abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 april 2005 @ 13:24:38 #1
38297 Estranged_Dream
Fear is the mindkiller
pi_26568521
Dag beste medefokkers,

Dit moet me ff van het hart,
Ik ging vandaag met de auto mijn vriendin naar haar stage brengen.
We hadden nog ff tijd dus zijn we 1 straat van haar stage verder een sigaret gaan roken.
Ik parkeer me tussen 2 autos in, voor een oprit. (ik heb zoiets van als ze wegwillen gaat de poort wel open of komen ze het wel zeggen)

Nou wij zijn halverwege de sigaret en er komt er een oude man uit het huis (in de 80 ofzo) en zn vrouw (zelfde leeftijd ongeveer) bleef in de deuropening staan.
Nou 5 minuten later was hij bij de auto geariveerd.
De auto stond met de pasagierskant naar de stoep toe dus mijn vriendin draait het raampje open.
Die gast: je staat godverdomme voor mijn oprit, nou kan ik niet weg met de auto, oprotten of ik bel de politie. (dit allemaal voordat ik of mn vriendin een woord hadden kunnen zeggen, hij praate wel snel voor zon oud lijk).
Mijn vriendin nog gauw heel beleeft: sorry, we zijn al weg (want die gast was ondertussen alweer aan het vertrekken) (En ik had liever met hem in discussie gegaan waarom die gelijk zo hoog van de toren blies)
Terwijl zijn vrouw, als een duivelse poppenspeelster van het kwaad op de achtergrond stond te grijnzen. (Dat is waarschijnlijk de zielige figuur die dag en nacht achter de begoniaas naar de straat ligt te loeren....)

Dus wij 10 meter verder gereden auto geparkeert en verder gerookt, maar meneer en mevrouw oud lijk zijn nooit vertrokken..... (ook niet nadat ik mijn vriendin op stage had afgeleverd)
Dan heb ik echt zoiets van als je dan toch zo bekrompen mongool bent die gewoon WEET dat zijn leven voorbij is en dattie binnen nu en een paar jaar tussen 6 plankjes ligt samen met zijn vrouw, waarom moet je dan persee andermans leven nog moeilijker maken?
Ga dan lekker in een bejaardenhuis liggen wegrotten met gelijkgezinde schagerijnige mensen.

Toen ik wegreed om 10 meter verder te parkeren gelijk nog een paar keer getoeterd
Eigenlijk moest er een oude lijken lijn zijn waarheen je kunt bellen als je dat soort lui tegen komt, komen ze ze een spuitje zetten en zijn we daar ook weer van af.

Btw ik heb nix tegen oude mensen, ik ben er beleeft tegen en zij zijn dat tegen mij,
ik sta netjes op in de bus/trein ect.
Maar aan dit soort mensen heb ik echt een schijt-hekel.
Spend a lifetime working for these people, to make what they earn in one day,
there are options to choose, i call it social progress, progress to not be abused! -Anti flag
  donderdag 28 april 2005 @ 13:28:14 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_26568612
TT even aangepast voordat er weer 10 domme replies aan worden besteed...
Inhoudelijk, tja, je hebt nu eenmaal azijnpissers die verder niets te doen hebben, en dit als dagbesteding zien... gewoon lekker laten gaan en niet teveel bij stil staan...

je hebt zijn dag toch al verpest (de jeugd van tegenwoordig, bla bla bla) dus zie dat als genoegdoening
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_26568619
Leg een dikke drol op hun oprit
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_26568631
Oe, hier kan ik me ook zo aan kapot ergeren. Die hebben geen reet te doen dus zitten ze voor het raam te kijken tot ze naar buiten kunnen komen om te klagen. Ga gewoon in zo'n tehuis zitten idd...
pi_26568797
En jij hoort gewoon niet voor de oprit te gaan staan.
Misschien zeiken ze onnodig, maar jij hoort daar niet, dus allebei beetje fout.

Klaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 28 april 2005 @ 13:46:03 #6
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_26569103
Ik zou 5 liter bier drinken en dan over die oprit heen pissen vannacht
  donderdag 28 april 2005 @ 13:47:13 #7
38297 Estranged_Dream
Fear is the mindkiller
pi_26569145
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef miss_sly het volgende:
En jij hoort gewoon niet voor de oprit te gaan staan.
Misschien zeiken ze onnodig, maar jij hoort daar niet, dus allebei beetje fout.

Klaar.
Ik was heus wel weggegaan, als de poort was open gegaan, was ik weggereden,
washij naar de poort gelopen was ik ook weggereden,
was hij vriendelijk komen zeggen dat hij liever niet had dat we voor zijn oprit stonden was ik ook weggereden.
Hij komt alleen aan met: oprotten of ik bel de politie.
Das gewoon niet normaal en geeft al aan dat hij een bekrompen individu is.

Ik weet dat ik daar niet mag staan, maar wat heeft hij, of ieder ander daar nu voor last van?
Als hij weg wil ben ik ook weg.....
Het is niet zo dat ik daar 3 uur lang sta, of de auto daar parkeer en vertrek,
nee we staan daar 10 min een sigaret te roken, terwijl na 5 minuten meneer en mevrouw oud lijk buiten staan, wat geen probleem was geweest als ze maar vriendelijk waren geweest in plaats van het NSB-hitlerjugend gedrag dat ze nu vertoonden....
there are options to choose, i call it social progress, progress to not be abused! -Anti flag
pi_26569160
Ga gezellig een keertje met ze klaverjassen.

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_26569216
Eens is met miss_sly en wil zelfs nog een stapje verder gaan.
Jij bent dit zelf voor 100% schuld en reageert belachelijk en overdreven.

Waarom?

Als jij niet (tegen de wet in) voor zijn oprit was gaan staan waren meneer en mevrouw niet naar buiten gekomen en was er niks aan de hand geweest, maar nee hoor, jij moet weer die aso zijn die zijn auto bij mensen voor de oprit parkeert .. hou je mond, hou je aan de regels en hou op met huilen.
pi_26569296
Ik denk wel acht plankjes hoor
Touch my tralalaaa
pi_26569364
Kijk, strikt wettelijk gezien heeft die vent natuurlijk gelijk. Maar aan de andere kant; je staat niemand in de weg, je blijft in de auto, zodat als iemand weg wil, ook weg kan. Gewoon even normaal blijven doen van die man z'n kant had net zoveel effect gehad om jou weg te krijgen.
Oude mensen zitten vol van de vooroordelen over jongeren, vooral omdat ze in hun eigen bekrompen wereldje leven (meestal beperkt van de geraniums tot aan de keuken), en vooral bezig zijn met anderen op hun fouten te wijzen.

Trouwens, beleeft is met een d.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 28 april 2005 @ 13:59:42 #12
38297 Estranged_Dream
Fear is the mindkiller
pi_26569464
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:49 schreef R0elio het volgende:
Eens is met miss_sly en wil zelfs nog een stapje verder gaan.
Jij bent dit zelf voor 100% schuld en reageert belachelijk en overdreven.

Waarom?

Als jij niet (tegen de wet in) voor zijn oprit was gaan staan waren meneer en mevrouw niet naar buiten gekomen en was er niks aan de hand geweest, maar nee hoor, jij moet weer die aso zijn die zijn auto bij mensen voor de oprit parkeert .. hou je mond, hou je aan de regels en hou op met huilen.
Je redenering klopt niet helemaal:

Wie maakt hem een handhaver van de wet? (Ik sta op de openbare weg)
Wat voor last hadden hij en zijn vrouw van mij? (Als ze nu weg hadden gemoeten ok)

Ik wil ook nog we wat verder gaan:
Als meneer en mevrouw oud lijk binnen achter de geraniums waren gebleven was er geen probleem geweest.
Ik heb in deze geen probleem: ik sta daar lekker.
Hij heeft schijnbaar een probleem, want hij onderneemt actie door naar ons te komen.
Is zijn probleem nu opgelost?
Nee want hij hoefde niet weg en had dus totaal geen hinder van mij.
(tenzij ze samen de kiezels op de straat aan het tellen waren.....)

Bewijst deste meer dat hij gewoon een zielig individu is en verder de hele dag nix te doen heeft dan andermans plezier vergallen.
Ik durf te wedden datie ook al ruzie met zn beide buren heeft gehad over de breedte en hoogte van zijn tuin, het geluid dat ze maken, mischien zelfs dat ze keerden op zijn oprit....
Hij is gewoon een oude zeikzak die nix beters te doen heeft...
  Moderator donderdag 28 april 2005 @ 14:18:57 #13
5428 crew  miss_sly
pi_26569927
Wat ben jij een triest figuur.
Jij doet iets wat niet mag (of iemand daar nou last van heeft of niet doet niet ter zake, het mag niet), iemand wijst je daarop (weliswaar niet al te vriendelijk, maar goed) en meteen kom je met beschrijving van die mensen die werkelijk nergens op gebaseerd is.

Ga ergens anders janken.
pi_26570015
hij had je wel te pakken
pi_26570078
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:18 schreef miss_sly het volgende:
Jij doet iets wat niet mag (of iemand daar nou last van heeft of niet doet niet ter zake, het mag niet), iemand wijst je daarop (weliswaar niet al te vriendelijk, maar goed) en meteen kom je met beschrijving van die mensen die werkelijk nergens op gebaseerd is.

Ga ergens anders janken.
Oneensch, TS heeft niet door rood gereden of anderzins een ernstige verkeersovertreding begaan. Ik vind het slechts een lichte overtreding om voor een oprit te gaan staan, zeker als je er nog inzit en zo weg kunt. De reactie die TS kreeg vind ik buiten proportie, dus wel terecht geklaag
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 28 april 2005 @ 14:27:51 #16
38297 Estranged_Dream
Fear is the mindkiller
pi_26570112
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:18 schreef miss_sly het volgende:

Ga ergens anders janken.
Maar verder heb je nix te zeggen?

Volgens jou doet het niet ter zake of ze er last van hebben??
Waar trek je dan de grens?
Ik woon in een flat, je hoort hier geluiden van de mensen om je heen, evenals de trein die hier afentoe langs komt.
Ik heb nergens last van, maar volgens jou heb ik het recht om dan tegen alles en iedereen te gaan klagen met: dimmen of ik bel de politie??
In mijn wereld zou ik, als ik al ergens last van zou hebben, eerst eens vriendlijk gaan praten.
Maarja hoog van de toren blazen is volgens jou een stukken betere tactiek die een veel beter effect heeft?

Trouwens mijn beschrijving is gebaseert op mijn ontmoeting met die mensen,
tenzij jij ze dus beter kent of vaker hebt ontmoet vind ik mijn mening kredietwaardiger dan de joue..
En voor het geval je niet hebt gekeken voor je reageerde:
Dit is de klaagbak. ik behoor hier te klagen.
  Moderator donderdag 28 april 2005 @ 14:32:46 #17
5428 crew  miss_sly
pi_26570219
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:27 schreef Estranged_Dream het volgende:

[..]

Maar verder heb je nix te zeggen?

Volgens jou doet het niet ter zake of ze er last van hebben??
Waar trek je dan de grens?
Ik woon in een flat, je hoort hier geluiden van de mensen om je heen, evenals de trein die hier afentoe langs komt.
Ik heb nergens last van, maar volgens jou heb ik het recht om dan tegen alles en iedereen te gaan klagen met: dimmen of ik bel de politie??
In mijn wereld zou ik, als ik al ergens last van zou hebben, eerst eens vriendlijk gaan praten.
Maarja hoog van de toren blazen is volgens jou een stukken betere tactiek die een veel beter effect heeft?

Trouwens mijn beschrijving is gebaseert op mijn ontmoeting met die mensen,
tenzij jij ze dus beter kent of vaker hebt ontmoet vind ik mijn mening kredietwaardiger dan de joue..
En voor het geval je niet hebt gekeken voor je reageerde:
Dit is de klaagbak. ik behoor hier te klagen.
Je hebt die mensen 1 keer gesproken en dat was geen prettig gesprek en dan vind je dat je een goede mening over ze hebt gegeven?

Laat ook maar, met mensen als jij valt niet te praten. zo overtuigd van het eigen gelijk dat je niet eens leest wat er staat...als je net zo goed geluisterd hebt naar die man, dan is je verhaal over de ontmoeting vast erg feitelijk
  donderdag 28 april 2005 @ 14:44:34 #18
38297 Estranged_Dream
Fear is the mindkiller
pi_26570520
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je hebt die mensen 1 keer gesproken en dat was geen prettig gesprek en dan vind je dat je een goede mening over ze hebt gegeven?

Laat ook maar, met mensen als jij valt niet te praten. zo overtuigd van het eigen gelijk dat je niet eens leest wat er staat...als je net zo goed geluisterd hebt naar die man, dan is je verhaal over de ontmoeting vast erg feitelijk
Ik heb geeneens met ze gesproken: ik werd gesommeert om 'op te rotten of ik bel de politie'
Dat geeft al een aantal dingen aan:
1 met die man is niet redelijkerwijs te praten, anders had hij wel redelijk gerageerd,
2 hij meent een probleem te hebben, dat hij dus niet heeft,
3 hij denkt dat op te lossen met dreigementen, wat niet werkt.

Trouwens valt er met jou dan wel te praten?
Ik heb jou ook geen enkele feitelijke verdediging zien geven van die man zijn acties.
Het enige wat jij er over zegt is: het is tegen de wet, dus oprotten.
Maar wat vind je dan van de reactie van die man?
Wat zou jij in mijn plaats doen?
Verder reageer je niet echt op mijn post behalve heel kort en stigmatiserend.

Ik zie mezelf als een redelijk mens en verdedig mijn standpunten, moet ik die gewoon laten vallen voor de eerste de beste? dan zou ik redelijk ruggengraatsloos zijn....
Maar om daarom nu te zeggen dat met mij niet te praten valt?
Ik denk eerder dat de rollen omgedraaid zijn in deze.

Als er een goed genoege reden word gegeven waarom ik dit soort gedrag zou moeten pikken of waarom ik dat zou moeten aanmoedigen (want dat is wat je doet) dan zal ik zeker van mijn standpunt wijken, ik heb alleen nog geen reden daarvoor gehoord.
  donderdag 28 april 2005 @ 14:56:08 #19
15600 BB-King
Long live the King!
pi_26570824
Nou, nou... beetje respect voor je opa en oma!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_26570882
ow mijn god...echt ik vind het knap van je dat je om zo een klein pisdingetje zo een verhaal kan breien. Zou handig zijn voor mij in mijn verslagen op school, zoveel mogelijk lullen, 3 kantjes vol en eigenlijk maar 1 zinnetje duidelijk hebben gemaakt...mijn verslagen zijn altijd te kort.
Everyone says i have a split personality, me and myself don't agree.
  donderdag 28 april 2005 @ 15:00:48 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26570932
aha bejaardenbash topic no. 476?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 28 april 2005 @ 15:06:32 #22
38297 Estranged_Dream
Fear is the mindkiller
pi_26571091
Sorry hoor maar ik kan me daar gewoon kwaad over maken,
waarom kunnen die lui niet gewoon normaal reageren?

En ik heb normaal geen probleem met bejaarden, de meesten zijn ook gewoon vriendelijk.
Ik ben dan ook vriendelijk tegen hun.
Ik sta op in de trein/bus, houd deuren voor ze open ect.

Maar dit soort bejaarden mogen ze van mij ergens op een boerderij opsluiten en dan eens kijken hoe lang het duurt voor ze elkaar de koppen in slaan......
pi_26571114
Je bent zojuist geowned door een 80-jarige!
Als mijn vriendin zoiets beschamend mee zou maken had ze me ongetwijfeld gedumpt.
80 jarige "Oprotte tuig!"
jij "okay meneer *traantje*
je vriendin "looooooser!"
pi_26571140
Wauw, je hebt getoeterd, stoer man
A mind with a heart of it's own
  donderdag 28 april 2005 @ 15:17:33 #25
38297 Estranged_Dream
Fear is the mindkiller
pi_26571403
Lezen is moeilijk schijnbaar.

Ik ben alleen vertrokken omdat mijn vriendin, weg wou gaan, ik was dat niet echt van plan
Maar moest toch nog ff toeteren als 'wraak', niet dat dat veel voorsteld, maja mijn vriendin is te braaf voor echte acties en ik houd liever mijn vriendin te vriend dan het genoegen het me verschaft wraak te nemen op die oude lijken die ik toch maar 1x tegen kwam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')