De N80 is daar voor dezelfde prijs. Ik weet echter ook niks over deze zaakquote:Op zondag 14 mei 2006 21:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heeft iemand ervaring met belzaak.nl? Ik heb es zitten neuzen en daar is de N91 voor 45,- met 'n 2 jarig Vodafone 27,50 abbo te krijgen en nog in 't zwart ook. Ik zit serieus te denken om 'm daar te bestellen
Nu wil ik nummerbehoud doen, mijn oude abbo loopt begin juni af. Als ik de N91 nu al bestel, kan ik 'm dan al gebruiken zonder dat ik dubbele abonnementskosten betaal?
http://www.scummvm.org/quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:49 schreef outcast_within het volgende:
Welke games zijn leuk op een symbian telefoon?
ik denk dat rpg's op zich wel redelijk kunnen mss
en poker spellen.
Wat zijn de leukste games?
Instrumenten > Instellingen > Beveiliging > Telefoon en SIM > Periode Autom. blok.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:11 schreef outcast_within het volgende:
hoe zet ik handmatig de toetsvergrendeling aan? ipv autolock
n70
Dat ziet er leuk uit. Maar nog geen v3 s60 uitvoering? dus nog niet te gebruiken? enfin hij staat in mijn favorieten. Ik kijk er over een tijd weer naar.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:22 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
http://www.scummvm.org/
Nu nog wachten op een S60 v3 uitvoering
oja ik vroeg me af hoe werken de favorieten in je n70?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:45 schreef outcast-within het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit. Maar nog geen v3 s60 uitvoering? dus nog niet te gebruiken? enfin hij staat in mijn favorieten. Ik kijk er over een tijd weer naar.
Zelf heb ik nu een paar games erop.
Chessmaster Schaken
ChineseChess Schaken alleen dan anders
SanGo[1].3D.Eng.FULL Te groot rpg spel
SKY_FORCE11 Vliegtuigscrollers zijn de bom
Funmobile_1_[1].Final.Ancient.Battle.v1.00.S60. nog een rpg
Verder call recorder
task manager
minute beep
sms planner
smartmovie
mp3 power
premiumoffice
symantec mobile security (ik moest de definities updaten, ben benieuwd wat dat gaat kosten aan data verkeer)(heb een nieuw abo vandaar, debitel kpn)
alarm manager
fe-explorer
screensaver met een grote klok
autolock
fe-explorer.
Alleen ik baal een kleeeein beetje. Ik wou aces texas hold'em kopen via nokia market place. Geld overgemaakt en al. krijg ik niks binnen. Nu maar wachten op de support mail.
p.s. virus scanner heeft geen virussen gevonden
Debitel...zal je wel een bom duiten gaan kosten dan.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:45 schreef outcast-within het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit. Maar nog geen v3 s60 uitvoering? dus nog niet te gebruiken? enfin hij staat in mijn favorieten. Ik kijk er over een tijd weer naar.
Zelf heb ik nu een paar games erop.
Chessmaster Schaken
ChineseChess Schaken alleen dan anders
SanGo[1].3D.Eng.FULL Te groot rpg spel
SKY_FORCE11 Vliegtuigscrollers zijn de bom
Funmobile_1_[1].Final.Ancient.Battle.v1.00.S60. nog een rpg
Verder call recorder
task manager
minute beep
sms planner
smartmovie
mp3 power
premiumoffice
symantec mobile security (ik moest de definities updaten, ben benieuwd wat dat gaat kosten aan data verkeer)(heb een nieuw abo vandaar, debitel kpn)
alarm manager
fe-explorer
screensaver met een grote klok
autolock
fe-explorer.
Alleen ik baal een kleeeein beetje. Ik wou aces texas hold'em kopen via nokia market place. Geld overgemaakt en al. krijg ik niks binnen. Nu maar wachten op de support mail.
p.s. virus scanner heeft geen virussen gevonden
S60 v3 programma's moeten 'signed' zijn en je kunt oude software dus zondermeer niet gebruikenquote:Op zondag 21 mei 2006 00:45 schreef outcast-within het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je bij dit toestel komt? Want volgens mij staat hij nog niet op www.nokia.com?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:50 schreef Scheepschroef het volgende:
Achja, N-series, ik wacht wel tot het eind van dit jaar op de N83, da's pas een uberfoon. Een N80 maar dan met 2/3e van de dikte, speciale muziektoetsen, 5mpx met AF, 3,5mm jack, usb jack, 4gig HD, en de bugs zullen tegen die tijd wel uit series 60 zijn...
Denk dat ze hem gewoon nog niet hebben hoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb de telefoon zaterdag in de bestelling gedaan. Gisteren toch even gemaild naar Belzaak welke kleur nu geleverd wordt, omdat ik daar niet helemaal zeker over ben. Ik heb al 2 keer eerder gemaild naar Belzaak, maar ik krijg maar geen reactie. Gisteren dus met contractnummer en adres, zoals ze vragen, maar tot zojuist nog geen mail gehad. Daar baal ik eerlijk gezegd wel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |