haha lol.... nou, dan ik ook maar even...quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Had vannacht zo'n eigenaardige droom die ik jullie niet wil onthouden, aangezien het over ONM gaat. Ik deelde het bed, of eigenlijk de bank, met Nikkie Plessen, Petra Kagchelland en Kristina Justic. En m'n familie stond er met de neus bovenop Hoe dan ook leken ze het wel naar hun zin te hebben met mij.
wie volgt....??quote:Had vannacht zo'n eigenaardige droom die ik jullie niet wil onthouden, aangezien het over ONM gaat. Ik deelde het bed, of eigenlijk de bank, met Nikkie Plessen, Petra Kagchelland Chris Zegers, Robert de la Haye en Kristina Justic Michiel de Jong. En m'n familie stond er met de neus bovenop Hoe dan ook leken ze het wel naar hun zin te hebben met mij.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Door al het tumult zou ik bijna de 46e verjaardag van Melline Mollerus vergeten!
Ongelofelijk heh?! Haar jeugdige uiterlijk wordt misschien verklaard door het feit dat ze hooguit een paar seconden per week in beeld is.quote:
Al is ze oud ... ze blijft een lekker dingetje. Mijn God, ze is nog ouder dan Joyce!quote:Op vrijdag 29 april 2005 17:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Door al het tumult zou ik bijna de 46e verjaardag van Melline Mollerus vergeten!Hieperdepiep Hoera!
Dat komt door de Biomaldine, waarvoor plastisch chirurg Vic Kever reclame maakte.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Ongelofelijk heh?! Haar jeugdige uiterlijk wordt misschien verklaard door het feit dat ze hooguit een paar seconden per week in beeld is.
maar ze staat wél na 10,5 jaar in de leader!! en komt daardoor iig elke werkdag 1x langs!quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Ongelofelijk heh?! Haar jeugdige uiterlijk wordt misschien verklaard door het feit dat ze hooguit een paar seconden per week in beeld is.
Maar Tante Betje had wel gelijk toen ze zei dat Lisette te stom was om een kerel mee te krijgen. Na 11 jaar is zo nog steeds kerelloos.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:12 schreef babette21 het volgende:
maar ze staat wél na 10,5 jaar in de leader!! en komt daardoor iig elke werkdag 1x langs!
ze heeft 't één keer met Vic mogen doen!!!quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar Tante Betje had wel gelijk toen ze zei dat Lisette te stom was om een kerel mee te krijgen. Na 11 jaar is zo nog steeds kerelloos.
Dat was Madelief.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:22 schreef babette21 het volgende:
ze heeft 't één keer met Vic mogen doen!!!![]()
Als ze geen kerel heeft, wat voert ze dan allemaal uit dat ze nauwelijks tijd heeft voor het AZB?!quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar Tante Betje had wel gelijk toen ze zei dat Lisette te stom was om een kerel mee te krijgen. Na 11 jaar is zo nog steeds kerelloos.
Ze kon stiekem wel een vriendin meekrijgen, maar is bang voor de coming out.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ze geen kerel heeft, wat voert ze dan allemaal uit dat ze nauwelijk tijd heeft voor het AZB?!
Haha, wie weet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze kon stiekem wel een vriendin meekrijgen, maar is bang voor de coming out.
Is verder alles goed met je?quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:36 schreef Orginial het volgende:
[afbeelding]
Wat staat dat wit gestreepte shirt je leuk, WIV!
Wat?quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:05 schreef babette21 het volgende:
is 't al geweest, bij Boulevard?!
Madelief mocht het zelfs meerdere keren met 'm doen...quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was Madelief.
volgens Iwan komt er onm nieuws...quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat?
Dan zou het binnen nu en een kwartier moeten komen, want ik heb er nog niets van gezien.quote:
Staat dan wel tegenover dat GTST na de zomer ruim de tijd krijgt om dat weer in te halen...quote:
Vals alarm.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:05 schreef babette21 het volgende:
is 't al geweest, bij Boulevard?!
Maar geen cliffquote:
Het is je misschien ontgaan, maar er was het gehele seizoen al geen cliffhanger.quote:
Das onzin. Maar meestal wel ja.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het is je misschien ontgaan, maar er was het gehele seizoen al geen cliffhanger.
Technisch gezien hadden we ze allang ingehaald natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:35 schreef babette21 het volgende:
haha ik zag vanmiddag idd al dat we ze in de nek zaten te hijgen.....
nou eh, dat moet gevierd worden he.... [afbeelding]
Ben weg... Fijn feest enzo
Lol, Iwan als SBS6 fan...... that will be the day:)quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:51 schreef Iwan1976 het volgende:
SBS6 is druk bezig met een persbericht.
Wist je het nog niet? Na Spijkermeneer ben ik genomineerd voor de gouden zwatelaar.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:58 schreef Wup het volgende:
Lol, Iwan als SBS6 fan...... that will be the day:)
anyway, wat sbs6 betreft: lijkt mij een overbodige zet,
ik heb iig. geen enkel vertrouwen in enige kwaliteitsverbetering
Moet ik straks m'n avatar nog aanpassen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:24 schreef MirSus het volgende:
Hoor net dat er op dit moment onderhandeld word in Aalsmeer!!!
Zal het dan toch SBS6 worden?!
Ja dit is een tòp cliffhangerquote:Op vrijdag 29 april 2005 21:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Moet ik straks m'n avatar nog aanpassen.
ONM is nog nooit zo spannend geweest.
....èn de crew niet te vergeten!quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Voor zowel de kijker(s) als de acteurs.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |