Heb jij een rivaal hier?quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:11 schreef Morwen het volgende:
En waar gaat het dan om? Lijkt mij niet onbelangrijk![]()
Wedstrijd.........prijs![]()
Wat schuift het, lijkt me belangrijkerquote:
Maak eerst maar eens een rivalette dan dear. Dan praten we verder.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat schuift het, lijkt me belangrijker![]()
Battles achter de schermen tellen zeker nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:18 schreef zoalshetis het volgende:
zoals gezegd, na een paar battles kan je fok!cat of the year worden.
het moet wel in de fok!catarena gebeuren natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Battles achter de schermen tellen zeker niet![]()
Nee}:|quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:12 schreef LaZZ het volgende:
DUS! Dames, waar blijven we?
moet ik nou echt kloons gaan aanmaken?
contracten teken ik niet zomaar. en zeg je dat laatste vanwege de aanwezigheid van yvonne?quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:27 schreef LaZZ het volgende:
Achter de schermen tellen zeker wel. Als ze maar bewijsbaar zijn en het nog niet bijgelegd is.
Vanaf nu wil ik dan wel dat je een contract tekent en de battle voortaan hier voortzet.
Ja, de heldquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
contracten teken ik niet zomaar. en zeg je dat laatste vanwege de aanwezigheid van yvonne?![]()
Catarena? Die moet je me eens uitleggenquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het moet wel in de fok!catarena gebeuren natuurlijk.
Nee hoorquote:
alles bueno?quote:
Inderdaad, wat een klotevragen zijn dat altijd. Net als dat je na een weekend zuipen een zuipmaat tegenkomt en dattie vraagt. Ben je nog thuisgekomen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor
Wat is dat nou voor een stomme vraag!
Hejquote:
hoi yvonne !!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hejmet mij wel
Met skv blijkbaar niet .
Numero uno is gevonden, welke rivaal wil jij uitkiezen? Je hebt er immers genoeg.quote:
shit zegquote:Op vrijdag 29 april 2005 02:37 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Numero uno is gevonden, welke rivaal wil jij uitkiezen? Je hebt er immers genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |