Ik was bezig met naar bed gaan inderdaad.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nou, hup Alice, naar bed, dan ga ik naar Bella Stella. Da's de kroeg.
Ik betwijfel of er hier sprake was van gezond lachen. Het deed namelijk zo zeer aan mijn buik dat ik moest gaan zitten.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:56 schreef Alicey het volgende:
Toch vind ik het gemeen dat je ons lekker zit te maken met het feit dat je zo smakelijk gelachen hebt, en ons dan niet aan het lachen weet te krijgen. Dat terwijl lachen zo gezond is. Besef je wel wat je onze gezondheid aandoet?
Da's puur lichamelijk. Psychisch is lachen heel gezond, een gezonde geest weer in een gezond lichaam, dus dat moet wel goed zijn.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er hier sprake was van gezond lachen. Het deed namelijk zo zeer aan mijn buik dat ik moest gaan zitten.
Ja, leuk als je komt. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:56 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik wil op zich wel komen. Lijkt me wel grappig. Wel 10 juni naar een concert eerst, maar gewoon niet (te veel) drinken en lekker slapen gaan.
Precies.quote:Op maandag 2 mei 2005 07:43 schreef Alicey het volgende:
Toch is het best mooi. Als je te vroeg bent, kun je gewoon even wachten om toch op tijd te zijn. Als je te laat bent, ben je gewoon te laat...
Dan heb ik een lekker kopje koffie in de aanbieding (de symbiose tussen een Utrechts koffiemerk en een Eindhovens lampenfabriekje)quote:Op maandag 2 mei 2005 07:46 schreef Alicey het volgende:
Uiteraard. Ik houd alleen niet van wormen, dus het vogeltje dat na mij komt mag ze ook hebben.
Koffie.quote:Op maandag 2 mei 2005 07:49 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dan heb ik een lekker kopje koffie in de aanbieding (de symbiose tussen een Utrechts koffiemerk en een Eindhovens lampenfabriekje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |