Kom jij buiten SHO dan?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeggeh, ik ben meer FOK!-oldbie dan jij hoor..
Platjes krijg je niet door te posten, moet je bij erodome zijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:30 schreef Toos51 het volgende:
Heb nog steeds geen platje
Uhuh, is gepermband.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:28 schreef Svensational het volgende:
R.?
quote:
Platjes heb ik nooit gehadquote:Op woensdag 27 april 2005 21:31 schreef Skaai het volgende:
[..]
Platjes krijg je niet door te posten, moet je bij erodome zijn.
Toos, mail me even je wachtwoord.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:30 schreef Toos51 het volgende:
Heb nog steeds geen plaatje
http://www.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wi&q=quote:Op woensdag 27 april 2005 21:32 schreef Toos51 het volgende:
[..]
Platjes heb ik nooit gehad
Ik bedoelde plaatje
Whehe ja, maar deze maakte ik een paar maanden na de vorige aan en was ik netje mee.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:33 schreef Svensational het volgende:
Als je een permban hebt worden klonen toch ook altijd automatisch gebanned
Gisteren moest je zelf je mail checken.Kwam het niet meer omhoog in de hoek.Maar dat is nu alweer verholpen geloof ik.Voor de rest doet bestanden versturen het slecht ja!quote:
Omdat MSN kut ís!quote:
Ik gebruik geen Hotmail.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:36 schreef Nano het volgende:
[..]
Gisteren moest je zelf je mail checken.Kwam het niet meer omhoog in de hoek.Maar dat is nu alweer verholpen geloof ik.Voor de rest doet bestanden versturen het slecht ja!![]()
Operación Triunfo??quote:
quote:
Dat is Beth dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |