Dag beste medefokkers,
Dit moet me ff van het hart,
Ik ging vandaag met de auto mijn vriendin naar haar stage brengen.
We hadden nog ff tijd dus zijn we 1 straat van haar stage verder een sigaret gaan roken.
Ik parkeer me tussen 2 autos in, voor een oprit. (ik heb zoiets van als ze wegwillen gaat de poort wel open of komen ze het wel zeggen)
Nou wij zijn halverwege de sigaret en er komt er een oude man uit het huis (in de 80 ofzo) en zn vrouw (zelfde leeftijd ongeveer) bleef in de deuropening staan.
Nou 5 minuten later was hij bij de auto geariveerd.
De auto stond met de pasagierskant naar de stoep toe dus mijn vriendin draait het raampje open.
Die gast: je staat godverdomme voor mijn oprit, nou kan ik niet weg met de auto, oprotten of ik bel de politie. (dit allemaal voordat ik of mn vriendin een woord hadden kunnen zeggen, hij praate wel snel voor zon oud lijk).
Mijn vriendin nog gauw heel beleeft: sorry, we zijn al weg (want die gast was ondertussen alweer aan het vertrekken) (En ik had liever met hem in discussie gegaan waarom die gelijk zo hoog van de toren blies)
Terwijl zijn vrouw, als een duivelse poppenspeelster van het kwaad op de achtergrond stond te grijnzen. (Dat is waarschijnlijk de zielige figuur die dag en nacht achter de begoniaas naar de straat ligt te loeren....)
Dus wij 10 meter verder gereden auto geparkeert en verder gerookt, maar meneer en mevrouw oud lijk zijn nooit vertrokken..... (ook niet nadat ik mijn vriendin op stage had afgeleverd)
Dan heb ik echt zoiets van als je dan toch zo bekrompen mongool bent die gewoon WEET dat zijn leven voorbij is en dattie binnen nu en een paar jaar tussen 6 plankjes ligt samen met zijn vrouw, waarom moet je dan persee andermans leven nog moeilijker maken?
Ga dan lekker in een bejaardenhuis liggen wegrotten met gelijkgezinde schagerijnige mensen.
Toen ik wegreed om 10 meter verder te parkeren gelijk nog een paar keer getoeterd
![]()
Eigenlijk moest er een oude lijken lijn zijn waarheen je kunt bellen als je dat soort lui tegen komt, komen ze ze een spuitje zetten en zijn we daar ook weer van af.
Btw ik heb nix tegen oude mensen, ik ben er beleeft tegen en zij zijn dat tegen mij,
ik sta netjes op in de bus/trein ect.
Maar aan dit soort mensen heb ik echt een schijt-hekel.
Spend a lifetime working for these people, to make what they earn in one day,
there are options to choose, i call it social progress, progress to not be abused! -Anti flag