoon en de classic van Biokats, en klontert derhalve een stuk beter. Het heeft een heel licht babypoedergeurtje, die absoluut niet overheersend is, maar pislucht blokkeert. En *O* het *O* loopt *O* amper *O* uit *O*. Nou moet daar wel bij gezegd worden dat ik donker tapijt heb in de gang, en het donkere korrels zijn, dus het wellicht minder opvalt, maar ik voel ook niets als ik er met blote voeten loop.
Wat een enge kat op die zak! :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85995802
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat een enge kat op die zak! :o
Lachende katten zijn niet eng :{w
O+
pi_86110685
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:49 schreef Papabear het volgende:

[..]

Lachende katten zijn niet eng :{w
O+
Ik bewijs even het tegendeel :P

Thank Drunk I'm a Goddess!
  † In Memoriam † maandag 6 september 2010 @ 04:08:39 #139
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_86115667
Lekker eng ja, dat wegtrekkende oog. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Skaai op 06-09-2010 18:01:29 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_86118540
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:

Nu heb ik deze
[ afbeelding ]

Mmm.... je hebt gelijk wat betreft de uitloop van de AH 3x korrels.... ik word er niet gek van maar stofzuigen is wel het eerste wat ik doe als ik thuis kom van mijn werk. Misschien toch eens deze korrels proberen.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_86130411
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:28 schreef prupke het volgende:

[..]

Ik bewijs even het tegendeel :P

[ afbeelding ]
:D! _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo