abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1853361
Gepijpt worden moet toch wel een van de lekkerste dingen zijn toch? mijn vriendin wou me pas verwennen en pijpte me 4 maal met tussen pozen en dan niet heel even maar gewoon 5 min lang of langer per keer ! heerlijK!!
Ze vond het zelf er leuk en ook lekker zei ze.Ook al was het de 2e,3e,4e,5e keer ooit dat ze het deed.. (1e was ook met mij ja!!)

Vinden anderen mannen pijpen ook een van de beste dingen?
En vinden vrouwen het leuk om te doen? leuk of lekker? geil?

En jezelf vingeren, voor de vrouwen, terwijl je vriend aan je borsten&rug zit en met zijn vingers naar binnen gaat.. en dat je zelf dan lekker met je clit speelt.. ook heerlijk toch? voor beiden vond ik dat.. erg opwindend..

Maar goed, de 3e vraag.. Samen masturberen, dus jij je aftrekken zij zich vingeren terwijl je elkaar aankijkt en streelt.. doen meer mensen hier dit? en wat vinden jullie er van?

dinsdag 9 oktober 2001 @ 13:41:32 #2
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_1853390
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 13:39 schreef Tasma het volgende:
Maar goed, de 3e vraag.. Samen masturberen, dus jij je aftrekken zij zich vingeren terwijl je elkaar aankijkt en streelt.. doen meer mensen hier dit? en wat vinden jullie er van?
Kheb het liever dat we het bij elkaar doen. En dan ondertussen lekker kussen en knuffelen en weet ik allemaal wat. Ik vind het fijn om aan haar te zitten. En dat hoeft niet bepaald met sexuele handelingen eigenlijk. Maar als ik dan toch moet kiezen
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_1853402
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 13:41 schreef thaduck het volgende:

[..]

Kheb het liever dat we het bij elkaar doen. En dan ondertussen lekker kussen en knuffelen en weet ik allemaal wat. Ik vind het fijn om aan haar te zitten. En dat hoeft niet bepaald met sexuele handelingen eigenlijk. Maar als ik dan toch moet kiezen

helemaal mee eens.. gewoon wat strelen , niet eens sexueel vind ik al lekker..en opwindend ook wel..
pi_1853460
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 13:42 schreef Kissinggirl het volgende:

[..]

helemaal mee eens.. gewoon wat strelen , niet eens sexueel vind ik al lekker..en opwindend ook wel..

eens! en van daar gaat het vaak uiteindelijk toch wel verder... en zo niet, dan niet, fijn is het toch wel!!
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
pi_1853501
quote:
Gepijpt worden moet toch wel een van de lekkerste dingen zijn toch? mijn vriendin wou me pas verwennen en pijpte me 4 maal met tussen pozen en dan niet heel even maar gewoon 5 min lang of langer per keer ! heerlijK!!
Ze vond het zelf er leuk en ook lekker zei ze.Ook al was het de 2e,3e,4e,5e keer ooit dat ze het deed.. (1e was ook met mij ja!!)
4x met klaarkomen? ben je dan niet helemaal leeg???
'n dag nie gekankâhd is 'n dag nie geleif
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 13:52:56 #6
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_1853536
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 13:41 schreef thaduck het volgende:

[..]

m'n schatje zou me maar wat raar aan kijken als ik ineens niet meer aan haar zou zitten...
we zitten constant aan elkaar vast...

en tis heerlijk

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 14:00:46 #7
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_1853626
Jezus.. heb jij even vragen teveel
quote:
Gepijpt worden moet toch wel een van de lekkerste dingen zijn toch?
Denk 't..
quote:
Ze vond het zelf er leuk en ook lekker zei ze.
1 v/d dingen die ik me dus niet kan voorstellen
quote:
(1e was ook met mij ja!!)
You lucky basterd.
quote:
uhuh
quote:
Geen idee.. denk het wel eh.. anders zouden ze het niet doen.
quote:
En jezelf vingeren, voor de vrouwen, terwijl je vriend aan je borsten&rug zit en met zijn vingers naar binnen gaat.. en dat je zelf dan lekker met je clit speelt.. ook heerlijk
Hou je het nog droog daar?
quote:
Leuk Moet je trouwens mee oppassen als zij niet aan de pil is.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_1853667
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 13:47 schreef TrashNSk8 het volgende:

[..]

eens! en van daar gaat het vaak uiteindelijk toch wel verder... en zo niet, dan niet, fijn is het toch wel!!

hangt net van onze stemming af... en hoe ver de relatie al is..
pi_1854884
Dit soort topics zijn al honderd keer voorbij gekomen....
Die masturbatie/pijpen en beffen-topics draaien jammer genoeg nooit uit op interessante discussies.
You're damned if you do and you're damned if you don't....
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 15:51:40 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_1854960
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:44 schreef michielk het volgende:
Die masturbatie/pijpen en beffen-topics draaien jammer genoeg nooit uit op interessante discussies.
Meer dan 'lekker' of 'niet lekker' is er toch ook niet over te zeggen?
Wat zou je er dan over willen discussieren?
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 15:52:26 #11
3767 Herald
Come get some
pi_1854969
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:44 schreef michielk het volgende:
Dit soort topics zijn al honderd keer voorbij gekomen....
wat valt er dan te discussieren? Dit soort topiques is meer naar meningen vragen en er achter komen wat voor ondeugende dingen de vrouwelijke Fok!kertjes in hun slaapkamertje doen.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 15:59:03 #12
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_1855035
bij dit soort posts kijk ik altijd eerst naar de leeftijd van de poster....
grrr... staat er weer niet bij
pi_1855056
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:52 schreef Herald het volgende:

[..]

wat valt er dan te discussieren? Dit soort topiques is meer naar meningen vragen en er achter komen wat voor ondeugende dingen de vrouwelijke Fok!kertjes in hun slaapkamertje doen.

Juist! En weer eens het zweet uit je ogen wrijven als je de posts van Equilan gelezen hebt
Jongetjes die lezen met toch de stille hoop dat er iets echt van waar is en wanneer de volgende meeting toch weer eens zal zijn..
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 16:03:34 #14
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_1855067
quote:

ik vind het verschrikkelijk leuk, lekker en vooral geil om te doen, vooral als ik weet dat m'n vriend ligt te genieten..
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_1855090
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 16:01 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Juist! En weer eens het zweet uit je ogen wrijven als je de posts van Equilan gelezen hebt
Jongetjes die lezen met toch de stille hoop dat er iets echt van waar is en wanneer de volgende meeting toch weer eens zal zijn..

Kunnen we dan niet een nieuw forum opstarten voor dit soort topics: aftrek-forum ???
Omdat hier niet een discussie uit kan komen maar dat "pubertjes" hier hun fantasieen bevestigd willen krijgen.
You're damned if you do and you're damned if you don't....
pi_1855128
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 16:05 schreef michielk het volgende:

Omdat hier niet een discussie uit kan komen maar dat "pubertjes" hier hun fantasieen bevestigd willen krijgen.

Het "knijp-je-grote-puist-hierover-leeg forum" of "verhaaltjes met vaseline" ofzo?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 16:27:42 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_1855316
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 16:03 schreef sundae het volgende:

[..]

ik vind het verschrikkelijk leuk, lekker en vooral geil om te doen, vooral als ik weet dat m'n vriend ligt te genieten..

Precies, afgelopen weekend weer eens vreselijk mijn best gedaan, maar dan krijgt hij ook absoluut geen tijd om op adem te komen, want dan lig ik inmiddels ook te 'soppen' hoor.
pi_1863240
[quote]Op dinsdag 09 oktober 2001 14:00 schreef Dagootje het volgende:
1 v/d dingen die ik me dus niet kan voorstellen
[..]

Jah.. vond ze mega lekker ja... gister vond ze het ZO lekker dat ze bleef doorgaan en daarna was ze zelf zo ontiegenlijk nat!

woensdag 10 oktober 2001 @ 15:59:54 #19
17131 ODOL
's Ochtends op z'n b
pi_1864178
quote:

Nee, pijpen vind ik helemaal niks
Stem voor Leefbaar Fok! met als lijsttrekker Witchfynder.
pi_1864369
Ik heb ff een vraagje, om het topic dan toch maar wat interessanter te maken, en om iets meer te hebben om over te discusseren...

Ik vraag me af of jongens het nou leuk vinden om een meisje te vingeren? Wat ik vaak uit verhalen van vriendinnen enz hoor is dat meestal het meisje wel gevingerd word, maar zelf trekken ze de jongen niet af ofzo. Vinden jongens dat nou niet erg fustrerend?

Ik bedoel hier niet mee dat jongens nooit worden afgetrokken enz, maar meer dat bijv bij een avondje uit de jongen toch eerder het meisje verwend dan andersom....

pi_1864558
mee eens vingerde mijn vriendin ook eerder, nou ongeveer 10 minuten maar ok

vind het leuk om haar te verwennen, en dat doe ik dan ook graag en vind het wel lekker om aan haar te zitten.

Zij vind dit ook , maar vond het wat eng omdat het voor haar allemaal de 1e keer was en was bang me pijn te doen en zo maar nu ze weet dat ze dat niet doet doet ze het ook vaak omdat ze het ook leuk vind om aan me te zitten, en om mij te verwennen.

WE vinden het fijn elkaar opgewonden te zien en te zien dat de ander het erg lekker vind.. en zelf word je er dan ook erg opgewonden van..

ook gewoon er mee spelen doe ik, en zij zelfs nog vaker zelf in niet erecte mode speelt ze ermee, tja het is natuurlijk dat je zo'n ding anders nooit ziet he of voelt je eigen geslacht heb je heel je leven maar aan het andere zitten kan ik nu voor het eerst in 18 jaar...

pi_1865562
Ik vind het lekkerder te geven dan te ontvangen. Dat is overigens puur egoïsme, heeft niets te maken met overdreven altruïsme
  woensdag 10 oktober 2001 @ 23:14:07 #23
12217 _Osiris_
live by the board die with it
pi_1868623
pijpen is echt wel ultiem
gewoon de meest pasive sex die er is
lekkerstere vind ik nog als je vriendin of toekomstige vriendin of ex vriendin of iemand waarvan je de naam nog niet weet
je zwaar geil aankijkt damn that's so horny gewoon
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander
pi_1870017
Ben net gruwelijk lekker gepijpt.
Kwam klaar in d'r mond en ze likte alles op en slikte dit helemaal door.
Daarna keek ze me aan met die zaadvragende ogen van haar.

En ze is niet eens mijn vriendin, ze kwam langs om wat uitgelegd te krijgen over computers.
(Dat was inderdaad van korte duur)

:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9

donderdag 11 oktober 2001 @ 02:14:52 #25
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_1870131
quote:
Op donderdag 11 oktober 2001 01:54 schreef ToxicT het volgende:
Ben net gruwelijk lekker gepijpt.
Kwam klaar in d'r mond en ze likte alles op en slikte dit helemaal door.
Daarna keek ze me aan met die zaadvragende ogen van haar.

En ze is niet eens mijn vriendin, ze kwam langs om wat uitgelegd te krijgen over computers.
(Dat was inderdaad van korte duur)

:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9:9

Jaja, en ik ben Sinterklaas
What's the speed of Dark?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')