Inderdaad, in het uiterste geval moet je ze gewoon dagvaarden!quote:Op woensdag 27 april 2005 19:41 schreef Isabeau het volgende:
Al zou ik 0,0 geheimen hebben voor mijn ouders: van mijn post (mijn post) blijven ze af. Een beetje normaal denkende ouder zou daar alle begrip voor hebben. Daarbij zijn ze volgens mij wettelijk in overtreding want ze schenden het briefgeheim.
Bij de ABN is dat niet met wachtwoorden geregeld, maar staat zijn rekening gewoon in het overzicht van zijn ouders erbij.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:42 schreef Noca het volgende:
Ze kunnen ook bij je internetrekening? Even wachtwoorden veranderen dus....
Welke bank heb je?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:46 schreef patselsjatsel het volgende:
dat duidelijk maken en praten met hen dat lukt gewoon niet, wat dat betreft zijn ze gewoon niet menselijk. Ze snappen gewoon nie dat ik ook mijn privacy wil en rechten heb. En het antwoord is vaak wanneer ik er wat van zeg: "zolang je hier in huis woont, gebeurt er hier wat ik zeg".. wachtwoorden veranderen is ook geen optie want ze hebben er lekker voor gezorgd dat ze een machtiging hebben.. anyway op Isabeau gericht: mijn ouders zijn echt ALLES behalve normaal denkend in elk opzicht.. zo ouderwets als de pest en ga zo maar door.. zucht
en daarbij héb ik geeneens geheimen maar zoeken zij altijd overal iets achter.
Daar heb je toch je bankpas en pincode voor nodigquote:Op woensdag 27 april 2005 19:38 schreef patselsjatsel het volgende:
tevens kunnen ze ook aan mijn rekeningen via internet
Machtiging opzeggen. Klaar.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:50 schreef patselsjatsel het volgende:
bij een machtiging niet... dan kan diegene met zijn pas en wachtwoord inloggen en staan mijn rekeningen bij diegene zijn rekeningen zeg maar...
Dus je ouders lezen je post en ze hebben ook gewoon toegang tot je bankrekening?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:46 schreef patselsjatsel het volgende:
dat duidelijk maken en praten met hen dat lukt gewoon niet, wat dat betreft zijn ze gewoon niet menselijk. Ze snappen gewoon nie dat ik ook mijn privacy wil en rechten heb. En het antwoord is vaak wanneer ik er wat van zeg: "zolang je hier in huis woont, gebeurt er hier wat ik zeg".. wachtwoorden veranderen is ook geen optie want ze hebben er lekker voor gezorgd dat ze een machtiging hebben.. anyway op Isabeau gericht: mijn ouders zijn echt ALLES behalve normaal denkend in elk opzicht.. zo ouderwets als de pest en ga zo maar door.. zucht
en daarbij héb ik geeneens geheimen maar zoeken zij altijd overal iets achter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |