abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 maart 2000 @ 23:31:00 #1
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_146974
Hoeveel Fokkers kijken er naar Seinfeld??? Ik vind het echt geweldig. Oke, het is eigenlijk heel anders dan Friends, maar het is gewoon goed. Zijn er nog meer Seinfeld fans of ben ik een van de weinige. Je hoort wel dat iedereen tegenwoordig Friends kijkt maar ik hoor nooit iemand over seinfeld

Zijn er dus nog fans van Jerry, Elaine, George en Kramer??

Hallo...?
  zaterdag 25 maart 2000 @ 01:15:00 #2
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_146975
Er is al vaker op dit forum over seinfeld gepraat. ( Zoek maar even onder seinfeld en Friends geloof ik).

En als je Seinfeld vanaf het allereerste begin wilt zien moet je komende week BRT1 in de gaten houden. Nu is Ellen nog erop van Maandag tot Donderdag, maar vanaf Woensdag of Donderdag beginnen zij ermee. Bij mij in de gids staat bij die aflevering Pilot dus ik neem aan dat dit dan ook de allereerste is uit 1989.

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

zaterdag 25 maart 2000 @ 16:00:00 #3
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_146976
quote:
op 03-25-2000 om 01:15 AM schreef jooltje het volgende:
Er is al vaker op dit forum over seinfeld gepraat. ( Zoek maar even onder seinfeld en Friends geloof ik).

Zoeken lukte gister niet en ik had geen zin om alles te bekijken van de afgelopen maanden. Maar bedankt voor de tip! Ga zeker kijken!!!!!
Hallo...?
  zaterdag 25 maart 2000 @ 22:13:00 #4
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_146977
Compleet verslaafd. Het is IMESHO de meest geniale komedie ooit geschreven.
Maar dat lees je in het vorige topic wel

bogus. SERENITY NOW.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  zaterdag 25 maart 2000 @ 23:03:00 #5
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_146978
* zonnedauw is grote fan van Seinfeld.

Geweldig de show over het niets, om dat vervolgens tot kunst te verheffen, geweldig gewoon

Ik hou ook wel van friends, maar als ik zou moeten kiezen: Seinfeld

Overigens kan ik ook genieten van engelse comedy's als men behaving badly...

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
  zondag 26 maart 2000 @ 01:33:00 #6
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_146979
Seinfeld is de geniaalste comedy ooit gemaakt.. alles vind ik er goed aan in de overtreffende trap.. alle personages en bijrollen zijn steengoed, tot en met de kibbelende ouders van George en Jerry en Uncle Leo toe... ik heb dan ook geen favoriet in beeld, al blijft Kramer natuurlijk bizar, en is de ijzige animositeit tussen Jerry en Newman geweldig... de plots zitten altijd zo vernuftig in elkaar dat een klein onbenullig iets de ondergang wordt op het eind voor de betrokkenen. Gewoon subliem!
  zondag 26 maart 2000 @ 14:56:00 #7
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_146980
Mooi dat er nog meer fans zijn. Ik sta zelf ook iedere keer versteld van dat ze van een hele normale situatie weer zo'n aflevering kunnen maken. Briljant gewoon. En dit doen ze niet 10 keer, maar ondertussen al een paar honderd keer. Want hoelang heeft die serie gedraaid??? 8 of 9 seizoenen toch.

Nog wat anders aan Seinfeld. Dat geweldige deuntje tussen de scènes door. Je hebt wel eens bij andere series dat het irritant wordt maar Seinfeld dus niet.

Na Friends en Seinfeld begin ik 'it's a man's world' bij BNN ook steeds leuker te vinden.

Hallo...?
  zondag 26 maart 2000 @ 15:19:00 #8
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_146981
* Jane is ook een grote Seinfeld fan.

En bedankt voor de tip, Jooltje! Ik heb de eerste afleveringen gemist (en nog wel meer, trouwens).

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 26 maart 2000 @ 15:21:00 #9
1614 J
I am a Lizard King...
pi_146982
Seinfeld vind ik echt heel leuk...
Alleen weet ik niet wanneer het komt, dus daarom mis ik het steeds...
Komt het nou op veronica of op fox8? en wanneer?

Trouwens: It's a mans world vind ik niet meer dan een slappe copycat van Men behaving Badly...

'One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all and in the darkness bind them'

zondag 26 maart 2000 @ 15:29:00 #10
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_146983
Seinfeld komt zondagavond om half 12 op Veronica (nieuwere afleveringen).
Dan komt het maandagavond om 22.30 op FOX (nieuwere afleveringen).
En dan komt het maandag t/m vrijdag om 8 uur op FOX (oude afleveringen).
En volgende week beginnen dan de eerse afleveringen op Belgie.
Hallo...?
  zondag 26 maart 2000 @ 19:51:00 #11
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_146984
En vergeet mijn tip nu niet!!!!!

Vanaf eind deze week op BRT1 rond een uurtje of half 12. De alleereerste aflevering ( hopenlijk).

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

zondag 26 maart 2000 @ 19:56:00 #12
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_146985
quote:
op 03-26-2000 om 07:51 PM schreef jooltje het volgende:
En vergeet mijn tip nu niet!!!!!

Vanaf eind deze week op BRT1 rond een uurtje of half 12. De alleereerste aflevering ( hopenlijk).

BRT is toch belgië??????

quote:
op 03-26-2000 om 03:29 PM schreef the Flex het volgende:

Hallo...?
  maandag 27 maart 2000 @ 11:38:00 #13
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_146986
Ik vind Seinfeld ook erg goed. En nu is het zo vaak op tv, tof. Gisteren zijn ze bij Veronica weer begonnen met herhalen, maar het blijft leuk.

Wat ik irritant vond is dat Veronica en Fox tegelijk begonnen met nieuwe seizoenen. Kon je op Veronica zien dat George zich heeft verloofd, was er de volgende dag op Fox te zien dat George's verloofde dood is.

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  maandag 27 maart 2000 @ 15:52:00 #14
1658 bogus
pi_146987
En nog veel vervelender is dat Veronica gisteravond Susan 'introduceerde' terwijl die vorige week overleed. Ze beginnen dus dit hele seizoen (season 7 volgens mij) wer overnieuw.

Oja, de maandagavond afleveringen op Fox zijn de allernieuwsten. Nog een stuk of 7, 8 en de serie is afgelopen. Al heb ik Fox al wel kwaad gemaild dat ze op moeten houden met steeds uitzendingen weglaten. De laatste aflevering ooit van Seinfeld bestaat uit twee delen, die in tweeen wordt geknipt. En ik hoop dat Fox ze ook beide laat zien.

bogus.

dinsdag 28 maart 2000 @ 00:38:00 #15
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_146988
quote:
op 03-26-2000 om 07:56 PM schreef the Flex het volgende:
BRT is toch belgië??????
[QUOTE]op 03-26-2000 om 03:29 PM schreef the Flex het volgende:

[/quote]

OOPS!!

dinsdag 28 maart 2000 @ 14:01:00 #16
1573 Kipman
pi_146989
quote:
op 03-27-2000 om 03:52 PM schreef bogus het volgende:
En nog veel vervelender is dat Veronica gisteravond Susan 'introduceerde' terwijl die vorige week overleed. Ze beginnen dus dit hele seizoen (season 7 volgens mij) wer overnieuw.

Dat vind ik niet vervelend. Het seizoen die komt na Susan's dood was al uitgezonden door FOX. Dus Veronica heeft als enige optie het afgelopen seizoen te herhalen.

vrijdag 31 maart 2000 @ 20:35:00 #17
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_146990
Nog bedankt voor de tip over de eerste afleveringen van Seinfeld.

Mijn tip is: zondag begint Jiskefet weer.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  vrijdag 31 maart 2000 @ 23:52:00 #18
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_146991
Maar misschien vind ik Jiskefet toch niet zo leuk als Seinfeld.

Ik moet wel zeggen dat ik de eesrste afleveringen een beetje tegen vind vallen.

zaterdag 1 april 2000 @ 04:19:00 #19
1658 bogus
pi_146992
quote:
op 03-31-2000 om 11:52 PM schreef jooltje het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de eesrste afleveringen een beetje tegen vind vallen.

Dat komt denk ik ook om dat je het belachelijk hoge nivo van de latere afleveringen gewend bent. Ik had hetzelfde, maar je ziet wel dat ze bij Seinfeld op heel veel dingen terug grijpen (George's obsessie met fluweel en architectuur bijvoorbeeld).
Dat maakt het interessant om naar de vroegere afleveringen te kijken. Om het plaatje compleet te krijgen.

bogus.

woensdag 5 april 2000 @ 03:24:00 #20
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_146993
Ik heb me echt kapot gelachen met de 22:30 aflevering op FOX van maandagavond. George die de Frogger machine waarop hij de highscore heeft naar de overkant van de straat transporteert.. net als het eigenlijke spel, mooi van bovenaf gefilmd. En dan Kramer en Jerry die op het laats elkaar aankijken en in koor uitroepen, als George het niet gered heeft: "Game Over!" Zoiets bedenk je toch niet!
  woensdag 5 april 2000 @ 11:08:00 #21
1658 bogus
pi_146994
quote:
op 04-05-2000 om 03:24 AM schreef Perico het volgende:
Ik heb me echt kapot gelachen met de 22:30 aflevering op FOX van maandagavond. George die de Frogger machine waarop hij de highscore heeft naar de overkant van de straat transporteert.. net als het eigenlijke spel, mooi van bovenaf gefilmd. En dan Kramer en Jerry die op het laats elkaar aankijken en in koor uitroepen, als George het niet gered heeft: "Game Over!" Zoiets bedenk je toch niet!

Hahaha. Ja, ik lag ook slap bij deze aflevering. En die spelcomputergeluidjes erbij Nog vier afleveringen op de maandagavond en het zit erop. Vurig hoop ik dat Fox het niet in de war gaat schoppen. (De een na laatste aflevering duurde nml. 45 minuten, de laatste een uur.) Ze gaan het waarschijnlijk in tweeen breken, en dat is niet zo erg. Als ze maar niets vergeten

bogus. SERENITY NOW!

zaterdag 8 april 2000 @ 15:48:00 #22
1573 Kipman
pi_146995
quote:
op 03-25-2000 om 01:15 AM schreef jooltje het volgende:

En als je Seinfeld vanaf het allereerste begin wilt zien moet je komende week BRT1 in de gaten houden. Nu is Ellen nog erop van Maandag tot Donderdag, maar vanaf Woensdag of Donderdag beginnen zij ermee. Bij mij in de gids staat bij die aflevering Pilot dus ik neem aan dat dit dan ook de allereerste is uit 1989.

Volgens mij is FOX nu ook bezig met de eerste afleveringen.

Best wel interessant om te zien. Maar wel een heel verschil met wat we normaal gewend zijn. Het draait allemaal om Jerry en de scenes zijn veeeeeeeeel langer. Maar op zich is het best wel grappig. Ik vond het wel leuk dat ze iemand moesten verzinnen om zo een vrouw te ontmoeten. Hij werkt in het gebouw en is een importer/exporter. Het leuke is dat ze dat later wel eens vaker hebben gebruikt.

zaterdag 8 april 2000 @ 17:32:00 #23
3543 HaaiBaai
Beyond the shallow waters
pi_146996
Ik vind Seinfeld ook een leuke serie. Ik moet toegeven dat ik niet zo diep alles zie als sommigen van jullie, maar als je maar lol hebt toch?

Ik kijk alleen zelden (sowieso TV), onder andere door dat geschuif van series naar andere tijden en dagen steeds en in Nederland dus ook op verschillende zenders. In de VS zit zo'n show tenminste nog bij een bepaald netwerk, dat lijkt me al een verademing.

Wat mij betreft mogen ze het op 1 bepaalde zender alleen uitzenden en dan liefst nog een paar seizoenen achter elkaar op dezelfde dag(en) en tijd.

Ik vind dit inderdaad een kwaliteitscomedy, net als meer andere Amerikaanse en Engelse series.

Jiskefet ken ik niet zo goed, maar vindt dat geen vergelijking met Seinfeld. Jiskefet is 'typisch Nederlands', dus veel platter, hoewel ze best briljant kunnen zijn.

Am I to blame for U being U? - Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
  vrijdag 6 september 2002 @ 16:48:29 #24
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_5685578
Wat een geweldige serie! zulke simpele, droge humor. Echt superlachen!

Ik ben zelf natuurlijk het coolst!

pi_5685704
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')