abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37918797
Welke games zijn leuk op een symbian telefoon?

ik denk dat rpg's op zich wel redelijk kunnen mss
en poker spellen.

Wat zijn de leukste games?
  woensdag 17 mei 2006 @ 16:11:49 #242
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_37919534
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heeft iemand ervaring met belzaak.nl? Ik heb es zitten neuzen en daar is de N91 voor 45,- met 'n 2 jarig Vodafone 27,50 abbo te krijgen en nog in 't zwart ook. Ik zit serieus te denken om 'm daar te bestellen

Nu wil ik nummerbehoud doen, mijn oude abbo loopt begin juni af. Als ik de N91 nu al bestel, kan ik 'm dan al gebruiken zonder dat ik dubbele abonnementskosten betaal?
De N80 is daar voor dezelfde prijs. Ik weet echter ook niks over deze zaak
pi_37919657
Ik heb de shopsurvey van Tweakers bekeken en op zich zijn ze niet ontevreden over de zaak. Ik wil alleen de f00n nog eens echt in m'n handen houden om zeker te weten.

Zijn er inmiddels meer winkels die 'm in 't assortiment hebben dat iemand zo weet? Ik begreep dat Phonehouse ze i.i.g. al heeft..
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_37974427
Belzaak.nl is oke! Het is van een jongen die ik ken. Nog een andere vriend van mij werkt voor die site. Het was eerst een gewone zaak en het is nu een internet winkel geworden. Ze zijn dus betrouwbaar. Het is afkomstig uit Groningen
pi_37977969
Nou ik heb even de n91 in mn handen gehad, ik heb er verdomme bijna een jaar opgewacht , ik pak dat toestel vast en voel die hoerige kut knopjes en zie de lelijke look in het echt en ben er gelijk klaar mee. Nu ga ik voor de n80 in combi met een vodafone umts abbo.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_38023437
Ik heb 'm ook in m'n handen gehad en moest ook even slikken. Al leek dat ding al door 10000 mensen vast te zijn gehouden en daardoor wat brak. Ik denk dat ik 'm toch bestel, in 't zwart.

Ik krijg alleen maar geen reactie van Belzaak of ze deze f00n ook in 't zwart hebben Ik wil 'm graag dit weekend nog bestellen..
pi_38023953
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 15:49 schreef outcast_within het volgende:
Welke games zijn leuk op een symbian telefoon?

ik denk dat rpg's op zich wel redelijk kunnen mss
en poker spellen.

Wat zijn de leukste games?
http://www.scummvm.org/

Nu nog wachten op een S60 v3 uitvoering
url
pi_38024760
quote:
Op maandag 15 mei 2006 15:11 schreef outcast_within het volgende:
hoe zet ik handmatig de toetsvergrendeling aan? ipv autolock

n70
Instrumenten > Instellingen > Beveiliging > Telefoon en SIM > Periode Autom. blok.
url
  zaterdag 20 mei 2006 @ 20:53:02 #249
136057 FunkyRalph
FC Den Haag
pi_38026788
quote:
Op donderdag 28 april 2005 18:00 schreef Klonk het volgende:
kun je er ook mee bellen ?
dat is bijzaak
Born in The Hague
Live in The Hague
Die in The Hague
pi_38035721
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 19:22 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

http://www.scummvm.org/

Nu nog wachten op een S60 v3 uitvoering
Dat ziet er leuk uit. Maar nog geen v3 s60 uitvoering? dus nog niet te gebruiken? enfin hij staat in mijn favorieten. Ik kijk er over een tijd weer naar.

Zelf heb ik nu een paar games erop.
Chessmaster Schaken
ChineseChess Schaken alleen dan anders
SanGo[1].3D.Eng.FULL Te groot rpg spel
SKY_FORCE11 Vliegtuigscrollers zijn de bom
Funmobile_1_[1].Final.Ancient.Battle.v1.00.S60. nog een rpg

Verder call recorder
task manager
minute beep
sms planner
smartmovie
mp3 power
premiumoffice
symantec mobile security (ik moest de definities updaten, ben benieuwd wat dat gaat kosten aan data verkeer)(heb een nieuw abo vandaar, debitel kpn)
alarm manager
fe-explorer
screensaver met een grote klok
autolock
fe-explorer.

Alleen ik baal een kleeeein beetje. Ik wou aces texas hold'em kopen via nokia market place. Geld overgemaakt en al. krijg ik niks binnen. Nu maar wachten op de support mail.

p.s. virus scanner heeft geen virussen gevonden
pi_38035825
quote:
Op zondag 21 mei 2006 00:45 schreef outcast-within het volgende:

[..]

Dat ziet er leuk uit. Maar nog geen v3 s60 uitvoering? dus nog niet te gebruiken? enfin hij staat in mijn favorieten. Ik kijk er over een tijd weer naar.

Chessmaster Schaken

Verder call recorder
task manager
minute beep
sms planner
smartmovie
mp3 power
premiumoffice
symantec mobile security (ik moest de definities updaten, ben benieuwd wat dat gaat kosten aan data verkeer)(heb een nieuw abo vandaar, debitel kpn)
alarm manager
fe-explorer
autolock
fe-explorer.

Alleen ik baal een kleeeein beetje. Ik wou aces texas hold'em kopen via nokia market place. Geld overgemaakt en al. krijg ik niks binnen. Nu maar wachten op de support mail.

oja ik vroeg me af hoe werken de favorieten in je n70?

ik weet bij god niet hoe ik nog meer van die shortcuts erin krijg
  zondag 21 mei 2006 @ 01:27:57 #252
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_38036844
quote:

[..]

Chessmaster Schaken

Verder call recorder
task manager
minute beep
sms planner
smartmovie
mp3 power
premiumoffice
alarm manager
fe-explorer
autolock
fe-explorer.

Debitel...zal je wel een bom duiten gaan kosten dan.

Debitel is echt om te
pi_38078820
Debitel is niet zo populair schijnt.

Iniedergeval iemand ervaring met screen protectors? voor de n70.
Goedkope/dure?
  maandag 22 mei 2006 @ 16:47:56 #254
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_38089235
Ik heb de telefoon zaterdag in de bestelling gedaan. Gisteren toch even gemaild naar Belzaak welke kleur nu geleverd wordt, omdat ik daar niet helemaal zeker over ben. Ik heb al 2 keer eerder gemaild naar Belzaak, maar ik krijg maar geen reactie. Gisteren dus met contractnummer en adres, zoals ze vragen, maar tot zojuist nog geen mail gehad. Daar baal ik eerlijk gezegd wel van
pi_38089897
quote:

[..]

S60 v3 programma's moeten 'signed' zijn en je kunt oude software dus zondermeer niet gebruiken
url
  maandag 22 mei 2006 @ 21:14:41 #256
148219 Jeroen_S.
De waarheid bestaat niet
pi_38099403
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:50 schreef Scheepschroef het volgende:
Achja, N-series, ik wacht wel tot het eind van dit jaar op de N83, da's pas een uberfoon. Een N80 maar dan met 2/3e van de dikte, speciale muziektoetsen, 5mpx met AF, 3,5mm jack, usb jack, 4gig HD, en de bugs zullen tegen die tijd wel uit series 60 zijn...
Mag ik vragen hoe je bij dit toestel komt? Want volgens mij staat hij nog niet op www.nokia.com?
PSV - Feyenoord 10 - 0
  maandag 22 mei 2006 @ 23:42:24 #257
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_38107050
quote:
Op maandag 22 mei 2006 16:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb de telefoon zaterdag in de bestelling gedaan. Gisteren toch even gemaild naar Belzaak welke kleur nu geleverd wordt, omdat ik daar niet helemaal zeker over ben. Ik heb al 2 keer eerder gemaild naar Belzaak, maar ik krijg maar geen reactie. Gisteren dus met contractnummer en adres, zoals ze vragen, maar tot zojuist nog geen mail gehad. Daar baal ik eerlijk gezegd wel van
Denk dat ze hem gewoon nog niet hebben hoor.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 18:44:25 #258
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_38131934
Dat blijkt ja Kreeg vandaag reactie dat ze de zwarte (nog) niet kunnen leveren, heb ik vanmorgen m'n contract op de bus gedaan Ik kon weer niet wachten, als ik eenmaal iets wil, dan moet 't ook snel...
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:12:31 #259
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_38140452
Had je de N80 of N91 besteld? I.c.m. met Vodafone 27.50 abbo? 2 jaar?
pi_38140607
Ik krijg 1 dezer dagen een N70, is dat een beetje fijn internetten op zo'n ding ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')