abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52604187
Mensen die dergelijke bewoordingen gebruiken zijn bij voorbaat al triest, precies van hetzelfde kaliber als mensen die telkens 'Pim' dit, 'Pim' dat.. alsof ze hem kende.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 08:23:55 #77
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_52612555
Het zal wel opzet zijn. Om zo een gevoel van gebondenheid te creeeren met de kutjob die ze daar moeten doen. En om het budget van het min. van def. te vergoeilijken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_52612575
En dan zo van MIJN JONGENS WAT DOE JE!?!?!?!? en dan stampe witni?!
pi_52626627
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 19:30 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Hou je bek joh laffe hond ! hier kan ik nou zo boos om worden echt ! fuck jouw ga zelf maar eens wat doen met je luie reet !

Zonder het leger liep jij je games nu in het duits te instaleren ja !
K hoop dat ie t leest 2 jaar later..

Net alsof alles wat 'het leger' doet goed is trouwens.. omdat ze nou eenmaal het leger zijn. Ik vind het ook om te kotsen dat 'onze jongens dit dat' mijn jongens zijn het niet.. sta sowieso niet achter alle missies van het nederlandse leger, en dan ben ik echt niet de enige!

van de week weer zo'n achtelijk stuk vreten dat ze een legerpakkie aangetrokken hebben met een shirt voorzien van de text 'blood guts and glory' gefotograveerd.. wat is dat nou voor instelling! Lekker professioneel, brengt ie 'onze' andere jongens in iraq alleen maar mee in gevaar.. domme mongool, maakt mijn indruk van t leger dr iig ook niet beter op..

Maar ik gok zo dat jou salaris daar ook vandaan komt ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')