Welnee joh, ze lijken witter omdat jij een donkere huid van de zon hebt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:56 schreef Virus3000 het volgende:
water met meer kalk = witte tanden
als ik op vakantie ben in bv frankrijk heb ik meteen witte tanden, dat ligt gewoon aan het water...
Knap dat je kunt lezen.quote:
En digitale camera's schijnen tanden er geler uit te laten zien.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:04 schreef TrenTs het volgende:
Dat heeft ook te maken me de lichtinval in je mond.
sorry, niet opgelet,quote:Op woensdag 27 april 2005 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Knap dat je kunt lezen.
Quote dan wat je gelezen hebt. Is dat nou zo moeilijk?
De enige link die ik met het onderwerp zie is iets over 'witte scholen'.
Ik neem mijn chagerijnige woorden terug.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:08 schreef Killer_Mom het volgende:
sorry, niet opgelet,
bedoel Radar .... t forum.
http://www2.trosradar.nl/?url=PHP/broadcast
er zitten goede dingen tussen zeikerd.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:10 schreef Allard88 het volgende:
Leuk joh, die serieuze antwoorden van jullie...Heb ik dus geen reet aan he...
Blekende tandpasta helpt niet, laseren wel.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:10 schreef Allard88 het volgende:
Leer poetsen, of ga naar de tandarts, lul.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:10 schreef Allard88 het volgende:
lief van je, chaggie zijn is ok , moet kunnenquote:Op woensdag 27 april 2005 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem mijn chagerijnige woorden terug.![]()
nee, werkt niet, of je moet 30 minuten met die pasta op je tandjes rondlopen, en dat ongeveer de hele dag,quote:Op woensdag 27 april 2005 00:12 schreef livEliveD het volgende:
Goed poetsen
Opletten wat je eet en drinkt (toch?)
Verder heb je wel speciale tandpasta die volgens mij enigszins werkt
Mja ik hoor toch echt goede berichten. De tandarts zal beter helpen ja.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:17 schreef Killer_Mom het volgende:
nee, werkt niet, of je moet 30 minuten met die pasta op je tandjes rondlopen, en dat ongeveer de hele dag,
behandeling bij de tandarts is t beste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |