abonnement Unibet Coolblue
pi_27124806
Weer een paar nieuwe namen:
The Rakes www.therakes.co.uk
The Toy Dolls www.thetoydolls.com
  woensdag 18 mei 2005 @ 19:40:22 #52
40163 Razzerr
Something doesn't compute
pi_27126386
Wat een suppervette lineup weer!! Damn...!!! Ik wil!!!

Maar ik ga ook al naar Rock Werchter dus ik weet niet of pukkelpop er ook in zit voor mij dit jaar! Financieel gezien
Maw: het zal wel 2006 worden...
pi_27131694
Even een tvp..... nog geen concrete plannen maar als ik sommige namen hoor...
pi_27167874
Ook Timo Maas en The Roots zullen van de partij zijn!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 08:11:48 #55
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_27297791
De dagindeling staat nu ook op de site.
could you just [i]not[/i] breathe?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:37:54 #56
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_27299353
Een van de vetste line-ups van de afgelopen jaren! I am soooo there!
Jusqu'ici tout va bien
pi_27303249
Hoe zit dat met die all-in tickets met treinreis enzo? Heb je daar alleen in België wat aan?
pi_27336891
Dr staan weer heeeel veel nieuwe namen, zowel op de site als op festivalinfo.nl. Echt geweldige namen.

Met de ticket kun je inderdaad alleen in belgie met de trein. Wat opzich heel erg handig is hoor. En het lijntje roosendaal-antwerpen kan ook. Ik heb me wat afgetreind om daar te komen
pi_27392580
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 13:05 schreef xienix84 het volgende:
Dr staan weer heeeel veel nieuwe namen, zowel op de site als op festivalinfo.nl. Echt geweldige namen.

Met de ticket kun je inderdaad alleen in belgie met de trein. Wat opzich heel erg handig is hoor. En het lijntje roosendaal-antwerpen kan ook. Ik heb me wat afgetreind om daar te komen
Haha, ja... Is alleen een beetje om als je in Midden-Limburg woont... Denk dat een kaartje richting het zuiden goedkoper is dan eerst naar Roosendaal treinen
Ik moet het eens uit gaan zoeken... maar er is dus geen optie om kaartjes zonder treinprivileges te kopen?
  vrijdag 27 mei 2005 @ 00:08:56 #60
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_27392999
Ga gewoon naar Maasticht en pak daar een bus naar Hasselt voor 3 euro, duurde volgens mij 20 minuten.
De eerste keer waren we met de trein geweest vanuit Maastricht naar Luik en dan van Luik naar Hasselt. Duurde meer dan 3 keer zo lang volgens mij.
pi_27412008
Ben ik zo blind of stond er geen Aphex Twin op de website???

Wel vaag want op www.festivalinfo.nl staan ze al wel bevestigd.
pi_27440870
Nee zonder treingedoe kan niet. Het is gewoon inbegrepen.

Ik ben de afgelopen 2 jaren geweest, mijn heenreis afgelopen jaar was:
-trein naar eindhoven
-bus naar luijksgestel
-buurtbus naar mol
-trein van mol naar hasselt-->kiewit

Was de beste/kortste manier voor mij, maar dan doe je er nog lang over. En dan te bedenken dat je vanuit eindhoven binnen een half uur in kiewit kunt zijn, mits je met de auto bent.

Met de terugweg ben ik toen via antwerpen-roosendaal gegaan, aangezien die bus van de heenweg niet reed toen ik terugwilde.

Maar even ontopic. Ik zag wel meer namen die wel op festivalinfo staan, niet op de pukkelpopsite... komt nog wel denk ik
pi_27451576
Ik hoop 't. Aphex Twin zou voor mij een hele mooie extra reden zijn om te gaan.
  zondag 29 mei 2005 @ 21:09:28 #64
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_27463797
ja... met de auto ben je er zo... maar dan nog parkeren. Voor 10 euro in een zompig weiland op een half uur lopen.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_27490304
Wat een leuk programma!
pi_27643530
Ik ga vrijdag, wanneer Marilyn Manson en The Pixies komen
  donderdag 16 juni 2005 @ 18:31:28 #67
46998 Duder
strolling along
pi_27992200
ik hoop nog steeds dat de foo fighters komen, in oor stond van wel maar ik heb nergens anders dat nog gezien
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_29655699
Even een schopje, want het is bijna zover. Kaartjes zijn gekocht!

Maar een vraagje: dit wordt mijn eerste Pukkelpop (wel 6 keer naar Lowlands geweest) en nu las ik op het forum van de site van Pukkelpop eigenlijk nogal wat berichten over dieven op de camping aldaar, tenten die opengesneden worden, spullen als schoenen en slaapzakken die gejat worden. Op Lowlands heb ik daar eigenlijk nooit iets van gemerkt/over gehoord.

Is er iemand die naar beide festivals is geweest en weet of er daadwerkelijk relatief veel gestolen wordt op de Pukkelpopcamping?
pi_29659030
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:03 schreef Arinna het volgende:
Even een schopje, want het is bijna zover. Kaartjes zijn gekocht!

Maar een vraagje: dit wordt mijn eerste Pukkelpop (wel 6 keer naar Lowlands geweest) en nu las ik op het forum van de site van Pukkelpop eigenlijk nogal wat berichten over dieven op de camping aldaar, tenten die opengesneden worden, spullen als schoenen en slaapzakken die gejat worden. Op Lowlands heb ik daar eigenlijk nooit iets van gemerkt/over gehoord.

Is er iemand die naar beide festivals is geweest en weet of er daadwerkelijk relatief veel gestolen wordt op de Pukkelpopcamping?
Bij mij is er alleen op het Dour-festival ooit iets gestolen (mijn complete rugzak zelfs ), dat festival stond er toen ook wel een beetje om bekend. Maar het zou misschien wel kunnen dat het de laatste jaren op Pukkelpop ook is gebeurd.
Je kan er maar beter vanuit gaan dat het altijd kán gebeuren, dus kijk gewoon een beetje uit wat je in je tent laat liggen, geen onmisbare spullen en zo.
pi_29663147
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 16:01 schreef Klemvast het volgende:

[..]

Bij mij is er alleen op het Dour-festival ooit iets gestolen (mijn complete rugzak zelfs ), dat festival stond er toen ook wel een beetje om bekend. Maar het zou misschien wel kunnen dat het de laatste jaren op Pukkelpop ook is gebeurd.
Je kan er maar beter vanuit gaan dat het altijd kán gebeuren, dus kijk gewoon een beetje uit wat je in je tent laat liggen, geen onmisbare spullen en zo.
Gewoon slaapzak de hele dag onder de arm houden

Ach ja, ik zal het wel zien... kan toch altijd gebeuren...
Stomme mensen die op zo'n plekken menen te moeten jatten...
pi_29667318
Heb vandaag kaartjes gekocht, ga donderdag. Zeer vette line-up!!

Is het trouwens zo beroerd gesteld met de parkeervoorzieningen? We waren namelijk van plan met de auto te gaan..

Iemand trouwens een idee hoelaat 22-20's speelt de donderdag? Op de officiele website staan ze niet in het programma, maar op de eigen site geven ze aan wel aanwezig te zijn de ddag..

[ Bericht 34% gewijzigd door Afunados op 15-08-2005 20:26:43 ]
pi_29669290
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:08 schreef Afunados het volgende:
Heb vandaag kaartjes gekocht, ga donderdag. Zeer vette line-up!!

Is het trouwens zo beroerd gesteld met de parkeervoorzieningen? We waren namelijk van plan met de auto te gaan..

Iemand trouwens een idee hoelaat 22-20's speelt de donderdag? Op de officiele website staan ze niet in het programma, maar op de eigen site geven ze aan wel aanwezig te zijn de ddag..
Hebben die niet gecancelled?
pi_29669370
Even gechecked: idd, staat bij nieuws: ze hebben om persoonlijke redenen afgezegd...

Ik hoop voor jou dat dat niet de belangrijkste reden was dat je een kaartje hebt gekocht, zou balen zijn..
  maandag 15 augustus 2005 @ 21:27:11 #74
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_29669995
De parking valt daar goed mee hoor, andere jaren ben ik ook altijd met de wagen geweest en nooit problemen ondervonden.

Dat stelen is echt zó rot. Zelf heb ik het nog nooit ergens meegemaakt, maar tja, je moet er spijtig genoeg altijd rekening mee houden.
Op Dour is het inderdaad enorm erg elk jaar Klemvast. Maar in Dour heb ik gewoon in mijn auto geslapen (vorige Pukkelpop ook trouwens), dat is nog het veiligste.

dit jaar trouwens geen PP voor mij, te veel herexamens en first things first. Ook al is de line-up enorm vet dit jaar. Bummer.
Jusqu'ici tout va bien
pi_29670035
Nee, dat niet. Ik ben in semptember in Dublin naar hun concert gegaan, en vond ze nogal tof. Vandaar. Er is gelukkig genoeg alternatief
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')