quote:Op woensdag 27 april 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
Doos Toos, geef me je wachtwoord.
Dan fix ik het wel even.
Je moet me natuurlijk wel vertrouwen.
Ik zal er niks mee doen.
Doe maar,... dan gaat dit topic voor volgende week zondag nog vol ookquote:Op woensdag 27 april 2005 18:44 schreef Tranceptor het volgende:
Mag ik ook meedoen met jullie slap geouwehoer?
Je gelooft me niet, hèquote:
Met mijn kundigheid op het gebied van zouteloze info wel ja.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:45 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Doe maar,... dan gaat dit topic voor volgende week zondag nog vol ook
Wiens kloon was het nou volgens jou?quote:
Weet ik niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wiens kloon was het nou volgens jou?
Gemene vrouwen zijn niet liefquote:
Je weet het welquote:
Ik wist niet dat je zo'n watje wasquote:
Zing maar een end wegquote:
Neequote:
Behalve de clou niksquote:Op woensdag 27 april 2005 19:02 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, hoi. Heb ik nog iets gemist?
op cultureel stadsbezoek met iemandquote:Op woensdag 27 april 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
Wat ga je doen zaterdag?
ik ga naar utrechtquote:Op woensdag 27 april 2005 20:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
He dat is toevallig.
Naar welke stad ga je?
theoretisch misschienquote:Op woensdag 27 april 2005 20:38 schreef Orginial het volgende:
Als je iemand toevoegt op MSN, en die persoon doet zijn/haar webcam aan voor jouw. Kan hij/zij dan jou naam,adres,telefoonnumer enzo achterhalen? Terwijl je geen naam ofzo hebt genoemd? En profiel fout is ingevuld?
Ik heb al je gegevensquote:Op woensdag 27 april 2005 20:38 schreef Orginial het volgende:
Als je iemand toevoegt op MSN, en die persoon doet zijn/haar webcam aan voor jouw. Kan hij/zij dan jou naam,adres,telefoonnumer enzo achterhalen? Terwijl je geen naam ofzo hebt genoemd? En profiel fout is ingevuld?
TV opnieuw instellen?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:57 schreef Svensational het volgende:
Nou, het leek wel zo in het begin Mark
Volgens mij loopt beeld/geluid niet helemaal gelijk dan
Idd, bij dat eerste nummer leek dat wel zo... maarja, heb 't toch al op DVD en daar loopt het verder wel synchroonquote:Op woensdag 27 april 2005 20:57 schreef Svensational het volgende:
Nou, het leek wel zo in het begin Mark
Volgens mij loopt beeld/geluid niet helemaal gelijk dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |