* MissBliss luistert nu Ewan McGregor - Your Songquote:Op donderdag 28 april 2005 13:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zodra ik thuis kom, ga ik maar weer eens Your song van Elton John opzetten, ik heb iets met dat nummer. Helaas zal dat nog wel even duren.
Is Frankie eigenlijk ook in Hollywood geweest?
Mooi nummer is dat hequote:Op donderdag 28 april 2005 13:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
* MissBliss luistert nu Ewan McGregor - Your Song
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mooi nummer is dat heRoxanne is ook zeker aardig.
![]()
Zeg MissBliss, wil je ook meespelen dan [afbeelding]?
Vertel op meneertje!quote:
Ik denk dat hij eerder te vinden is in de get down... breezersletjes imponeren met zijn ski-verhalenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Volgens mij komt Frenkie wel in Hollywood in Rotterdam of zou ie meer een Baja Beach Club-figuur zijn?
Misschien is dat publiek nog zelfs te oud om zijn onzin te geloven....quote:Op donderdag 28 april 2005 13:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder te vinden is in de get down... breezersletjes imponeren met zijn ski-verhalen
Dat ligt aan mn bui:quote:Op donderdag 28 april 2005 13:27 schreef Tranceptor het volgende:
@MissBliss: Ah interessant, deel je liever uit of word je liever bezweept?
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:29 schreef babette21 het volgende:
ow Bupa 't was idd op rtl fm
altijd heb ik je lief![]()
'k Durf niet meer.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vertel op meneertje! [afbeelding]
met mij ook hoor mopquote:Op donderdag 28 april 2005 12:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is het niet 'ma chère'? Als in vrouwelijk?
Mja, gaat goed hoor met mij
Met jou? [afbeelding]
Ik ga nu eten trouwens en daarnahuiswerk
maken.
Zielig als Satine doodgaatquote:Op donderdag 28 april 2005 13:35 schreef MissBliss het volgende:
Dan draai ik 'Come What May' ook maar even
Was het wel van planquote:Op donderdag 28 april 2005 13:31 schreef babette21 het volgende:
hey Christine, ga je nog koninginnenach'te?!?
Jantjes dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien is dat publiek nog zelfs te oud om zijn onzin te geloven....
Buffyquote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
met mij ook hoor mop
Ik heb het alleen heel druk de laatse tijd, stage enzo Buffy![]()
Dus ben niet zo vaak op Fok!
nu moet ik ook weer gaan voordat ik gesnapt wordt![]()
![]()
We hadden het ook niet over jou hequote:Op donderdag 28 april 2005 13:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, IK kom daar niet, IK heb stijl.![]()
Draait de wereld niet om mij dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:42 schreef Christine het volgende:
[..]
We hadden het ook niet over jou he
Nacht denk ik niet, geldgebrekquote:Op donderdag 28 april 2005 13:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zielig als Satine doodgaat, ga jij nog wat leuks doen met Koninginnedag of nacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |