abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 september 2002 @ 22:03:22 #51
5260 Stewie
March on down the field !
pi_5728338
* Stewie is echt een hele grote fan van Art Vandelay...

En natuurlijk "Do women know about shrinkage ?!"

No soup for you !!!

"I stop short, that's my move !"

Eigenlijk vind ik Frasier de enige comedy die aan seinfeld kan tippen, en misschien nog iets beter is... en ze komen op zondag nog na elkaar ook !

pi_5729673
1 van mijn favo's -

Kramer gaat golfballen slaan aan het strand en george doet zich bij een vrouw voor als marinebioloog. Op een gegeven moment loopt ie met die vrouw op het strand en is er 'toevallig' een walvis aangespoelt en die vrouw stuurd George er dus op af.. hij is tenslotte marinebioloog. Op het eind zit ie dus in de koffieshop met Jerry, Elaine en Kramer te vertellen dat ie op de walvis afstapte en merkte dat iets zijn 'blowhole' verstopte en laat vervolgens een golfbal zien, waarop Kramer heel droog zegt 'Hole in one!'.

Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 10 september 2002 @ 00:16:34 #53
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_5730957
HAPPY FESTIVUS!!!

Mijn favorieten:

Happy Festivus (festivus for the rest of us )
The Soup Nazi (no soup for you )
The Pen (STELLAAAAAAAAAAAAA )
The Contest (Are you still master of your domain? -I'm king of my castle)

En nog wat favo quotes:

Elaine: "He's a real sidler"
Jerry: "Hello Newman"
Kramer: "My whole place looks like a cabin"
George: "Hello, I'm George... bald, have no job and live with my parents"
Putty: "On the flip-side" (WHAHAHHAHA)

Heb die van gisteravond op Net5 zojuist gekeken (opgenomen)...
Weer prachtige aflevering Putty (toen nog vriend van Elaine) ging mee naar een wedstrijd van The Devils en heeft zijn hele gezicht geverfd En ook vertelt George in deze aflevering aan zn "ware liefde" dat hij van haar houdt en ze geeft als antwoord" "Shall we get something to eat? I'm hungry"

Ik kan nog uren doorgaan
Maar moet nu toch gaan slapen, morgen weer vroeg op...

ADIOS

pi_5731755
quote:
Op maandag 09 september 2002 22:03 schreef Stewie het volgende:
* Stewie is echt een hele grote fan van Art Vandelay...

Eigenlijk vind ik Frasier de enige comedy die aan seinfeld kan tippen, en misschien nog iets beter is... en ze komen op zondag nog na elkaar ook !

Hear hear! Frasier is een ondergeschoven kindje!
pi_5731784
Weet iemand hoe die aflevering heet dat Mr. Peterson een uniform aan heeft, aan het eind per ongeluk schoensmeer op ze bovenlip smeer en voor een volle zaal een toespraak houdt waarbij ie de zin zegt 'And our profits, will rise HIGH!' met een bekend gebaar erbij

Een nummer is ook goed trouwens, weet nie of ergens lijsten van zijn ..

pi_5731788
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 00:16 schreef SpleeffY het volgende:
HAPPY FESTIVUS!!!

Mijn favorieten:

Happy Festivus (festivus for the rest of us )
The Soup Nazi (no soup for you )
The Pen (STELLAAAAAAAAAAAAA )
The Contest (Are you still master of your domain? -I'm king of my castle)

owh wat een superafleveringen zijn dat zeg!!!!!!!
vooral dat STEELLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH was super!!!!!!!!1
festivus vond ik wat minder.. vond ik the serenity now toch beter!!!!
zonde dat ik toen alles heb verkocht en ik wil de dvd's
  dinsdag 10 september 2002 @ 09:58:08 #57
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_5733465
quote:
Weet iemand hoe die aflevering heet dat Mr. Peterson een uniform aan heeft, aan het eind per ongeluk schoensmeer op ze bovenlip smeer en voor een volle zaal een toespraak houdt waarbij ie de zin zegt 'And our profits, will rise HIGH!' met een bekend gebaar erbij
Dat is volgens mij de aflevering dat Jerry en George in een taxi van iemand aannemen en zich dan voordoen als die 2 personen.. Dan blijken ze dus 2 neo-nazi-leiders te zijn en is de vriend van Elaine zon groene-strijder... Dus dat gaat helemaal fout

Back at Stranger:

Serenity Now is oooooook zo goed!!! Serenity Now, Insanity Later zegt volgens mij George zn pa op het einde

Maaruhh 1 vraagje Stranger... DVD's ?
En wat van Seinfeld heb je "allemaal verkocht"?

Ik ga ze echt onmiddelijk zoeken die DVD's...!!

pi_5733998
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 09:58 schreef SpleeffY het volgende:

[..]

Dat is volgens mij de aflevering dat Jerry en George in een taxi van iemand aannemen en zich dan voordoen als die 2 personen.. Dan blijken ze dus 2 neo-nazi-leiders te zijn en is de vriend van Elaine zon groene-strijder... Dus dat gaat helemaal fout

Back at Stranger:

Serenity Now is oooooook zo goed!!! Serenity Now, Insanity Later zegt volgens mij George zn pa op het einde

Maaruhh 1 vraagje Stranger... DVD's ?
En wat van Seinfeld heb je "allemaal verkocht"?

Ik ga ze echt onmiddelijk zoeken die DVD's...!!

er zijn geen dvd's daar zit ik alleen al jaren met smart op te wachten... en ik heb ooit alle afleveringen op video verkocht.. omdat ik in geldnood zat, en ze er best goed voor betaalden..

serenity now insanity later inderdaad

De allerlaatste afleveringen vond ik ook super.. in die rechtzaal.. iedereen vond het minder, maar het is gewoon leuk om iedereen weer terug te zien

Bij welke aflevering is het nou ookalweer dat ze op het eind achter de schermen alle personages laten zien.. op het nummer van green day - time of your life?

dinsdag 10 september 2002 @ 14:05:55 #59
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_5736876
Afgelopen weken eindelijk weer eens seinfeld gezien op Net5. Kuttijdstip, maar blijft geweldig.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 10 september 2002 @ 16:30:24 #60
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_5738995
quote:
Bij welke aflevering is het nou ookalweer dat ze op het eind achter de schermen alle personages laten zien.. op het nummer van green day - time of your life?
Geen idee
Ik ga zo deze afleveringen kijken:

-The Fire
-Chicken Roasters
-Marine Biologist
-The Wait Out

The fire heb ik nog nooit gezien I'm looking forward to it

En tot slot:
"Did you ever notice how they tend to add something positive to a carname?
-Integra. -Integrity? -No, inteGRA!"

pi_5739378
quote:
Op maandag 09 september 2002 23:07 schreef Atreidez het volgende:
1 van mijn favo's -
Jaaaa! Fantastische aflevering!
quote:
Kramer gaat golfballen slaan aan het strand en george doet zich bij een vrouw voor als marinebioloog.
He's working on lowering the cholesterol level in whales. All that blubber, it's quite unhealthy. You know, it's the largest mammal on earth. But as George says, they don't have to be.
quote:
Op een gegeven moment loopt ie met die vrouw op het strand en is er 'toevallig' een walvis aangespoelt en die vrouw stuurd George er dus op af.. hij is tenslotte marinebioloog. Op het eind zit ie dus in de koffieshop met Jerry, Elaine en Kramer te vertellen dat ie op de walvis afstapte en merkte dat iets zijn 'blowhole' verstopte en laat vervolgens een golfbal zien, waarop Kramer heel droog zegt 'Hole in one!'.
The sea was angry that day, my friends, like an old man trying to send back soup in a deli.
pi_5739419
weet je welke ook goed is.

de van buren boys.

en de laatste 2 afleveringen met de rechtzaak

en natuurlijk ook "de weddeschap"

weet trouwens iemand of je die seinfelds op dvd kan kopen ??!?

pi_5740008
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 16:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Jaaaa! Fantastische aflevering!
[..]

He's working on lowering the cholesterol level in whales. All that blubber, it's quite unhealthy. You know, it's the largest mammal on earth. But as George says, they don't have to be.
[..]

The sea was angry that day, my friends, like an old man trying to send back soup in a deli.

LOL

Das de Marine Biologist, ga m ook ff zoeken als ik thuis ben..

pi_5740876
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 16:53 schreef enfermidade het volgende:
weet trouwens iemand of je die seinfelds op dvd kan kopen ??!?
pi_5741167
of die aflevering waar kramer z'n eigen talkshow-set heeft
btw op http://home.iprimus.com.au/emery_s/ kan je meedoen aan een petitie om seinfeld op dvd te krijgen. haalt waarschijnlijk geen reet uit maar alle beetjes helpen
Now, my story begins in nineteen-dickety-two. We had to say dickety because the Kaiser had stolen our word twenty. I chased that rascal to get it back, but gave up after dickety-six miles.
pi_5744390
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 18:45 schreef DevoiD het volgende:
of die aflevering waar kramer z'n eigen talkshow-set heeft
btw op http://home.iprimus.com.au/emery_s/ kan je meedoen aan een petitie om seinfeld op dvd te krijgen. haalt waarschijnlijk geen reet uit maar alle beetjes helpen
The Merv Griffinshow?

Weet wel psies welke je bedoeld, dat ie in ze huiskamer jerry en elaine als gast heeft

Die aflevering dat waarin Kramer ze nummerplaten moet is ook hilarisch. Ik ga even petitie tekenen, als we allemaal denken dat het niks uithaalt komen we er nooit natuurlijk

pi_5744423
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 21:18 schreef Atreidez het volgende:

[..]

The Merv Griffinshow?

Weet wel psies welke je bedoeld, dat ie in ze huiskamer jerry en elaine als gast heeft

Die aflevering dat waarin Kramer ze nummerplaten moet is ook hilarisch. Ik ga even petitie tekenen, als we allemaal denken dat het niks uithaalt komen we er nooit natuurlijk

Wat dacht je dan die aflevering dat kramer die hordeur kreeg, en de ruimte voor zijn flat ging gebruiken als voortuin
  dinsdag 10 september 2002 @ 21:21:38 #68
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_5744458
Merv Griffin-show ja
En ook lachen om te zien hoe Kramer alle vragen "voorleest" van die kartonnen kaartjes
  dinsdag 10 september 2002 @ 21:22:24 #69
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_5744475
Of de aflevering dat Kramer houten behang neemt: "Jerry, my whole place looks like a cabin!!!"

Edit: Kan iemand me ALSJEBLIEFT vertellen hoe de aflevering heet of wat er nog meer gebeurt (dan kan ik het zelf opzoeken) in een aflevering waar Jerry zegt:

"George, do you know why there is salsa sauce on every table in a restaurant?"
George: "No..."
Jerry: "Because people like to say SALSA!!!"

[Dit bericht is gewijzigd door SpleeffY op 10-09-2002 21:28]

pi_5745493
quote:
[b]Op dinsdag 10 september 2002 21:22 schreef Edit: Kan iemand me ALSJEBLIEFT vertellen hoe de aflevering heet of wat er nog meer gebeurt (dan kan ik het zelf opzoeken) in een aflevering waar Jerry zegt:

"George, do you know why there is salsa sauce on every table in a restaurant?"
George: "No..."
Jerry: "Because people like to say SALSA!!!"

Als ik op internet zoek dan lijkt dat "The Pitch" te zijn.
pi_5746511
Ook eentje die ik nog zoek is de afl. die begint met Kramer in Jerry ze huis. Kijkt wat in de koelkast, leest de krant, kijkt tv, kleedt zich als Jerry en doet m na, nodigt wat mensen uit, gaat in bad, heeft een feestje, slaapt op de bank en dan komt Jerry thuis en die vraagt of ie nog wat gedaan heeft.. 'No, not really.. '
  dinsdag 10 september 2002 @ 23:57:10 #72
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_5747786
BEDANKT!!!

Ik ga "The Pitch" gelijk downloaden

woensdag 11 september 2002 @ 23:04:31 #73
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_5761871
"The Outing"

Not That There's Anyhting Wrong With It

pi_5767452
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 22:59 schreef Atreidez het volgende:
Ook eentje die ik nog zoek is de afl. die begint met Kramer in Jerry ze huis. Kijkt wat in de koelkast, leest de krant, kijkt tv, kleedt zich als Jerry en doet m na, nodigt wat mensen uit, gaat in bad, heeft een feestje, slaapt op de bank en dan komt Jerry thuis en die vraagt of ie nog wat gedaan heeft.. 'No, not really.. '
dat zegt ie dan niet, hij ligt dan op de bank bij Jerry te pitten en hij heeft zn glas naast het onderzettertje gezet, en dat ziet Seinfeld en hij zegt dan "It's unbelievable" of zo
pi_5769569
quote:
Op donderdag 12 september 2002 12:17 schreef enfermidade het volgende:

[..]

dat zegt ie dan niet, hij ligt dan op de bank bij Jerry te pitten en hij heeft zn glas naast het onderzettertje gezet, en dat ziet Seinfeld en hij zegt dan "It's unbelievable" of zo

Ja klopt! Hij begint idd eerst te zeuren over dat ie zo onvoorzichtig is met ze spullen Ik zoek m nog steeds trouwens...

Gister de contest zitten kijken, zo cewl..

George: The virgin?
Jerry: Yeah..
George: Any progress there, what's the latest?
Jerry: Well I got my troops amassed along the border, I'm just waiting for someone to give me the 'go ahead'..

Ik zoek er weer een trouwens..

Kramer heeft een nieuwe manier van slapen en probeert elke 3 uur ofzo een half uur te slapen waardoor hij meer wakkere uren in zijn leven heeft. Op het eind is hij echter zo moe dat ie boven op ze vriendin in slaap valt.. Die denkt dat ze dood is en belt een paar louche gasten die hem vervolgens in een tapijt gerold van de brooklyn bridge gooien.

Iemand een idee?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')