abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26568568
Ik zeg ook niet dat ik geen communicatieve vaardigheden hebben. Dat beweren jullie.

Gelukkig weten jullie ook wat ik met die opleiding kan worden NOT
pi_26568679
het leuke is dat je dit topic opende in de hoop dat we je gelijk zouden geven, nou blijkt dat veel je maar apart vinden en dan ga je er gewoon dwars tegen in ik ga verder werken
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_26568720
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:30 schreef addie84 het volgende:
het leuke is dat je dit topic opende in de hoop dat we je gelijk zouden geven, nou blijkt dat veel je maar apart vinden en dan ga je er gewoon dwars tegen in ik ga verder werken
niet te veel kletsen met je collega's
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  donderdag 28 april 2005 @ 13:34:46 #154
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26568803
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:26 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik geen communicatieve vaardigheden hebben. Dat beweren jullie.

Gelukkig weten jullie ook wat ik met die opleiding kan worden NOT
dat ik geen communicatieve vaardigheden heb, dus aan je grammatica moet je ook nog werken
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_26568842
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:30 schreef addie84 het volgende:
Ik open een topic om ergens over te klagen. Zijn jullie het niet met me eens interesseert me dat dus niks. En ik ga er niet dwars tegenin omdat ik dat leuk vind maar omdat ik nog steeds dezelfde mening heb, en ik jullie probeer te overtuigen. Lukt dat niet, pech!

En er zijn ook mensen die gewoon met iedereen meelullen die zouden er dan ook niet "dwars' tegenin gaan. Met andere woorden je post slaat helemaal nergens op
pi_26568875
Las laatst iets over bedrijfscultuur, en dat bedrijven vooral op zoek zijn naar mensen die de bedrijfscultuur versterken, waarbij diploma's en ervaring daarop volgen. TS gaat het nog zwaar krijgen als hij zich niet wenst te conformeren aan de bedrijfscultuur.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  donderdag 28 april 2005 @ 13:42:35 #157
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26569008
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:37 schreef speedfreak1 het volgende:
Las laatst iets over bedrijfscultuur, en dat bedrijven vooral op zoek zijn naar mensen die de bedrijfscultuur versterken, waarbij diploma's en ervaring daarop volgen. TS gaat het nog zwaar krijgen als hij zich niet wenst te conformeren aan de bedrijfscultuur.
dat probeer ik hem ook al duidelijk te maken, maar dat gaat er niet in in dat kopske

TS is van mening dat ze zich maar aan hem moeten aanpassen, en hij niet aan het bedrijf. Als je het niet tof vind om de TD goedendag te zeggen: das dan jammer voor jou, maar het wordt wel van je verwacht. Dus zeg je maar met tegenzin goedendag, hoe hypocriet het ook is.
pi_26569170
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:42 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

dat probeer ik hem ook al duidelijk te maken, maar dat gaat er niet in in dat kopske

TS is van mening dat ze zich maar aan hem moeten aanpassen, en hij niet aan het bedrijf. Als je het niet tof vind om de TD goedendag te zeggen: das dan jammer voor jou, maar het wordt wel van je verwacht. Dus zeg je maar met tegenzin goedendag, hoe hypocriet het ook is.
Ja en dat doe ik ook maar daar klaag ik hier over. Dat mocht volgens mij? of zit dat niet in de forumcultuur?
  donderdag 28 april 2005 @ 13:54:21 #159
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_26569342
tuurlijk mag je klagen daar gaat het niet om.
Maar als jij hier een "schijt aan alles" attitude neer gaat zetten en gaat blaten dat het allemaal maar zo moet zoals jij het wilt hebben, moet je natuurlijk niet verwachten dat iedereen volledig met je zal instemmen.
pi_26569419
Ik zeg op mijn werk alleen goede morgen tegen de collega's die ik aardig vind en tegen de baas en tegen de knappe meisjes van de kassa verder bokken ze allemaal maar een eind op. Je moet het verdienen om door mij een goede morgen toegewenst te krijgen!
pi_26570383
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:57 schreef LSS het volgende:
Ik zeg op mijn werk alleen goede morgen tegen de collega's die ik aardig vind en tegen de baas en tegen de knappe meisjes van de kassa verder bokken ze allemaal maar een eind op. Je moet het verdienen om door mij een goede morgen toegewenst te krijgen!
lelijke meisjes nuecken ook hoor.
Fiets
  Moderator donderdag 28 april 2005 @ 14:43:29 #162
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  donderdag 28 april 2005 @ 14:43:32 #163
119422 fraQture
Op die fiets.
pi_26570497
Ik vind het wel een erg naïeve houding die je hebt als je denkt dat je zal slagen in het bedrijfsleven als je alleen inhoudelijk en zakelijk met anderen communiceert. Misschien kom je wel door de sollicitatie heen. Daar praat je immer ook vooral op zakelijke manier met elkaar. Maar in een gemiddeld bedrijf blijf je zo een outcast. Dat is toch iets daar zou ik me een beetje op toeleggen als ik jou was. Dit mag dan niet de stage zijn van de opleiding waar je mee verder wilt, maar sociale contacten ontwikkel je overal waar je komt.

Waar ik stage loop zijn ook 2 mensen die niet sociaal communiceren, alleen zakelijk. Die personen hebben toevallig ook allebei niet de beste reputatie hier en zullen waarschijnlijk hun hele leven in een backoffice blijven.

Man, al ging je je hele leven WC's poetsen dan nog staat t je goed om de mensen even te begroeten, al was het maar om een miezerige 20 cent op je bordje te krijgen.
  donderdag 28 april 2005 @ 14:52:46 #164
95600 achmet
You don't know...
pi_26570725
sukkels... laat ze zelf dan eens goedemorgen zeggen ofzo
Great minds discuss ideas*; Average minds discuss events; Small minds discuss people.
  Moderator donderdag 28 april 2005 @ 18:11:03 #165
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_26575952
quote:
Op donderdag 28 april 2005 14:52 schreef achmet het volgende:
sukkels... laat ze zelf dan eens goedemorgen zeggen ofzo
Dat doen ze ook, maar daarvoor moet TS eerst even langsgaan
pi_26576887
Ik vind het eigenlijk best triest dat ze zulke communicatie via de mail doen, een mailtje sturen met gezeik over goeiemorgen zucht..... loop naar uhm toe en spreek uhm aan dat dat goeiemorgen gezeik bij de bedrijfscultuur hoort punt.

Ojah en mijn mening over goeiemorgen, iedereen die je tegenkomt gewoon goeiemorgen zeggen maar geen omwegen lopen en speciaal naar iemand toe lopen om uhm goeiemorgen te zeggen.
Ik ga incognito door het leven..........
pi_26576920
Wijd verbreide bedrijfscultuur: Je doet 's ochtends eerst samen met de collega's een bakkie en pleegt wat informeel geleuter. Het is voor TS kennelijk teveel gevraagd.
Ik stem Wilders. U ook?
  donderdag 28 april 2005 @ 19:01:51 #168
15600 BB-King
Long live the King!
pi_26577003
Goeiemorge, wat een lul zeg.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_26577024
quote:
Op donderdag 28 april 2005 18:58 schreef speedfreak1 het volgende:
Wijd verbreide bedrijfscultuur: Je doet 's ochtends eerst samen met de collega's een bakkie en pleegt wat informeel geleuter. Het is voor TS kennelijk teveel gevraagd.
Ja maar dat is volgens mij niet van toepassing bij TS, en als het wel zo zou zijn moet iedereen dat doen dan wordt je er vanzelf wel bij getrokken (dan is het idd raar als jij wel in een hoekje gaat zitten)
Ik ga incognito door het leven..........
  Moderator donderdag 28 april 2005 @ 19:02:27 #170
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_26577025
quote:
Op donderdag 28 april 2005 18:58 schreef speedfreak1 het volgende:
Terwijl het echt onwijs belangrijk is, dat informele geleuter. Niet voor je opdracht, of je werkzaamheden. Maar voor de onderlinge contacten. En die worden zeker meegenomen bij je beoordeling.
pi_26577774
Ik vind het wel zo netjes om even goedemorgen te zeggen
Wel beetje triest dat ze jou daar via de mail op moeten attenderen
pi_26580265
Ik zeg op m'n stage ook altijd goedemorgen als ik 's ochtends begin. Ff een rondje door 't kantoor... ff bijpraten. Wel zo sociaal toch
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  donderdag 28 april 2005 @ 22:57:05 #173
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_26583854
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:21 schreef speedfreak1 het volgende:
Hè, wat erg, TS moet gewezen worden op normale omgangsvormen............... Je gaat je afvragen wie nu de lutser is.
Wilders wannabee
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_26590809
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:57 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

Wilders wannabee
Ik kijk altijd naar wat mensen te melden hebben........................ bij jou is dat bar weinig.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_26590887
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 10:21 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Ik kijk altijd naar wat mensen te melden hebben........................ bij jou is dat bar weinig.
Bij TS ook
Fiets
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:51:02 #176
119636 J.Flo
De derde hond in het kegelspel
pi_26591583
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:13 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Ik zit nu op stage en er zijn 2 verdiepingen in dit bedrijf. Ik zit boven en 's morgens loop ik dan meestal ook meteen rechtstreeks naar boven. Kreeg ik laatst dit mailtje:
[..]

Ik heb daar dus helemaal geen zin in. Dat ik geen goedemorgen zei maakte me uniek

Het is ook helemaal geen goede morgen als je er om kwart voor 7 uit moet maarja dat snappen die losers hier niet. Je moet gewoon met je schijnheilige kop "goeiemorgen" zeggen.

Ik wens ze liever een terminale ziekte toe dan een goeiemorgen
Trek je niks aan van zo'n flikker die zoiets schrijft. Het zegt natuurlijk al genoeg dat iemand zich met zul gezever en gemiereneuk bezighoudt in plaats van te concentreren op het werk en iedereen in zn waarde te laten.

Totaal niet serieus te nemen zo iemand.
  vrijdag 29 april 2005 @ 11:34:23 #177
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_26592771
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 10:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Bij TS ook
vooral op de vroege morgen
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_26593302
ik zou een spam filter aanvragen
  vrijdag 29 april 2005 @ 11:55:14 #179
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26593346
gewoon daar naar binnenlopen
en heel blij ende gelukig
goeiemorgen zonder zorgen!
naar binnen gillen
en dan doorlopen
kijen hoelang dit goed gaat, totdat je weer een mailtje krijgt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_26719947
Tegen mij zeiden ze altijd goedemiddag en dat was geen goed teken....
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:21:10 #181
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_26720051
Alleen deze zin geeft mij al jeuk op rare plaatsen;

"denk er even in het gevolg aan als je weer binnenkomt."

Ik zou het uitprinten, ermee naar desbetreffende persoon lopen en met zoveel collega's eromheen tegen hem zeggen waarom hij -als hij sociale omgangsvormen zo belangrijk vindt- ervoor kiest om even lafjes te mailen, in plaats van naar je toe te lopen.

Ik ben ook slecht in goedemorgen zeggen trouwens. Ik ben slecht in bijna alles 's ochtends. Na veel pijn en moeite -omdat andere mensen dat zo nodig gezellig vinden- en talloze jaren werkervaring verder, steek ik in het ernstigste geval van geen gedag willen zeggen inmiddels een hand op.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_26720302
Het is nu 2 weken geleden dat ik de ontmaagding ben ondergaan door beneden "goeiemorgen" te zeggen.

Ik voel me niet echt herboren of een beter mens ofzo, meerwaarde zie ik er nog niet van
  woensdag 4 mei 2005 @ 10:42:45 #183
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26720500
ze/hij wil je! :|
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: