Zijn er dus nog fans van Jerry, Elaine, George en Kramer??
En als je Seinfeld vanaf het allereerste begin wilt zien moet je komende week BRT1 in de gaten houden. Nu is Ellen nog erop van Maandag tot Donderdag, maar vanaf Woensdag of Donderdag beginnen zij ermee. Bij mij in de gids staat bij die aflevering Pilot dus ik neem aan dat dit dan ook de allereerste is uit 1989.
quote:
op 03-25-2000 om 01:15 AM schreef jooltje het volgende:
Er is al vaker op dit forum over seinfeld gepraat. ( Zoek maar even onder seinfeld en Friends geloof ik).
bogus. SERENITY NOW.
Geweldig de show over het niets, om dat vervolgens tot kunst te verheffen, geweldig gewoon
Ik hou ook wel van friends, maar als ik zou moeten kiezen: Seinfeld
Overigens kan ik ook genieten van engelse comedy's als men behaving badly...
Nog wat anders aan Seinfeld. Dat geweldige deuntje tussen de scènes door. Je hebt wel eens bij andere series dat het irritant wordt maar Seinfeld dus niet.
Na Friends en Seinfeld begin ik 'it's a man's world' bij BNN ook steeds leuker te vinden.
En bedankt voor de tip, Jooltje! Ik heb de eerste afleveringen gemist (en nog wel meer, trouwens).
Trouwens: It's a mans world vind ik niet meer dan een slappe copycat van Men behaving Badly...
Vanaf eind deze week op BRT1 rond een uurtje of half 12. De alleereerste aflevering ( hopenlijk).
quote:
op 03-26-2000 om 07:51 PM schreef jooltje het volgende:
En vergeet mijn tip nu niet!!!!!Vanaf eind deze week op BRT1 rond een uurtje of half 12. De alleereerste aflevering ( hopenlijk).
BRT is toch belgië??????
quote:
op 03-26-2000 om 03:29 PM schreef the Flex het volgende:
En volgende week beginnen dan de eerse afleveringen op Belgie.
Wat ik irritant vond is dat Veronica en Fox tegelijk begonnen met nieuwe seizoenen. Kon je op Veronica zien dat George zich heeft verloofd, was er de volgende dag op Fox te zien dat George's verloofde dood is.
Oja, de maandagavond afleveringen op Fox zijn de allernieuwsten. Nog een stuk of 7, 8 en de serie is afgelopen. Al heb ik Fox al wel kwaad gemaild dat ze op moeten houden met steeds uitzendingen weglaten. De laatste aflevering ooit van Seinfeld bestaat uit twee delen, die in tweeen wordt geknipt. En ik hoop dat Fox ze ook beide laat zien.
bogus.
quote:
op 03-26-2000 om 07:56 PM schreef the Flex het volgende:
BRT is toch belgië??????
[QUOTE]op 03-26-2000 om 03:29 PM schreef the Flex het volgende:
En volgende week beginnen dan de eerse afleveringen op Belgie.
[/quote]
OOPS!!
quote:
op 03-27-2000 om 03:52 PM schreef bogus het volgende:
En nog veel vervelender is dat Veronica gisteravond Susan 'introduceerde' terwijl die vorige week overleed. Ze beginnen dus dit hele seizoen (season 7 volgens mij) wer overnieuw.
Dat vind ik niet vervelend. Het seizoen die komt na Susan's dood was al uitgezonden door FOX. Dus Veronica heeft als enige optie het afgelopen seizoen te herhalen.
Mijn tip is: zondag begint Jiskefet weer.
Ik moet wel zeggen dat ik de eesrste afleveringen een beetje tegen vind vallen.
quote:
op 03-31-2000 om 11:52 PM schreef jooltje het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de eesrste afleveringen een beetje tegen vind vallen.
Dat komt denk ik ook om dat je het belachelijk hoge nivo van de latere afleveringen gewend bent. Ik had hetzelfde, maar je ziet wel dat ze bij Seinfeld op heel veel dingen terug grijpen (George's obsessie met fluweel en architectuur bijvoorbeeld).
Dat maakt het interessant om naar de vroegere afleveringen te kijken. Om het plaatje compleet te krijgen.
bogus.
quote:
op 04-05-2000 om 03:24 AM schreef Perico het volgende:
Ik heb me echt kapot gelachen met de 22:30 aflevering op FOX van maandagavond. George die de Frogger machine waarop hij de highscore heeft naar de overkant van de straat transporteert.. net als het eigenlijke spel, mooi van bovenaf gefilmd. En dan Kramer en Jerry die op het laats elkaar aankijken en in koor uitroepen, als George het niet gered heeft: "Game Over!" Zoiets bedenk je toch niet!
Hahaha. Ja, ik lag ook slap bij deze aflevering. En die spelcomputergeluidjes erbij Nog vier afleveringen op de maandagavond en het zit erop. Vurig hoop ik dat Fox het niet in de war gaat schoppen. (De een na laatste aflevering duurde nml. 45 minuten, de laatste een uur.) Ze gaan het waarschijnlijk in tweeen breken, en dat is niet zo erg. Als ze maar niets vergeten
bogus. SERENITY NOW!
quote:
op 03-25-2000 om 01:15 AM schreef jooltje het volgende:En als je Seinfeld vanaf het allereerste begin wilt zien moet je komende week BRT1 in de gaten houden. Nu is Ellen nog erop van Maandag tot Donderdag, maar vanaf Woensdag of Donderdag beginnen zij ermee. Bij mij in de gids staat bij die aflevering Pilot dus ik neem aan dat dit dan ook de allereerste is uit 1989.
Volgens mij is FOX nu ook bezig met de eerste afleveringen.
Best wel interessant om te zien. Maar wel een heel verschil met wat we normaal gewend zijn. Het draait allemaal om Jerry en de scenes zijn veeeeeeeeel langer. Maar op zich is het best wel grappig. Ik vond het wel leuk dat ze iemand moesten verzinnen om zo een vrouw te ontmoeten. Hij werkt in het gebouw en is een importer/exporter. Het leuke is dat ze dat later wel eens vaker hebben gebruikt.
Ik kijk alleen zelden (sowieso TV), onder andere door dat geschuif van series naar andere tijden en dagen steeds en in Nederland dus ook op verschillende zenders. In de VS zit zo'n show tenminste nog bij een bepaald netwerk, dat lijkt me al een verademing.
Wat mij betreft mogen ze het op 1 bepaalde zender alleen uitzenden en dan liefst nog een paar seizoenen achter elkaar op dezelfde dag(en) en tijd.
Ik vind dit inderdaad een kwaliteitscomedy, net als meer andere Amerikaanse en Engelse series.
Jiskefet ken ik niet zo goed, maar vindt dat geen vergelijking met Seinfeld. Jiskefet is 'typisch Nederlands', dus veel platter, hoewel ze best briljant kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |