En dit alles gebeurd in een half uurtje???quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:14 schreef DarkElf het volgende:
Ducheritueel:
Handdoeken pakken, shampoo en cond. pakken, gezichtsreiniging voor onder de douche pakken, eventueel een scheermesje nee niet om te krassenvoor het eventuele bijwerken.
Raam open, Douche aan, tanden poetsen, uitlkleden, hete douche onder stappen. Tijdje blijven staan, genieten van het warme water.
Daarna haar wassen, uitspoelen, cond. erin en lekker laten inwerken, ondertussen tanden poetsen bijv, scheermesje hanteren, gezicht verzorgen, daarna haar uitspoelen. Goed uitspoelen duurt lang dus ben daar wel even mee bezig.
daarna nog even blijven staan, haar uitknijpen, kraan uit. handdoek om hoofd en met andere handdoek afdrogen. badjas aan, verdere verzorging doen: deo, gezichtscréme, make up.
Aankleden en klaar.
Heb ook een bad, en als ik die gebruik ga ik eerst lekker in bad, tijdje lezen, bubbelbad aan en ontspannen.. daarna bad uit, bad leeg laten lopen en douchen om haar te wassen. (dat kan ik niet in bad, haar is te lang daarvoor.)
geen idee, ik time mijn douche tijd niet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:16 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
En dit alles gebeurd in een half uurtje???
Haha, dat is wel fokt op! Douchen vind ik echt wel zwaar relaxed, jij ervaardt dit toch anders denk ik...quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:19 schreef LostFormat het volgende:
Op dit moment de douche instappen. Spullen aan een haakje flikkeren. Douche aan om m'n haar nat te maken. Douche uit en shampoo smeren. Douche aan en shampoo uitwassen. Douche uit en inzepen. Douche aan en afspoelen. Al met al zo'n 5 minuutjes bezig. Panisch gedoe, ik weet het. Maar anders staat m'n gang blank.
Met een buil op je hoofd zeker... of douche jij zittend?!quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:15 schreef KlappernootatWork het volgende:
ik val vaak in slaap onder de douche.... en kom dan meestal te laat op mijn werk...
Nah, je kunt best onder de douche staan en in slaap vallen hoor. Heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:26 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Met een buil op je hoofd zeker... of douche jij zittend?!
raarrrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |