quote:Op woensdag 27 april 2005 19:14 schreef fotoloog het volgende:
Stormloopplaat....
Flauw hoor, imdbquote:Referral Denied
You don't have permission to access "http://ia.imdb.com/media/imdb/01/I/09/94/12m.jpg" on this server.
Hij speelt geregeld gangsters van Oost-Europese afkomst of wetenschappers van Oost-Europese afkomst. Zijn meest recente rol was die van Satan.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:05 schreef Bolkonsky het volgende:
Oei, bekende kop. Acteur van voornamelijk mafia-films?
Heel goed!quote:Op donderdag 28 april 2005 10:27 schreef Berkery het volgende:
Het lijkt me eerder the counting crows
Yep! Een hele bekende b-acteur.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:43 schreef Bolkonsky het volgende:
Acteur?
Ja Mario Girotti inderdaad.quote:
Mario Girotti is de echte naam van Terence Hill. Samen met zijn Maatje Carlo Pedersoli(Bud Spencer) was hij te zien in o.a. de vier vuistenfilms en Miami Supercops. Hill speelde ook in de komische western My name is Nobody.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Bruel?
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:10 schreef mr_anonimous het volgende:
KLF?
Inderdaad!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:34 schreef dolle_hond het volgende:
erik van der donk
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:52 schreef mr_anonimous het volgende:
De moeder van Brigitte Nielsen?
Hoi posquote:
Nee. En Mae West al helemaal niet.quote:Ze lijkt op Lucy Ball maar het is haar niet toch?
Ze lijkt ook helemaal niet op Mae West maar die eerste foto leek wel een beetje opquote:Op donderdag 28 april 2005 13:16 schreef pyl het volgende:
[..]
Hoi pos
Alles okay?
[..]
Nee. En Mae West al helemaal niet.
Ja, hij is de hint.....quote:Op donderdag 28 april 2005 13:32 schreef pos het volgende:
Wie is hij ook al weer?
Tataaaaa!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Kim Novak?
Die lijkt wel op Nielsen.
Vertigoquote:Op donderdag 28 april 2005 13:36 schreef pyl het volgende:
...... de scène is uit een Hitchcock-klassieker....
ik dacht dat de meeste mannen niet van make-up houdenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:45 schreef Z het volgende:
Ik heb een zwak voor vrouwen met van die zwart-opgemaakte ogen![]()
moest dat zo snelquote:Op donderdag 28 april 2005 13:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Castillo, Edward James Olmos in het eggie.
Kan ik toch ook nie helpen dat ik die man's naam ken.quote:
Ligt eraan op wie die make up zit.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:47 schreef pos het volgende:
ik dacht dat de meeste mannen niet niet make-up hielden
Ja maar het was best een "onherkenbare" foto tochquote:Op donderdag 28 april 2005 13:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan ik toch ook nie helpen dat ik die man's naam ken.![]()
Dat pokdalige putjesgezicht is altijd wel herkenbaar vind ik.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:50 schreef pos het volgende:
[..]
Ja maar het was best een "onherkenbare" foto toch
Oh Sorry. Ik dacht dat het een andere foto van Swanson was.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:57 schreef pyl het volgende:
Ehhhh....mr ma (da's trouwens die accountant in die film met De Niro als bounty hunter) er stond nog iets open....
Ja, ze was de eerste echt beroemde actrice, bijgenaamd America's sweetheart.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:02 schreef pos het volgende:
pyl speelde ze niet altijd in die "stomme" films?
Is dat een hint?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:03 schreef fotoloog het volgende:
Toontje Lager
Uhm....dan gok ik erop dat zij Bess speelde.....quote:Op donderdag 28 april 2005 18:56 schreef fotoloog het volgende:
Hint: Porgy & Bess.....
U zet hoog in.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:21
schreef pyl het volgende:
...
Even kijken of een plaatje van de mooiste vrouw aller tijden dit topic vlot kan trekken:
Ja, je moet toch wat.quote:
Meen je dat nou?quote:Hintje ?
Eeehm, ja. "Mooiste vrouw ooit" is natuurlijk afhankelijk van smaak.quote:
Tuurlijk. Maar ik dacht dat een hintje overbodig zou zijn. Ik ga even op zoek voor je.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:39 schreef sooty het volgende:
Eeehm, ja. "Mooiste vrouw ooit" is natuurlijk afhankelijk van smaak.
Aha. Toch geen hint nodig.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:40 schreef sooty het volgende:
Ava Gardner ?
Alicia Keys. Iets teveel gezichtsbeharing naar mijn smaak.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:46 schreef sooty het volgende:
Er is niets mis met jouw goede smaak, pyl.
Wat mij betreft is dit de mooiste vrouw op dit ogenblik:
[afbeelding]
Hè bah.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:52 schreef Modus het volgende:
Iets teveel gezichtsbeharing naar mijn smaak.
Yep.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Alicia Keys. Iets teveel gezichtsbeharing naar mijn smaak.
Ik heb wel eens closeups gezien waar ik niet vrolijk van werd.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:56 schreef sooty het volgende:
Yep.![]()
Maar waar zie jij die gezichtsbeharinh dan![]()
Mwoah. Die engelsen en ook Angus waren/zijn natuurlijk altijd op zoek naar een goedkope grap.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:50 schreef pyl het volgende:
Dit kan wel even tussendoor: Toen Frank Sinatra overleed, somde Angus Deayton in HIGFY vanaf een papiertje een lange rij vrouwen op met wie Sinatra de sponde had gedeeld: Ava Gardner, Lee Remmick, Mia Farrow, en nog meer fraais uit die categorie.
Daarna keek Deayton op en zei met een sociaal bewogen gezicht in de camera: "Yeah, but was he happy?...."![]()
Ik ben onbevooroordeeld. Ik houd me aanbevolen voor iedere website danwel foto verwijzing.quote:Op donderdag 28 april 2005 21:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb wel eens closeups gezien waar ik niet vrolijk van werd.
de gezichtsbeharing moet wat dikker wordenquote:Op donderdag 28 april 2005 21:58 schreef pyl het volgende:
Effe gegoogled op mevrouw Keys. Heeft potentie, da's zeker, maar moet nog wat rijpen, wat mij betreft...![]()
Nou Modus, dan is het jouw beurt, lijkt me....
Randy Newman. ?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:04 schreef Modus het volgende:
Geen idee waar ik die ooit gezien heb, sooty.
[afbeelding]
Ouwe rot in het vak, dat zie je zo....quote:Op donderdag 28 april 2005 22:41 schreef fotoloog het volgende:
Winter in America................
Doug Ashdown
Trustuhquote:
Weer een beetje opgeknapt?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:38 schreef fotoloog het volgende:
Weer een beetje opgeknapt?
Goedemorgen allen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:39 schreef Bolkonsky het volgende:
Hé pyl, jij opent vandaag eens.Is dit ook één van je favoriete vrouwen?
Mogguh fotoloog.
Je bent toch niet manisch depressief, hè?quote:
Alleen deze week....quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:43 schreef Bolkonsky het volgende:
Je bent toch niet manisch depressief, hè?
Ja, zat ik ook al over te twijfelen.....en je hebt gelijk (hoewel ik ook een Duitse boektitel zie met 'zu' - vreemd, misschien dat Berkery uitsluitsel kan geven als hij langskomt.....)quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:43 schreef Bolkonsky het volgende:
Is het trouwens niet 'zum Tode betrübt'?
Ja, dat lijkt me goed.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:52 schreef Bolkonsky het volgende:
Simone de Beauvoir?
Hoi Posquote:
Ik vind het al knap dat je zo'n naam kan onthoudenquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:26 schreef Z het volgende:
Dat zal wel niet overigens ...
Shame on you, Z!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:26 schreef Z het volgende:
Sjoukje Maria Diederika Troelstra Bokma de Boer?
Uhhmmmm.....Madame Bovary is fictie, behoort tot de fantasiefiguren, Bolkonsky - dat zou jij toch moeten weten.....quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:32 schreef Bolkonsky het volgende:
Madame Bovary?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Uhhmmmm.....Madame Bovary is fictie, behoort tot de fantasiefiguren, Bolkonsky - dat zou jij toch moeten weten.....![]()
Jawel, de echtgenote van de befaamde Gustav.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:36 schreef Z het volgende:
Alma Mahler
Hij heeft inderdaad in films gespeeld maar van oorsprong is hij een Balletdanser.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:40 schreef pos het volgende:
Acteur toch? ik ken zijn gezicht wel van films geloof ik
Jaaaquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad in films gespeeld maar van oorsprong is hij een Balletdanser.
Mag je hier nou wel of niet googelen?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Een Rus. Hij speelde in Die Hard, Witness en The Money pit.
Ik heb ze geloof ik wel allemaal ooit gezien maar niet in huisquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Ook geen van die films zijn niet in jouw bezit Pos?
Die Amishquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:47 schreef pyl het volgende:
De blonde Amish die achter Kelly McGilles aanzit....
Yep, hij inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:47 schreef pyl het volgende:
De blonde Amish die achter Kelly McGilles aanzit....
Vind je?quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Vind je?
Ik geloof dat die dame op foto 1 met iets onoibaars bezig is....![]()
Sinds wanneer mogen Amish met een vliegtuig?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:53 schreef pos het volgende:
[..]
tenminste... niet serieus...maar heb ze vaak op schiphol gezien/gesproken,
altijd erg grappig
Dat mogen ze idd ook nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 11:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen Amish met een vliegtuig?
Ah je zat me in de maling te nemen.quote:
Als God had gewild dat we vlogen, had-ie ons wel vleugels gegeven...etc.quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Sinds wanneer mogen Amish met een vliegtuig?
Aha! Dat verklaart een boel....quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja ik heb Witness gezien en nee, die vind niet plaats op een vliegveld maar op een treinstation.
Weer een film die op het lijstje kan trouwens.quote:
Ja die ken ik ook wel maar weer geen naamquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog een Bolshoiballerino turned actor:
[afbeelding]
Nooit gezien Sex and the cityquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij had een gastrol in Sex and the city.
quote:
Hij speelde ook in de film White Nights samen met Gregory Hines.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:08 schreef Natalie het volgende:
Ik wel, en hij komt me ook wel bekend voor, maar dan niet van Sex in the City. Waar wel van... ja, da's een goede vraag.
Ook nog nooit gezienquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:12 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Dat kijkt m'n meisje altijd, ook zo slecht.
Ciao Pos veel plezier.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:13 schreef pos het volgende:
[..]
Ook nog nooit gezien
pyl, mr_a Bolkonsky ik ben voorlopig weg, receptie vanmiddag, koninginnenacht en dag.......:W
Helemaal goed!quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:15 schreef pyl het volgende:
Pier Paolo Pasolini
{sub] Dag posVeel plezier! [/sub]
quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:19 schreef pyl het volgende:
Roberto Benigni.
Hoe kom ik nou bij Harald, ben even de weg kwijt, volgens mijquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:26 schreef fotoloog het volgende:
Arend Glas ....
Ik heb hier een stratenboekje....quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:28 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Hoe kom ik nou bij Harald, ben even de weg kwijt, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |