abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26594845
Ik heb elke dag minstens 1x een vaste procedure. Beginnend van het moment waarop ik de badkamer binnenloop. Ik draai de kraan open, trek mn kleding uit en spring onder de douche. En al sinds jongs af aan moet ik dan pissen. Ook al ben ik net naar het toilet geweest, toch moet ik pissen, een soort natuurlijke reactie. (En nee, in de regen heb ik er geen last van) Nou dan was ik mn haar en alles. Vervolgens ga ik mn tanden staan poetsen, dit doen volgens mij ook vrij weinig mensen. Nou als dat allemaal gebeurd is pak ik de handdoek die ik op de rand van de wasbak al klaar heb gelegd, en droog me af. Doe de deur naar het balkon open voor de nodige ventilatie en loop de badkamer uit richting mijn kledingkast.
Nou ben ik benieuwd wat jullie doucheritueel is.....
  vrijdag 29 april 2005 @ 12:59:13 #2
98634 Lempicka
Back to Life
pi_26594997
Ik plas en poets ook in de douche..
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_26595025
ik bestudeer de schimmel op het plafond, en neem me voor de woningbouwcorporatie te bellen.
pi_26595164
Als ik opsta ga ik sowieso eerst eten en even wakker worden, tegelijkertijd even m'n email checken.

Dan achtereenvolgens uitkleden, pissen, handen wassen, douche aanzetten, in de douche tanden poetsen, scheren, oren schoonmaken, haar wassen, conditioner erin, dan de rest wassen en voor ik uit de douche stap een paar seconden koud water over mezelf heentyfen.

Hoe bedoel je, ritueel?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:05:52 #5
103993 AndreB.
fok is retecool
pi_26595177
iig niet rukken, nat wank plakt namelijk als de tering
Maar als je t toch wilt weten; haren wassen, scheren, de rest wassen en ff een paar minuutjes genieten van het warme water
Wat is Fok?
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:12:02 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_26595329
voor ik onder de douche stap, trek ik m'n ondergoed uit en doe de ventilator aan. Dan leg ik m'n slaapshirt op de kachel naast de handdoek. Dan ga ik onder de douche staan en poets m'n tanden. Als ik daarmee klaar ben, was ik m'n haar en smeer ik me in met douche gel. Dan ga ik m'n lichaam afspoelen en dan m'n haar goed uitspoelen. Dan zet ik de deur open en droog me af. Afhankelijk van welke huisgenoten thuis zijn, loop ik in m'n blote kont naar m'n kamer of trek m'n slaapshirtje weer even aan
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:12:47 #7
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_26595348
Heb een tijdje geleden een massagebad voor een prikkie kunnen kopen. Dus het oude bad eruit en bubbelbad erin... Alleen gebruik ik deze ook als douche.
Nu komt het de laatste tijd steeds vaker voor dat ik ff ga douchen en na anderhalf uur al verschrompeld de badkamer uit strompel omdat het toch weer niet kom laten en ff lekker ga zitten bubbelen...

A real hazard for my social life.. Kom nu altijd te laat...
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
pi_26595385
Ducheritueel:

Handdoeken pakken, shampoo en cond. pakken, gezichtsreiniging voor onder de douche pakken, eventueel een scheermesje nee niet om te krassen voor het eventuele bijwerken.
Raam open, Douche aan, tanden poetsen, uitlkleden, hete douche onder stappen. Tijdje blijven staan, genieten van het warme water.

Daarna haar wassen, uitspoelen, cond. erin en lekker laten inwerken, ondertussen tanden poetsen bijv, scheermesje hanteren, gezicht verzorgen, daarna haar uitspoelen. Goed uitspoelen duurt lang dus ben daar wel even mee bezig.

daarna nog even blijven staan, haar uitknijpen, kraan uit. handdoek om hoofd en met andere handdoek afdrogen. badjas aan, verdere verzorging doen: deo, gezichtscréme, make up etc.

Aankleden en klaar.

Heb ook een bad, en als ik die gebruik ga ik eerst lekker in bad, tijdje lezen, bubbelbad aan en ontspannen.. daarna bad uit, bad leeg laten lopen en douchen om haar te wassen. (dat kan ik niet in bad, haar is te lang daarvoor.)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:15:00 #9
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_26595403
ik val vaak in slaap onder de douche.... en kom dan meestal te laat op mijn werk...
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_26595429
hmm,

ze zeggen dat ruwweg de helft van de mannen staat te wanken onder de douche, de andere helft zingt een liedje...

wie gaat me zeggen welk liedje dat is ??
every morning is the dawn of a new error
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:16:04 #11
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_26595431
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:14 schreef DarkElf het volgende:
Ducheritueel:

Handdoeken pakken, shampoo en cond. pakken, gezichtsreiniging voor onder de douche pakken, eventueel een scheermesje nee niet om te krassen voor het eventuele bijwerken.
Raam open, Douche aan, tanden poetsen, uitlkleden, hete douche onder stappen. Tijdje blijven staan, genieten van het warme water.

Daarna haar wassen, uitspoelen, cond. erin en lekker laten inwerken, ondertussen tanden poetsen bijv, scheermesje hanteren, gezicht verzorgen, daarna haar uitspoelen. Goed uitspoelen duurt lang dus ben daar wel even mee bezig.

daarna nog even blijven staan, haar uitknijpen, kraan uit. handdoek om hoofd en met andere handdoek afdrogen. badjas aan, verdere verzorging doen: deo, gezichtscréme, make up.

Aankleden en klaar.

Heb ook een bad, en als ik die gebruik ga ik eerst lekker in bad, tijdje lezen, bubbelbad aan en ontspannen.. daarna bad uit, bad leeg laten lopen en douchen om haar te wassen. (dat kan ik niet in bad, haar is te lang daarvoor.)
En dit alles gebeurd in een half uurtje???
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
pi_26595443
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:16 schreef Zeverzak het volgende:

[..]

En dit alles gebeurd in een half uurtje???
geen idee, ik time mijn douche tijd niet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:16:39 #13
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_26595445
Scheren. Dan kan het bloed goed wegspoelen...

* NT-T.BartMan heeft niet zo'n mooie huid...
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:18:54 #14
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_26595502
uitkleden, douchekraan open, douchen, haren wassen, douche dicht doen, droog ik alles af op me gezicht + haar na, ga ik me scheren, droog ik de rest af en kleed ik me aan.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_26595511
Op dit moment de douche instappen. Spullen aan een haakje flikkeren. Douche aan om m'n haar nat te maken. Douche uit en shampoo smeren. Douche aan en shampoo uitwassen. Douche uit en inzepen. Douche aan en afspoelen. Al met al zo'n 5 minuutjes bezig. Panisch gedoe, ik weet het. Maar anders staat m'n gang blank.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_26595549
Bij mij duurt het sowieso wel een twintig minuten tot een half uur als ik ga douchen, en dan moet ik me nog eens afdrogen, deodorant opdoen, me aankleden, m'n haar borstelen en laten drogen en in daarna model proppen, gooi nog wat creme op m'n gezicht. Duurt ook nog eens minimaal een half uur.
pi_26595553
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:19 schreef LostFormat het volgende:
Op dit moment de douche instappen. Spullen aan een haakje flikkeren. Douche aan om m'n haar nat te maken. Douche uit en shampoo smeren. Douche aan en shampoo uitwassen. Douche uit en inzepen. Douche aan en afspoelen. Al met al zo'n 5 minuutjes bezig. Panisch gedoe, ik weet het. Maar anders staat m'n gang blank.
Haha, dat is wel fokt op! Douchen vind ik echt wel zwaar relaxed, jij ervaardt dit toch anders denk ik...
pi_26595691
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:15 schreef KlappernootatWork het volgende:
ik val vaak in slaap onder de douche.... en kom dan meestal te laat op mijn werk...
Met een buil op je hoofd zeker... of douche jij zittend?!

raarrrr
pi_26595761
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:26 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Met een buil op je hoofd zeker... of douche jij zittend?!

raarrrr
Nah, je kunt best onder de douche staan en in slaap vallen hoor. Heb ik ook wel eens gedaan.
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:32:34 #20
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_26595850
Doe eerst alles uit, hang mijn fluff (soort spons) aan het zeepbakje en dan zet ik het water aan. Als het goed warm is stap ik eronder. Eerst sta ik gewoon even lekker onder het warme water, daarna ga ik 'fluffen'. Dan sta ik nog even gewoon onder de douche en als ik klaar ben, droog ik de kranen af, doe ik de douchewanden met een wisser en droog ik mezelf af.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_26595950
'Fluffen'?
pi_26595952
Douche instappen, handdoek + washandje + wattenstaafje op de wastafel leggen, uitkleden, douche aan, haar wassen + uitspoelen, (1x per week srubmaskertje op gezicht doen), cremespoeling in m'n haar, (2x per week lichaam scrubben), inzepen met douchegel + afspoelen, scheermesje gebruiken, cremespoeling uitspoelen, (1x per week haarmaskertje indoen + uitspoelen), nog ff onder de warme kraan blijven staan om wakker te worden en eindigen met koud water. Afdrogen en insmeren met bodylotion, oren schoonmaken en dan met m'n handdoekje om naar m'n kamer .
amokaapjeeh O+
  vrijdag 29 april 2005 @ 13:44:49 #23
82548 ch0c0
* extra nuts *
pi_26596163
Warm water aan, luxaflex dicht, kleren uit. Water op temperatuur, eronder en idd, vaak eerst plassen . Dan shampoo en terwijl die intrekt wassen, met de hand&douchegel. Uitspoelen, intussen poets ik mijn tanden. Cremespoeling en terwijl die intrekt, facewash. Goed uitspoelen, warm water dicht. Coupletje zingen van Foreigner - Cold as Ice oid en klaar.
Oh ja afdrogen aankleden en de luxaflex weer open.
anyone who thinks sunshine is happiness has never danced in the rain
think for yourself - question authority
pi_26596180
Ik kom badkamer binnen, doe mijn kleren uit. Probeer nog ff te pissen en dan onder de douche gaan staan (lees: zitten) Wij hebben zo'n bad/douche in 1 dus je kan lekker zitten en het lekkere warme water over je heen laten komen, als ik 's avonds douche kan ik nog in slaap vallen (lees: makkelijk in slaap vallen ). Dan ga we haren wassen en lichaam lekker insoppen. 1 keer per week gebruik ik scrub erbij. Dan lekker scheren, als ik mij droog scheer haal ik serieus mijzelf iedere keer compleet open, onder de douche worden de haartjes toch al wat voor-verzacht, daarna lekker nog ff facewashen! Dan douche uit................. brrrrr koud................. Dan afdrogen, blasem opdoen, deo-en, kleren aan, gel in me haar, tanden poetsen en: Off I go!
Live your life!
pi_26596329
- kleren uit en aan de kant
- raampje op een kier zetten
- douche aandoen
- kijken of er nog vreselijke puisten zitten ergens
- onder de douche stappen
- haar met shampoo wassen & uitspoelen
- scrubcreme op geizhct doen en scrubben & afspoelen
-crémespoeling indoen
- zelf wassen, evt scheren & tandenpoetsen
- crémespoeling uitspoelen