Mijn ex is rond de 1.95 en past daar prima in. Zijn vader met zn 2.02 ook nog.quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:07 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Mooie auto
Ik vind de Mr2 al tijden een mooie auto, misschien wel leuk als eerste auto. Welke uitvoeringen rijden er nu allemaal rond in Nederland? Wat is het verschil met die nederlandse MR2's en de US of Jap Turbo's?
En vanaf wanneer zijn ze met die nieuwe achterlichten (zoals die witte), '94 ofzo?
Nog een andere vraag: ze zijn best ruim van binnen of niet? Hoofdruimte bedoel ik dan vooral, want wil met m'n 1,93 wel fatsoenlijk kunnen zitten.
Veel vraagjes dus, maar weet ook nog weinig van deze mooie auto
ontopic: Wat wil je er nog allemaal aan doen, behalve de velgen?
Dat invoeren van producten uit amerika. Dan heb ik het over redelijk kleine dingen, zoals speakers (subwoofers) en bijvoorbeeld velgen, dus laat zeggen pakketje van 25kg. Wat moet je daar voor betalen?quote:Op zondag 1 mei 2005 03:14 schreef StefanP het volgende:
Leuke auto
En voor 1600 a 1700 heb je met de huidige dollar bijna Volks in 16 of 17" hoor.. alleen komt daar nog invoeren bij. Maar dan heb je ook wat! Veel beter dan de velgen die je in NL kunt krijgen. Doorsparen dus.
True, voor ¤ 1700,00 heb je een set Volk racing velgen.quote:Op zondag 1 mei 2005 03:14 schreef StefanP het volgende:
Leuke auto
En voor 1600 a 1700 heb je met de huidige dollar bijna Volks in 16 of 17" hoor.. alleen komt daar nog invoeren bij. Maar dan heb je ook wat! Veel beter dan de velgen die je in NL kunt krijgen. Doorsparen dus.
Helemaal mee eens. En 1700 euro is inderdaad al een behoorlijke smak geld. Bovendien vind ik die 5zigens persoonlijk even mooi als de Volk TE37s, en het is echt niet zo dat 5zigen een el cheapo B-merk is. De Volks zullen wellicht een stukje lichter en steviger zijn, maar het prijsverschil is die 0.05 seconde die je sneller naar de 100 bent gewoon niet waard imo. Ik denk dat ik voor de 5zigens ga; maar eerst nog een Mongoose exhaustquote:Op zondag 1 mei 2005 12:12 schreef DeForumgebruiker het volgende:
Ballebek, interieurfoto's ga ik nu ECHT strakjes maken. (druk gehad enzo)
StefanP, volks zijn idd zeer zeer mooi.. maar ik kan het gewoon niet betalen. Volgens matt's rekensommetje ben ik dan ongeveer 3100 euro kwijt.. Ik ben slechts een student, geen grootverdiener. En om nou de hele zomer me uit de naad te werken voor een setje velgen gaat me ietsjes te ver. Dan werk ik me liever uit de naad voor velgen + boxen + airco + een tripje naar monaco ofzo
En buiten dat vind ik op zich mn budget voor velgen+banden niet eens zo heel laag met 16 a 1700.. of wel?
Wat is de steek trouwens? ik wil ze evt voor mijn celica T20quote:Op zondag 1 mei 2005 02:03 schreef DeForumgebruiker het volgende:
Tjabbo, bedankt voor het compliment, vind de velgen zelf ook zeer mooi, maar ik wil van die spoorverbreders af achter dus binnen een paar maanden gooi ik dit setje in de verkoop (Die 5zigens zijn niet goedkoop, en heb ook nog airco-ombouwkosten en vervanging van de boxen volgende week). Maar als ze eraf zijn hoor je het direct.
<sorry voor de offtopic>quote:Op zondag 1 mei 2005 19:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat is de steek trouwens? ik wil ze evt voor mijn celica T20
Ik denk het niet. Ik heb ze btw ook onder een andere MKIII turbo gezien. staat ookquote:Op zondag 1 mei 2005 19:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
<sorry voor de offtopic>
Zijn die velgen niet nogal 'recht en hoekig' voor jouw ronde, golvende celica?
</offtopic>
Damn. de celica heeft 5x100quote:Op zondag 1 mei 2005 20:05 schreef DeForumgebruiker het volgende:
5x114,3 zijn ze, Tjabbo..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |