Nederland is qua uit eten gaan een belachelijk duur land. Komt omdat Nederlanders er geen gewoonte van maken om buiten de deur te eten. In de ons omringende landen kun je wel goedkoop (en goed!) buiten de deur eten.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:37 schreef Alicey het volgende:
Toch vind ik het vrij vreemd. Economisch verschilt Duitsland naar mijn idee toch niet zoveel met Nederland, en in Nederland is het buiten het centrum vaak toch niet zo goedkoop..
Dat zou best wel eens van invloed kunnen zijn denk ik inderdaad. Veel Nederlanders hebben bovendien geen smaak..quote:Op zondag 1 mei 2005 22:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nederland is qua uit eten gaan een belachelijk duur land. Komt omdat Nederlanders er geen gewoonte van maken om buiten de deur te eten. In de ons omringende landen kun je wel goedkoop (en goed!) buiten de deur eten.
Vroeg? Met die douche er bij wordt het toch een tijd dat ik geen 8 uur slaap meer ga volmaken.. Lijkt mij dus wel zo'n beetje tijd om te gaan slapen. Kwart over 11/Half 12 is toch niet zo erg vroeg?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Welterusten Alicey! Wat ga je vroeg naar bed zeg. Nou, ik ga nog even naar de kroeg denk ik, daar zit de rest van mijn reisgezelschap.
Inderdaad. Wat de boer niet kent dat vreet 'ie niet. Terwijl ik er juist een sport van maak om gerechten te bestellen die ik niet ken. Tot nu toe goed bevallen. Vandaag okra gegeten, had ik nog nooit gehad en het was voortreffelijk!quote:Op zondag 1 mei 2005 22:44 schreef Alicey het volgende:
Dat zou best wel eens van invloed kunnen zijn denk ik inderdaad. Veel Nederlanders hebben bovendien geen smaak..
De tijd op deze PC loopt een uur achter, vandaar.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:45 schreef Alicey het volgende:
Vroeg? Met die douche er bij wordt het toch een tijd dat ik geen 8 uur slaap meer ga volmaken.. Lijkt mij dus wel zo'n beetje tijd om te gaan slapen. Kwart over 11/Half 12 is toch niet zo erg vroeg?
Have fun verder!
Dat heb ik ook, ik probeer vaak dingen die ik niet eerder heb geprobeerd, zij het dat ik wel oplet op wat er in zit. Tot nu toe is het steeds goed bevallen.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat de boer niet kent dat vreet 'ie niet. Terwijl ik er juist een sport van maak om gerechten te bestellen die ik niet ken. Tot nu toe goed bevallen. Vandaag okra gegeten, had ik nog nooit gehad en het was voortreffelijk!
Checkpoint Charlie op zich is niks aan, maar het museum is indrukwekkend en leuk. Duur (9,50), maar ik had het niet willen missen!quote:Op zondag 1 mei 2005 22:46 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij is Oost-Berlijn niet meer standaard heel goedkoop.
Ik vond Checkpoint Charlie tegenvallen; het deed me niet zoveel, dat hokje in het midden van de weg. Wegens tijdgebrek zijn we niet naar het museum geweest. Wel indrukwekkend vond ik het stuk muur dat daar vlakbij staat. Ongelofelijk dat er zo een enorme muur had gestaand.
Ik vond Berlijn wel een fascinerende stad.
Geen zomertijd ofzo.. Maar doen ze toch wel aan in Duitsland?quote:Op zondag 1 mei 2005 22:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De tijd op deze PC loopt een uur achter, vandaar.
Vertel, vertel! Waarom moest je lachen?quote:Met die fun komt het wel goed. We hebben net zo hard lopen lachen dat de tranen ons over de wangen biggelden.
Het lijkt me ook verstandiger om het bij 1 nieuwe soort per avond te houden.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:49 schreef Alicey het volgende:
Het geldt ook voor drinken trouwens. Hoewel een complete drankkaart in 1 avond afwerken wel tot gevolg hebt dat je iets minder helder bent de volgende ochtend.
Meestal is het zo dat juist musea het doen, daar kun je zien wat er was.. Het voelen wat er was lukt vaak niet op drukke plaatsen.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Checkpoint Charlie op zich is niks aan, maar het museum is indrukwekkend en leuk. Duur (9,50), maar ik had het niet willen missen!
Welterusten Sly!
Dat valt dan wel weer mee. Ik kan alles door elkaar drinken zonder dat dat nadelige effecten heeft.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het lijkt me ook verstandiger om het bij 1 nieuwe soort per avond te houden.
Ja, hoor. Maar hij loopt niet precies een uur achter, er klopt gewoon geen zak van.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:49 schreef Alicey het volgende:
Geen zomertijd ofzo.. Maar doen ze toch wel aan in Duitsland?
Als ik het navertel, is er niks grappigs aan. Het had iets te maken met het winnen van schone energie uit scheten.quote:Vertel, vertel! Waarom moest je lachen?
Ah, tijd vindt men hier niet belangrijk.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, hoor. Maar hij loopt niet precies een uur achter, er klopt gewoon geen zak van.
Klinkt inderdaad juist erg serieus, en niet grappig.quote:Als ik het navertel, is er niks grappigs aan. Het had iets te maken met het winnen van schone energie uit scheten.
Ja, in juni. Zie de sticky topic.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:52 schreef Monidique het volgende:
Is er nog zo'n WFL-meet?
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:53 schreef Alicey het volgende:
Klinkt inderdaad juist erg serieus, en niet grappig.
Toch vind ik het gemeen dat je ons lekker zit te maken met het feit dat je zo smakelijk gelachen hebt, en ons dan niet aan het lachen weet te krijgen. Dat terwijl lachen zo gezond is. Besef je wel wat je onze gezondheid aandoet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |