quote:YEP! Kramer ruled echt!
Op vrijdag 06 september 2002 16:48 schreef CosmoKramer het volgende:
Wat een geweldige serie! zulke simpele, droge humor. Echt superlachen!Ik ben zelf natuurlijk het coolst!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
The most interesting personality of our time. No job..Nothing to do but bug his neighbors, and mannerisms that just make you laugh hysterically.
[Dit bericht is gewijzigd door Ker_Plunk op 06-09-2002 16:57]
quote:Thanx
Op vrijdag 06 september 2002 16:54 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
YEP! Kramer ruled echt!
quote:Fijne ondertitel heb je bij je plaatje staan...
Op vrijdag 06 september 2002 16:57 schreef CosmoKramer het volgende:
Thanx
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 17:06 schreef k_man het volgende:[..]
Fijne ondertitel heb je bij je plaatje staan...
maar is het een knipoog naar Seinfeld of gewoon toeval?
quote:Deze user icons heb ik ook gehad:
Op vrijdag 06 september 2002 17:11 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
ja ik had het al gezien
maar is het een knipoog naar Seinfeld of gewoon toeval?
Dus geen toeval.
quote:Heeeej, das lachen!
Op vrijdag 06 september 2002 17:12 schreef k_man het volgende:[..]
Deze user icons heb ik ook gehad: [afbeelding][afbeelding]
Dus geen toeval.
* CosmoKramer zit eigenlijk te wachten tot er een keer een Newman op het Forum verschijnt
quote:is het op dit forum uberhaupt nog mogelijk om iets zinnigs te posten zonder meteen te moeten horen dat dat ooit al eens besproken is
Op zaterdag 25 maart 2000 01:15 schreef jooltje het volgende:
Er is al vaker op dit forum over seinfeld gepraat. ( Zoek maar even onder seinfeld en Friends geloof ik).
[..]
quote:Tsja, dat zeiden ze in 2000 al!
Op vrijdag 06 september 2002 17:19 schreef www.vantschip.com het volgende:[..]
is het op dit forum uberhaupt nog mogelijk om iets zinnigs te posten zonder meteen te moeten horen dat dat ooit al eens besproken is
tijdje geleden dat dit topic is geopend...
quote:Tsja, maar eigenlijk hebben ze ook gelijk, het is echt niet zo dat je veel meer reacties krijgt als je een nieuw topic opent. Het kan dus ook best in een oude.
Op vrijdag 06 september 2002 17:22 schreef www.vantschip.com het volgende:
verrek zeg .. je hebt gelijk!!! ... wow ik weet niet of dat het erger of juist minder erg maakt!
quote:kazaa, ik heb er al dik 100
Op vrijdag 06 september 2002 17:22 schreef Stranger het volgende:
Wanneer komt Seinfeld nou uit op dvd![]()
quote:ja maar ik wil zo op dvd!!!!
Op vrijdag 06 september 2002 17:25 schreef CosmoKramer het volgende:kazaa, ik heb er al dik 100
Ik heb toen het vanaf het begin begon op brt me videoapparaat er eens bij gepakt en ben begonnen met opnemen. Ik heb dus zodoende op +/- 30 banden de hele serie wat me bloed zweet en tranen heeft gekost maar kijk ze nog regelmatig met plezier.
Hoe vaak ik niet een aflevering heb zitten kijken waarin dingen gebeurde die ik zelf ook toevallig diezelfde dag of vlak daarvoor had meegemaakt.. Seinfeld rulez
quote:Ja zeker weten! Friends is een meiden-comedy geworden, had potentie in het begin maar het draait nu alleen nog maar om de relaties tussen de karaters. Bijna soap.
Op maandag 09 september 2002 00:52 schreef Citroentje het volgende:
Forget about Friends, go for Seinfeld.Geweldige serie met zeer doordachte humor.
Seinfeld legt zo geweldig op simpele allerdaagse dingen de aandacht. Goeie karakters, goede verhaallijn en eht loopt ze perfect allemaal in elkaar over!
Inderdaad the best ever!!
KEigaaf Seinfeld., Een maat van me is een aantal jaar geleden begonnen met opnemen en die banden liggen nu bij mij.
en als ik er 1 aan zet krijg je me niet meer uit me stoel.
ook een paar goeie: George Answer Machine
de soepnazi
die ene waar kramer een stuk snelweg koopt en elaine in een congierge hok kip moet bestellen omdat ze niet op haar postcode bezorgen
enne waar kramer en seinfeld ruilen van kamer, is denk ik nog wel 1 van de beste.
quote:Jaaaaaa ,
Op maandag 09 september 2002 15:40 schreef enfermidade het volgende:enne waar kramer en seinfeld ruilen van kamer, is denk ik nog wel 1 van de beste.
quote:En uiteraard de aflevering waarbij George de goedkoopste enveloppen voor zijn huwelijkskaartjes koopt, die giftig blijken te zijn!! En daarmee zijn verloofde........
Op maandag 09 september 2002 15:40 schreef enfermidade het volgende:
de soepnazi
die ene waar kramer een stuk snelweg koopt en elaine in een congierge hok kip moet bestellen omdat ze niet op haar postcode bezorgen
enne waar kramer en seinfeld ruilen van kamer, is denk ik nog wel 1 van de beste.
Onbetaalbaar!!
quote:Dat liedje!
Op maandag 09 september 2002 15:40 schreef enfermidade het volgende:
Believe it or not, George isnt't at home
Please leave a message at the beep
I must be out, or I'd pick up the phone
Where could I be?
I'm not home!
quote:uiteraard...
Op maandag 09 september 2002 16:52 schreef Mennosson het volgende:[..]
En uiteraard de aflevering waarbij George de goedkoopste enveloppen voor zijn huwelijkskaartjes koopt, die giftig blijken te zijn!! En daarmee zijn verloofde........
Onbetaalbaar!!
quote:Elaine was het beste en die noem je niet??? Jerry was gewoon ronduit slecht!!!!!! Een beste gestpersonage was er niet, net als een beste aflevering.. ze waren bijna allemaal super!!
Op maandag 09 september 2002 20:47 schreef real_3d het volgende:
jerry, george and cosmo roeleren, maar vond banya ook altijd wel ok, zo n fout figuur, net als newman
Als we toch afleveringen gaan noemen: the bottle deposit (2delig). Maar teveel om op te noemen eigenlijk. Als George door z'n moeder betrapt wordt bij het masturberen en dan een weddenschap aangaat met de anderen is ook geweldig.
quote:...maar als ik er toch één moest noemen: Philip Baker Hall als Lt. Bookman, The Library Cop.
Op maandag 09 september 2002 21:20 schreef Stranger het volgende:
Een beste gastpersonage was er niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |