quote:"HIRE THIS MAN!"
Op woensdag 2 april 2003 09:53 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik vond hem gisteren inderdaad ook top...From now on I'm gonna do the exact opposite from what I always do !
En dan lukt alles in 1 keer. Heerlijk, vooral dat sollicitatiegesprek.
Zoals hij net onderuit ging toen hij bijna tegen die bank aan liep, hij gleed er onderdoor. Ik kwam echt niet meer bij... Ik kwam gewoon niet meer bij.
V8
quote:Neehoor, ze zenden het in de perfect goede volgorde uit. Ze zijn alleen begonnen bij de eerste aflevering van seizoen 5. Sindsdien hebben ze één aflevering vergeten en dat was op die Stephen King avond van vorige week.Ze hebben "the Switch" gewoon overgeslagen
Op maandag 21 april 2003 23:02 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik heb het idee dat de volgorde van Seinfeld afleveringen niet klopt bij V8. Zijn ze nu al bij 100! Gaat het zo snel of zendt V8 de Seinfeld aflevringen in willekeurige volgorde uit?
quote:Als je verwacht dat V8 met dat soort dingen rekening houdt, dan zijn je verwachtingen echt te hoog :/
Op maandag 21 april 2003 23:11 schreef maarteniscrazy het volgende:Neehoor, ze zenden het in de perfect goede volgorde uit. Ze zijn alleen begonnen bij de eerste aflevering van seizoen 5. Sindsdien hebben ze één aflevering vergeten en dat was op die Stephen King avond van vorige week.Ze hebben "the Switch" gewoon overgeslagen
Tot op heden wel de leukste eps gezien, dus van mij mag het nog even doorgaan.
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 23:01 schreef fisico het volgende:[..]
Als je verwacht dat V8 met dat soort dingen rekening houdt, dan zijn je verwachtingen echt te hoog :/
Tot op heden wel de leukste eps gezien, dus van mij mag het nog even doorgaan.
Welke verwachtingen?
quote:Dat V8 in de goede volgorde episodes uitzendt... Duh.
Op woensdag 23 april 2003 00:21 schreef maarteniscrazy het volgende:
Welke verwachtingen?
quote:Maar als ik nou eens geen verwachtingen heb en je gewoon leest wat ik schrijf...
Op vrijdag 25 april 2003 19:10 schreef IntelliEye het volgende:[..]
Dat V8 in de goede volgorde episodes uitzendt... Duh.
Duh.
No soup for you!! NEXT!!!
The Soup Nazi
quote:Een van de beste verhaallijnen.
Op dinsdag 6 mei 2003 21:26 schreef maarteniscrazy het volgende:
Volgende week dinsdag:No soup for you!! NEXT!!!
The Soup Nazi
Do you have any info about the release of the Seinfeld TV series on DVD?
Jeremy Responds: Unfortunately, it's doubtfull we'll ever see Seinfeld on DVD. TNT, who runs the show in syndication, just recently paid more than $200 million for the exclusive rights to the series through 2011. It's doubtful that the studio that owns the show would want to jeopardize that much money by releasing it on DVD.
Je zou er toch verdrietig van worden
of juist heel erg uitkijken naar 2012
Ik vind het maar niks, echt heel erg jammer, had die serie echt graag willen hebben.
quote:idd
Op donderdag 8 mei 2003 16:45 schreef maarteniscrazy het volgende:Je zou er toch verdrietig van worden
![]()
Ik vind het maar niks, echt heel erg jammer, had die serie echt graag willen hebben.
Ik gun Jerry best het geld als bedenker, deels schrijver en producent. Maar gun je fans ook eens een pleziertje, want als ik 1 serie op dvd wil is het deze wel.
2012... zal dan wel een andere standaard dan dvd worden
quote:op DVD?
Op donderdag 8 mei 2003 19:18 schreef Patch het volgende:
Ik heb The Best of Seinfeld serie !
zo ja, waar heb je die gekocht?
quote:en zo nee?
Op donderdag 8 mei 2003 19:27 schreef maarteniscrazy het volgende:[..]
op DVD?
zo ja, waar heb je die gekocht?
quote:Kan het niet zo zijn dat ze die rechten juist gekocht hebben om hem uit te brengen op DVD
Op donderdag 8 mei 2003 16:45 schreef maarteniscrazy het volgende:
Net gelezen op IGN , mailbag van 07-05-2003.Do you have any info about the release of the Seinfeld TV series on DVD?
Jeremy Responds: Unfortunately, it's doubtfull we'll ever see Seinfeld on DVD. TNT, who runs the show in syndication, just recently paid more than $200 million for the exclusive rights to the series through 2011. It's doubtful that the studio that owns the show would want to jeopardize that much money by releasing it on DVD.
Je zou er toch verdrietig van worden
![]()
Meesterlijk trouwens weer net, die Jackie
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 20:10 schreef Atreidez het volgende:[..]
Kan het niet zo zijn dat ze die rechten juist gekocht hebben om hem uit te brengen op DVD
Ben niet zo bekend in dat wereldje, maar ik heb toch het idee dat er veel mensen zijn die deze DVD's zouden kopen mochten ze bestaan. Daar moet toch iemand geld aan willen verdienen?
Meesterlijk trouwens weer net, die Jackie
![]()
Ja, wat je zegt weet ik ook niet. Ik denk dat als ze de serie niet op dvd uitbrengen er miljoenen kijkers over heel de wereld zijn die de serie op tv willen zien, dus zullen er ook genoeg tv zenders zijn die de rechten ervoor kopen. Maar hoeveel geld ze daarmee verdienen?
Ik heb geen idee, zal vast wel meer zijn dan wat ze denken te kunnen verdienen met de verkoop van de dvd's, anders zie ik ook niet in waarom ze het niet doen.
"I smell the calzone, George is in the building!"
http://www.askmen.com/men/business_politics/31_george_steinbrenner.html
En check dan de "why is he famous?" deel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |