abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71393764
Ik heb nu twee zaken

en ik moet zeggen dat het best goed is. Beter dan Biokat micro zelfs, wat betreft geurbinding. Zal wel gemaskeerd zijn door de lichte babypoedergeur, maar het werkt wel. Met Biokat micro gaat het toch wel meuren als ik het zakje moet verwisselen.
  † In Memoriam † dinsdag 28 juli 2009 @ 16:11:29 #102
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71399377
Heb eens Litter Pearls gekocht, wel duur maar tot nu toe stinkt er nog helemaal niks. Drolletje eruit geschept, alle urine wordt perfect geabsorbeerd. Kijken hoe lang ik doe met een klein zakje en 2 binnenkatten . Ik ben best bereid om wat meer te betalen voor kattenbakvulling, eens kijken of het niet online goedkoper te bestellen is

Hmm vind de 7,5 literzakken al voor 12,50, bij de Intratuin e.d staan ze voor 14 euro.
Oh en de 18,6 liter voor 20,99! Hmm online bestellen is interessanter

Eik wel belachelijk dat ik koopjes uitzoek voor kattenbakvulling, alsof 7,50 niet duur genoeg is voor 2 liter

[ Bericht 6% gewijzigd door Skaai op 28-07-2009 16:22:42 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_71400592
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:11 schreef Skaai het volgende:
Heb eens Litter Pearls gekocht, wel duur maar tot nu toe stinkt er nog helemaal niks. Drolletje eruit geschept, alle urine wordt perfect geabsorbeerd. Kijken hoe lang ik doe met een klein zakje en 2 binnenkatten . Ik ben best bereid om wat meer te betalen voor kattenbakvulling, eens kijken of het niet online goedkoper te bestellen is

Hmm vind de 7,5 literzakken al voor 12,50, bij de Intratuin e.d staan ze voor 14 euro.
Oh en de 18,6 liter voor 20,99! Hmm online bestellen is interessanter

Eik wel belachelijk dat ik koopjes uitzoek voor kattenbakvulling, alsof 7,50 niet duur genoeg is voor 2 liter
Ehm.. zo belachelijk is het niet hoor. Op den duur bespaart het heel veel. Kan je mooi oppotten voor dierenartskosten of zo.

Er zij trouwens heel veel sillicaatsoorten die goed werken EN veel goedkoper zijn dan Litter Pearls. Hier bv: http://www.zooplus.nl/sho(...)ng/silicaatstrooisel

Ik heb zelf tigerino geprobeerd. Stuift een beetje, maar doet z'n werk wel. Ik heb ook goede verhalen gehoord over NullOdor.

(ander voordeel van online bestellen. Het wordt bezorgd )
  † In Memoriam † vrijdag 31 juli 2009 @ 17:15:35 #104
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71494672
Ben nog steeds tevreden met de litter pearls. Heb bij Zooplus de goedkopere variant besteld (14 euro voor 3 zakken van 5 l), had toch nog een kortingscode liggen van mijn vorige bestelling. Levering is vrij vlot, zal het volgende week wel binnen hebben.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † vrijdag 31 juli 2009 @ 19:48:23 #105
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71498184
Schriftelijke reactie gehad van Nestlé Purina
quote:

Geachte mevrouw Skaai,

Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw ervaring met betrekking tot ons product Foetsie-Ba 20 liter. Jammergenoeg heeft het product niet geheel aan uw verwachtingen voldaan.

Een constante productkwaliteit en hoge klanttevredenheid zijn belangrijke pijpers voor het succes van ons product. Foetsie-Ba is een product dat voor 100% bestaat uit natuurlijke klei, waaraan geen kleurstoffen worden toegevoegd.. Klei heeft als belangrijkste producteigenschap een hoog absorptievermogen. Net als andere kleisoorten geeft de soort die wij voor Foetsie-ba gebruiken een beetje stof af. Door de typerende rode/roze kleur is dit sneller zichtbaar op (witte) pootjes of een lichte ondergrond dan het grijs-witte stof van andere kattebakvullingem, hoewel dit ook zichtbaar zal zijn. Dat het product kleur afgeeft op de pootjes is gelukkig voor de kat volledig onschuldig. Indien stofresten zichtbaar zijn op de vloerbedekking of stoffen bank, adviseren wij de vlek goed te stofzuigen, of met behulp van speciale droogreinigende poeders (verkrijgbaar in spuitbussen) te reinigen. Op tegels of harde oppervlakken kunt u het stof met een vochtige doek verwijderen.

Uiteraard is het productieproces er in beginsel op gericht het product stuifvrij te maken. Tijdens het productieproces word alle overtollige stof weggezogen, waardoor er vrijwel geen stof meer in Foetsie-Ba voorkomt. Het is echter onmogelijk het product geheel stofvrij te maken. Daarom zal er wellicht in sommige zakken stof zitten, hetgeen ook voor een deel veroorzaakt kan worden door transport.

Wij bedanken u voor de moeite die u genomen heeft om ons te informeren. Wanneer u ons uw bankrekeningnummer doorgeeft, zullen wij u het aankoopbedrag vergoeden.

Met vriendelijke groet,
NESTLE PURINA PETCARE

Evelien ...
Consumentenservice
Dus als mijn stoffen bekleding of dekbedden onder de vieze oranje vlekken zitten en dat gaat er niet af met stofzuigen (ik stofzuig mijn dekbed nooit, eigenlijk) moet ik maar een poedertje kopen om het schoon te maken? Ingecalculeerde viezigheidsrisico's met katten zijn voor eigen rekening, duh, maar smerige kattenbakkorrels blief ik niet . Nouja ze sturen iig een nette brief en ik kan mijn geld terug krijgen. Of ik dat doe is een tweede, zo'n gierigaard ben ik nou ook weer niet.

Gelukkig worden Jip zijn pootjes alweer witter. Nouja ik heb mijn lesje geleerd, nooit terracotta gekleurde kattenbakkorrels kopen. Dan maar dure meuk .
pi_71498326
Wij gebruiken sinds een tijdje de services van Kattengemak.
Zij brengen en halen kattengrit.

De grit die ze gebruiken is aardig eco en geurt pas als de bak ook echt vol is.
De geur die dan vrij komt is een ammoniakgeur, zoals je wel vaker hebt met kattenurine.

Het is wat duurder dan gewoon grit wat je zelf moet halen, maar het is mij het wel waard. Hiervoor moest ik namelijk telkens een stuk rijden om (goedkope) houtkorrels te halen.

Het enige nadeel van deze korrels is dat als ze ermee de bak uitlopen en je gaat er op staan, je een fijne donkerbruine/zwarte stof overhoudt, dus voor met (witte) vloerbedekking beklede kamers/huizen is dit niet echt ideaal.
  zondag 2 augustus 2009 @ 17:13:14 #107
19142 tslh
Never at ease.....
pi_71541988
Kan ik Golden Grey Master ook in een winkel kopen: zijn er bepaalde ketens die het voeren (intratuin oid)?
Ik wil eerst een zak kopen en proberen: online bestellen is wat lastiger aangezien ik de hele dag weg ben en er niemand thuis is.
Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_71545036
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 17:13 schreef tslh het volgende:
Kan ik Golden Grey Master ook in een winkel kopen: zijn er bepaalde ketens die het voeren (intratuin oid)?
Ik wil eerst een zak kopen en proberen: online bestellen is wat lastiger aangezien ik de hele dag weg ben en er niemand thuis is.

Zoek maar even op internet, er zijn een paar winkels die het ook heben, die ook echt een winkelpand hebben. Je kan natuurlijk ook een andere soort gebruiken. Het "speciale" van golden grey is dat deze zowel babypoeder als sillicaat in het grit heeft, welke vocht en geurtjes nog sneller opneemt. Er zijn vast ook wel andere soorten.

En als je laat bezorgen, dan geven ze het ook wel eens af aan je buren. Of kan je gewoon bellen voor een afspraak om langs te brengen of op te halen bij het depot.
pi_71546391
tvp:)
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
  † In Memoriam † zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:48:38 #111
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71717018
Heb de zakken Tigerino silicaatkorrels binnen, kan pas met een paar dagen vertellen wat het effect heeft. Blauwe korreltjes zien er wel kek uit . Vrij vlot geleverd, afgelopen donderdag bood de postbode het al aan .
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:18:08 #112
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_71806694
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:48 schreef Skaai het volgende:
Heb de zakken Tigerino silicaatkorrels binnen, kan pas met een paar dagen vertellen wat het effect heeft. Blauwe korreltjes zien er wel kek uit . Vrij vlot geleverd, afgelopen donderdag bood de postbode het al aan .
Ik gebruik dat spul al een jaartje. Veel beter dan Catsan en C1000 wat ik voorheen gebruikte. Gaat veel langer mee, stuift niet, goedkoop (zeker als je het per 3 bij zooplus haalt). absorbeert geurtjes beter dan al het andere spul
pi_71817804
Heel fijn om zoveel ervaringen te lezen van iedereen. Echter heeft iedereen zijn eigen voorkeur en daardoor ben ik er nog steeds niet helemaal uit.

Momenteel gebruik ik het huismerk van de C1000. Ik ben opzoek naar een vervanger, de prijs is minder belangrijk. Het vervangende grind moet aan 2 eisen voldoen:

• Geurtjes zoveel mogelijk neutraliseren [ik ben ook al opzoek naar een andere kattenbak die beter afsluit]
  • Mininmale uitloop [er komt een mat voor de nieuwe kattenbak, maar het zou fijn zijn als het materiaal sowieso zo min mogelijk tussen die voetjes blijft zitten]

Het hoeft uiteraard geen grind te zijn, zolang het maar aan het bovenstaande voldoet. De hoeveelheid onderhoud boeit me niet, ik heb er 4 en ben dus toch meerdere keren per dag ermee bezig.

Iemand suggesties?
  • Inf - Leaving in it's torturous wake nothing but vicious, cannibalistic, mutated, radiated and horribly disfigured hordes of satanic killers bent on revenge.
    pi_71818082
    Wij zijn, net als de poster boven je, al een tijd erg tevreden over silicaatkorrels. Uitloop is niet meer of minder dan met andere korrels, maar de geurvretende werking doet 't 'm voor ons En het feit dat de bak als we 'm verschonen vrijwel droog en schoon is als de korrels er uit gegooid zijn, dat is bij andere vulling wel eens anders geweest
    Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
    pi_72104235
    Hey mensen ook wij hebben sinds kort 2 kittens en zijn een beetje aan het expirimenteren met kattenbakvulling. We hebben inmiddels schep en schoon 3x hygiene van AH gehad en dat beviel niet. Nu gebruiken we Catsan extra hygiene maar ook deze bevalt niet. Nu hoor ik hier redelijk wat mensen over Tigerino silicaatkorrels en over Golden Grey Master zijn er hier mensen die mij daar hun ervaringen over kan vertellen?

Qua klonteren etc deden catsan & AH het prima maar qua geur laat het veel te wensen over
    pi_72105527
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 08:19 schreef freddyemmer het volgende:
    Hey mensen ook wij hebben sinds kort 2 kittens en zijn een beetje aan het expirimenteren met kattenbakvulling. We hebben inmiddels schep en schoon 3x hygiene van AH gehad en dat beviel niet. Nu gebruiken we Catsan extra hygiene maar ook deze bevalt niet. Nu hoor ik hier redelijk wat mensen over Tigerino silicaatkorrels en over Golden Grey Master zijn er hier mensen die mij daar hun ervaringen over kan vertellen?

Qua klonteren etc deden catsan & AH het prima maar qua geur laat het veel te wensen over
    Tja.. wat voor ervaringen wil je nog meer? Het belangrijkste is dat je katten er op willen.

Sillicaat en klontvormend wordt afgeraden voor kittens die alles opvreten, maar dat is weer per kitten anders.

Sillicaat is veel duurder dan normaal klontvormend grit, maar daarvoor heb je minder onderhoud omdat je enkel opgedroogde drolletjes hoeft uit te scheppen. Plasjes worden geabsorbeerd.
    Ze werken allemaal wel goed, het verschil zit hem in de korrelvorm. Sommigen zijn brokken en kunnen niet zo lekker aanvullen, maar laten vrijwel geen sporen achter. Sommige zijn bolletjes en zijn lekker in te graven, maar worden ook makkelijk meegenomen met de vacht en sommige katten vinden het leuk om er mee te voetballen.

Klontvormend moet simpelweg goed hard opdrogen. Daar zijn de fijne korrels weer beter in, maar die worden weer makkelijk meegenomen met de vacht.
    pi_72106782
    Ik heb onze kittens er nog nooit op kunnen betrappen dat ze ook maar iets uit de kattenbak eten. Tevens zijn ze tot nu toe niet kieskeurig qua vulling. Laat ik mijn vraag dan anders stellen. Welke kattenbakvulling maskeert het beste luchtjes?
    pi_72107329
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 10:52 schreef freddyemmer het volgende:
    Ik heb onze kittens er nog nooit op kunnen betrappen dat ze ook maar iets uit de kattenbak eten. Tevens zijn ze tot nu toe niet kieskeurig qua vulling. Laat ik mijn vraag dan anders stellen. Welke kattenbakvulling maskeert het beste luchtjes?
    Absoluut sillicaat. Deze absorbeert alle geurtjes het snelst en is zelf geurneutraal.

Klontvormend verpakt het eigenlijk en probeert deze uit te drogen. (golden grey heeft dus ook sillicaat gemengd om het droogproces te versnellen) Vaak wordt het ook gemaskeerd met een babypoedergeur.
    pi_72107352
    Ik heb zowel Litter Pearls als Tigrino geprobeerd maar merkte dat Litter Pearls weliswaar duurder zijn, maar ook een stuk beter werken.

Ik betaal liever 1/3 meer om echt een maand met één zak te doen als dat ik minder betaal en na 2 weken de bak moet verschonen omdat de urine de tent uit meurt.

'Helaas' moet ik het voorlopig met kleikorrels doen omdat ik een nestje van nu 5 weken oud in huis heb. En die eten dus echt wel de korrels. Je merkt meteen dat het een stuk meer gedoe is en de geurtjes minder goed absorbeert. Maar dat heb ik er wel voor over.
    Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
    pi_72117745
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 09:52 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Sillicaat en klontvormend wordt afgeraden voor kittens die alles opvreten, maar dat is weer per kitten anders.

Guus heeft de eerste dagen dat hij hier was wel een paar silicaatkorrels geprobeerd te eten, maar die bleven dan aan zijn tong plakken Moesten wij 'm weer helpen het er af te halen enzo, maar hij had het wel gauw afgeleerd, dus heeft verder geen problemen opgeleverd. Het is in ieder geval nooit zijn tong voorbij gekomen Klontvormend schijnen ze makkelijker echt te kunnen opeten, en dat vormt dan dus een klontje in de buik, niet zo fijn.
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 11:14 schreef Cat22 het volgende:
    Ik heb zowel Litter Pearls als Tigrino geprobeerd maar merkte dat Litter Pearls weliswaar duurder zijn, maar ook een stuk beter werken.

Ik betaal liever 1/3 meer om echt een maand met één zak te doen als dat ik minder betaal en na 2 weken de bak moet verschonen omdat de urine de tent uit meurt.

'Helaas' moet ik het voorlopig met kleikorrels doen omdat ik een nestje van nu 5 weken oud in huis heb. En die eten dus echt wel de korrels. Je merkt meteen dat het een stuk meer gedoe is en de geurtjes minder goed absorbeert. Maar dat heb ik er wel voor over.
    Hmm, toch ook maar eens Litter Pearls proberen dan.. Wij blijven hier elke twee weken de bak verschonen (nu twee bakken zelfs), maar dan ruiken ze in elk geval nog niet. Met andere vulling (veel geprobeerd) zaten we met Siep na een week wel flink in de stank, dat ging wel erg hard. We zijn al erg blij met de 'gewone' silicaatkorrels dus, maar als the real thing nog beter werkt..
    Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
    pi_72132301
    Ik heb bij zooplus de nieuwe Tigrino lavendel besteld. Eens kijken wat ze hier van vinden. Ik maak zowieso om de 2 weken de bak schoon. Mocht dit nog niet super werken kan ik altijd nog de litter pearls bestellen.

Zal zowieso ook even mijn ervaring met de nieuwe tigrino melden als het binnen is.
      † In Memoriam † dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:06:12 #122
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_72141709
    Nou ik ben op zich tevree met de Tigerino, de stank is zoveel minder en het is wat onderhoudsvriendelijker. Maar sinds ik silicaatkorrels gebruik heeft Jip al 2x buiten de bak gepiest. Ik weet niet of het daar aan ligt. Ik haal er elke dag (zo niet om de dag) drollen uit en doe toch maximaal 1,5 week met 1 zak omdat ik het dan wel vind meuren. Ik heb 2 binnenkatten dus alle poep en pies gaat in 1 bak, na een dag of 5 doe ik er een flinke scheut nieuwe korrels bij. Ik kijk het plasgedrag van Jip gewoon even aan.
    Dacht eerst dat Otis had gepiest, dus laten castreren enzo. Zit Jip gisteren verdomme gewoon op de krabpaal in een mandje, hoor en zie ik de piesstraal er gewoon uitlopen . Het moet Jip dus wel zijn geweest een paar weken geleden.
    pi_72144834
    Ik ben wel benieuwd naar de NullOdor sillicaat, schijnbaar is deze fijner van structuur en test gelijk ook de gezondheid van de katten.
    pi_72165907
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 16:40 schreef athlonkmf het volgende:
    Ik ben wel benieuwd naar de NullOdor sillicaat, schijnbaar is deze fijner van structuur en test gelijk ook de gezondheid van de katten.
    Jij bedoelt NULLODOR® Health Indicator
    pi_72166107
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 11:12 schreef freddyemmer het volgende:

[..]

Jij bedoelt NULLODOR® Health Indicator
    Yup.
    http://www.healthindicator.eu/product.htm

Maar een ander voordeel is dat dat spul naar het schijnt heel fijnkorrelig is, en voelt dus lekkerder aan voor de kattenpootjes.
    pi_72424670
    Ik heb nu tigerino een week in de kattenbakzitten maar vanochtend kreeg ik ineens natte voeten en had er één net voor de bak gepiest. De katten zijn nu 11 weken zou dit een ongelukje zijn of moet ik me al zorgen maken? het is nog nooit eerder gebeurd en in huis is ook niks veranderd.
    pi_72428353
    Kan best een ongelukje zijn. Ze zijn nog zo jong, wellicht heeft er eentje verkeerd gemikt. Pas als je het een paar keer ziet zou ik me zorgen gaan maken.

En tot die tijd uitkijken waar je loopt.
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
    pi_85872993
    Had tijdens verzorging van de buurpoes hele goede ervaring met Biokat.
    Nu ik sinds twee weken ook een Poes heb ook Biokat gekocht.

Mijn ervaring vaak een grote klont, vaak ook geen klontvorming,
    maar een natte laag, zodat ik de hele onderkant moet verschonen,
    in twee weken tijd al door de 20 kilo heen.

Heb net Kitty friend gekocht en hoop dat die meer klontvormig is.
    Zoniet dan maak ik toch eerst de 45 kilo op.

pi_85876750
    Momenteel ben ik fan van deze:

AH kattebakkorrels 3-voudige hygiene

Daarvoor gebruikte ik o.a. kitty friend ultra gold (goed maar duur) en biokat classic (niet zo goed als de AH korrels of kitty friend ultra gold). Kitty friend ultra is op zich ook een goede korrel, maar geeft behoorlijk wat meer stof dan ultra gold of de AH korrels, daarnaast is het minder zuinig in gebruik, op een gegeven moment word de inhoud van de kattenbak een soort van gruis dat niet meer goed wil klonteren. Dat probleem heb je met ultra gold en de AH korrels een heel stuk minder.
    Calm down, your nervous state
    I'll sing you a lullaby.
    Calm down, cause no mistake
    Should keep you up all night
    pi_85917417
    Na een tijd proberen hebben wij onze kattenbakvulling gevonden, Cat's best.
    Mag in de groene bak (of toilet) is heel erg licht (dus je tilt je geen hernia), stinkt niet, geen voetjes. Wel wat uitloop, maar stofzuigen gebeurt hier toch elke dag.

Wat ik je iig afraad is Kitty Friend en Biocats, het stinkt allebei en geeft witte voetjes.
    Sterkheidsbaas van alles.
    pi_85935533
    quote:
    Op dinsdag 31 augustus 2010 17:25 schreef Lonaa het volgende:

Na een tijd proberen hebben wij onze kattenbakvulling gevonden, Cat's best.
    Mag in de groene bak (of toilet) is heel erg licht (dus je tilt je geen hernia), stinkt niet, geen voetjes. Wel wat uitloop, maar stofzuigen gebeurt hier toch elke dag.

Wat ik je iig afraad is Kitty Friend en Biocats, het stinkt allebei en geeft witte voetjes.
    Bedankt voor de tip,

nou ik vind Kitty Friend nu al waardeloos, een paar klonten, maar ook een heel stuk
    natte onderkant in de bak en een hoop gestuif en het fijne grind zit allemaal tussen haar teentjes.

Eerst de drie zakken Kitty opmaken en dan zal ik kijken of ik Cat's best koop.
    pi_85965285
    Gimpet BioKat's Fresh

Ruikt lekker, klontvormend en sterk geur-absorberend ^O^
    pi_85966419
    quote:
    Op woensdag 1 september 2010 21:50 schreef Papabear het volgende:
    Gimpet BioKat's Fresh

[ afbeelding ]

Ruikt lekker, klontvormend en sterk geur-absorberend ^O^
    Kan je bij Nol wel gebruiken :P
    Thank Drunk I'm a Goddess!
    pi_85967312
    quote:
    Op woensdag 1 september 2010 22:12 schreef prupke het volgende:

[..]

Kan je bij Nol wel gebruiken :P
    Hij was idd de reden van de overstap :P Nu geen pislucht meer in huis _O_
    pi_85968976
    Ik ga hier even voorzichtig enthousiast zijn. Ik ben al een tijdje aan het kloten met vulling namelijk. Silicoon heb ik een tijdje gehad, en op zich werkt het lekker, maar no way dat ik het twee weken volhoud met één bak voor twee katten. Het begon na een week al ontzettend naar pis te meuren, en de bak bleef nat. Jak. Daarvoor had ik altijd AH 3x Hygiëne, vrij goed met geur absorberen en nog beter in klonteren, maar liep ont-zet-tend uit. Om gek van te worden. Ik heb nog die groene zak Biokat's gehad, maar dat klonterde slecht én rook niet goed.

Nu heb ik deze

En na een kleine week ben ik nog steeds supertevreden! Het is een fijne korrel, fijner dan AH schep en schoon en de classic van Biokats, en klontert derhalve een stuk beter. Het heeft een heel licht babypoedergeurtje, die absoluut niet overheersend is, maar pislucht blokkeert. En *O* het *O* loopt *O* amper *O* uit *O*. Nou moet daar wel bij gezegd worden dat ik donker tapijt heb in de gang, en het donkere korrels zijn, dus het wellicht minder opvalt, maar ik voel ook niets als ik er met blote voeten loop.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2010 23:03:29 ]
    pi_85970268
    quote:
    Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
    Ik ga hier even voorzichtig enthousiast zijn. Ik ben al een tijdje aan het kloten met vulling namelijk. Silicoon heb ik een tijdje gehad, en op zich werkt het lekker, maar no way dat ik het twee weken volhoud met één bak voor twee katten. Het begon na een week al ontzettend naar pis te meuren, en de bak bleef nat. Jak. Daarvoor had ik altijd AH 3x Hygiëne, vrij goed met geur absorberen en nog beter in klonteren, maar liep ont-zet-tend uit. Om gek van te worden. Ik heb nog die groene zak Biokat's gehad, maar dat klonterde slecht én rook niet goed.

Nu heb ik deze
    [ afbeelding ]

En na een kleine week ben ik nog steeds supertevreden! Het is een fijne korrel, fijner dan AH schep en schoon en de classic van Biokats, en klontert derhalve een stuk beter. Het heeft een heel licht babypoedergeurtje, die absoluut niet overheersend is, maar pislucht blokkeert. En *O* het *O* loopt *O* amper *O* uit *O*. Nou moet daar wel bij gezegd worden dat ik donker tapijt heb in de gang, en het donkere korrels zijn, dus het wellicht minder opvalt, maar ik voel ook niets als ik er met blote voeten loop.
    Wat een enge kat op die zak! :o
    pi_85995802
    quote:
    Op woensdag 1 september 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat een enge kat op die zak! :o
    Lachende katten zijn niet eng :{w
    O+
    pi_86110685
    quote:
    Op donderdag 2 september 2010 19:49 schreef Papabear het volgende:

[..]

Lachende katten zijn niet eng :{w
    O+
    Ik bewijs even het tegendeel :P

Thank Drunk I'm a Goddess!
      † In Memoriam † maandag 6 september 2010 @ 04:08:39 #139
    77924 Skaai
    I am beyond coffee.
    pi_86115667
    Lekker eng ja, dat wegtrekkende oog. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Skaai op 06-09-2010 18:01:29 ]
    pi_86118540
    quote:
    Op woensdag 1 september 2010 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:

Nu heb ik deze
    [ afbeelding ]

Mmm.... je hebt gelijk wat betreft de uitloop van de AH 3x korrels.... ik word er niet gek van maar stofzuigen is wel het eerste wat ik doe als ik thuis kom van mijn werk. Misschien toch eens deze korrels proberen.
    Calm down, your nervous state
    I'll sing you a lullaby.
    Calm down, cause no mistake
    Should keep you up all night
    pi_86130411
    quote:
    Op zondag 5 september 2010 23:28 schreef prupke het volgende:

[..]

Ik bewijs even het tegendeel :P

[ afbeelding ]
    :D! _O-
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo