abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27774486
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:16 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wat is dit voor een lulkoek?
Van Bommel moet je iets aanvallender laten spelen met iemand achter zich.
Nu loopt hij alleen maar achter de tegenstander aan en daarom valt hij ook tegen.
pi_27776431
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 14:27 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Van Bommel moet je iets aanvallender laten spelen met iemand achter zich.
Nu loopt hij alleen maar achter de tegenstander aan en daarom valt hij ook tegen.
Van Bommel heeft maar te doen wat de bondscoach hem opdraagt. En daarbij heeft hij nog altijd Landzaat in z'n rug, dus je praat weer onzin.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_27776657
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:25 schreef zjroentje het volgende:

Van Bommel heeft maar te doen wat de bondscoach hem opdraagt. En daarbij heeft hij nog altijd Landzaat in z'n rug, dus je praat weer onzin.
Dat was ook het eerste dat bij mij te binnenschoot toen ik het las. Van Basten heeft een bepaalde techniek en probeert de spelers ongetwijfeld zo veel mogelijk tegemoet te komen, door bijvoorbeeld niet te verwachten dat iemand iets moet doen wat ie echt niet kan. Maar Van Basten's wil is wet in deze lijkt me.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_27782873
Alleen Edgar Davids bepaalt zijn eigen opdrachten, Mark toch zeker niet!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27783805
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:25 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Van Bommel heeft niemand in zijn rug.
Landzaat speelt niet achter van Bommel
pi_27783885
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:49 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Van Bommel heeft niemand in zijn rug.
Landzaat speelt niet achter van Bommel
Jawel. In de Galasek/Vogel/Makelele rol.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_27784045
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:51 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Jawel. In de Galasek/Vogel/Makelele rol.
Het middenveld speelt op een lijn.

Er zal soms wel eens iemand achter van bommel staan maar niet altijd.
pi_27784049
Mark is rechtshalf, Landzaat de vooruitgeschoven 4. Dus wel een beetje in Marks ruggetje.
www.thuisuiteten.nl
pi_27784115
Daar is dan niks van te merken in oranje
pi_27784209
In Oranje is sowieso amper structuur te merken.
www.thuisuiteten.nl
pi_27784327
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Daar is dan niks van te merken in oranje
Ik vind het overduidelijk zoals Landzaat speelt in Oranje, een stukje verdedigender dan bij AZ.
pi_27784374
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:05 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik vind het overduidelijk zoals Landzaat speelt in Oranje, een stukje verdedigender dan bij AZ.
Dan kan hij toch ook eens de man aanpakken waar van Bommel als een gek achter aan loopt ?
pi_27784471
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:07 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dan kan hij toch ook eens de man aanpakken waar van Bommel als een gek achter aan loopt ?
Hij heeft z'n eigen man al neem ik aan?
pi_27784528
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:09 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Hij heeft z'n eigen man al neem ik aan?
Ik zie Landzaat vaker vrij dan van Bommel..
pi_27784548
Zal ie zich wel beter vrijlopen.
pi_27784695
Als Van Bommel nou echt zo goed was dan zou zn man wel achter hem aanlopen ipv andersom...Ik zeg: Goeie zet Van Basten!
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_27784706
Van Bommel kan zich gewoon niet laten zien, omdat hij telkens zijn tegenstander achterna hobbelt.
Als Landzaat die tegenstander eens overneemt dan kunnen we eens een goede van Bommel zien in oranje.
pi_27784756
Als Landzaat mijn tegenstander overneemt, speel ik ook nog wel een leuke pot mee in Oranje.
www.thuisuiteten.nl
pi_27784763
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:16 schreef egilio het volgende:
Als Van Bommel nou echt zo goed was dan zou zn man wel achter hem aanlopen ipv andersom...Ik zeg: Goeie zet Van Basten!
Van Bommel moet juist van van Basten zijn tegenstander achterna lopen.
pi_27794662
Als Van Bommel tegen een ECHT goeie speler staat zoals bijv Zidane, dan heeft ie 15 overtredingen per helft nodig, en dan is gelijk duidelijk waarom hij wel goed is maar niet supergoed....
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:46:36 #121
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27795985
VBommel liet zich nu wel uit. Heel netjes. Kwam erop neer dat hij zei dat hijzelf er alles aan zou doen om weer in Oranje te komen. Vooral teleurgesteld, maar niet echt boos, hij wil er gewoon bij zijn. En dat de deur volgens vBasten gewoon nog open stond, het dus niet over is tussen die twee, een terugkeer is niet op voorhand gesloten.
Heel netjes dus. Geen afvallen van de bondscoach of verbittering, zoals sommige hoopten. Eigenlijk ook geheel volgens de afspraak (door vBasten zelf geschonden) om elkaar niet af te vallen naar de pers etc, ondanks dat hij nu dus niet eens in de selectie zat...
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 02:58 schreef egilio het volgende:
Als Van Bommel tegen een ECHT goeie speler staat zoals bijv Zidane, dan heeft ie 15 overtredingen per helft nodig, en dan is gelijk duidelijk waarom hij wel goed is maar niet supergoed....
Gebruikelijke speculaties van tegenstander ... Je kan het ook positief brengen .
Als Van Bommel tegen een ECHT goeie speler staat zoals bijv Zidane, en heeft ie nauwelijks overtredingen per helft nodig, en dan is gelijk duidelijk waarom hij wel supergoed is en niet gewoon goed....
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_27796017
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 02:58 schreef egilio het volgende:
En dat gaat Maduro, de Jong of Landzaat wel lukken? Dit is geen reden om hem eruit te laten natuurlijk.
En hij hield het gisteren netjes ja, al zei hij eigenlijk niks natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:50:46 #123
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27796057
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:48 schreef Suijk het volgende:

[..]

En dat gaat Maduro, de Jong of Landzaat wel lukken? Dit is geen reden om hem eruit te laten natuurlijk.
En hij hield het gisteren netjes ja, al zei hij eigenlijk niks natuurlijk.
Ik denk dat er trouwens maar weinigen zijn die Zidane volledig kunnen afstoppen als hij in vorm is. Nee, er kwam niet veel uit, maar wat meer moest hij zeggen dan? Op vBasten argumenten ingaan van taken verloochenen, dus ook uit de school klappen, geeft vBasten alleen weer een stok.
pi_27796091
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:50 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Ik denk dat er trouwens maar weinigen zijn die Zidane volledig kunnen afstoppen als hij in vorm is. Nee, er kwam niet veel uit, maar wat meer moest hij zeggen dan? Op vBasten argumenten ingaan van taken verloochenen, dus ook uit de school klappen, geeft vBasten alleen weer een stok.
Hij had volkomen gelijk met wat hij (niet) zei, begrijp me niet verkeerd. Maar stiekem hoop je toch een beetje op een relletje.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:00:35 #125
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27796218
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:53 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hij had volkomen gelijk met wat hij (niet) zei, begrijp me niet verkeerd. Maar stiekem hoop je toch een beetje op een relletje.
Tja, je weet niet of er meer eigenlijk stiekem hun zegje willen doen, maar niet durven. Als vBommel nu zichzelf opoffert, komt het dan misschien nog goed.
Tijd voor een nieuw topic: "Wat schrijven de oranjespelers in hun dagboekje?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')