Om wat te doen?quote:Op woensdag 27 april 2005 21:32 schreef NiGeLaToR het volgende:
En Adurothiel, das niet arrogant, alleen zou ik je adres nergens laten slingeren, anders staat vanavond half Fok! voor de deur
Ik wil wel beoordelen of jij je een 6 mag noemen.......quote:Op woensdag 27 april 2005 23:35 schreef Diebitch het volgende:
mmm triootjes zijn heerlijk, maar v-v op z'n tijd is ook weleens lekker.....
Uhh kunnen we geen 6 maken???
Ohhhhhh,wacht effe,je bent een man met de juiste/zelfde gedachten als ik ???quote:Op woensdag 27 april 2005 23:53 schreef Diebitch het volgende:
Wat dacht je van een vrouwenorgie met 9 meiden mmmmmm
Of met 6 meiden naakt in een jacuzzi.....wouwie....![]()
Zit jij toevallig in een bepaalde film branché... of kweek jij europa's nieuwe Soa ?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:08 schreef SHE het volgende:
Ik kan je als collega vrouwtje 1 tip meegeven ; ga er eens een paar maandjes tussenuit en voel zoveel mogelijk mannen als je kan voelen...Wedje leggen dat het zo over is met al je onzekerheden ?![]()
Dus jij hebt seks met zo veel mogelijk mannen nodig om je zeker te voelen?quote:Op woensdag 27 april 2005 16:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit een hele zieke manier om je partner een plezier te doen.
Feitelijk gun je hem pas die lol, of beter gezegd, gun je jullie die dol als hij zich definitief heeft gebonden?
Trio's of andere seksuele experimentage gebruik je niet als beloning, of stel je niet " in het vooruitzicht " , dat doe je omdat je het lekker vind . Wat straks lekker is, is nu ook lekker...dus ik zie niet wat relationele groei hier mee te maken heeft.
Wat is dat toch met vrouwen en binding...hebben jullie dan echt zo hard een man nodig om jezelf zeker te voelen?
Ik kan je als collega vrouwtje 1 tip meegeven ; ga er eens een paar maandjes tussenuit en voel zoveel mogelijk mannen als je kan voelen...Wedje leggen dat het zo over is met al je onzekerheden ?![]()
Jij bent lelijk he?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dus jij hebt seks met zo veel mogelijk mannen nodig om je zeker te voelen?
branchee?........Klim even wat hoger op de ladder, misschien kun je me aanrakenquote:Op donderdag 28 april 2005 00:28 schreef Haan het volgende:
[..]
Zit jij toevallig in een bepaalde film branché... of kweek jij europa's nieuwe Soa ?
flink aan het sletten als ik het goed begrijp ?![]()
Je zit zeker ook op hockey?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:08 schreef Jett het volgende:
[..]
ik snap niet dat meisjes daar zo moeilijk over doen doenje hebt die lul toch al in je mond gehad en dan vies gaan doen over sperma
zo vies is het niet, en mijn vriend hoeft echt niet zn eigen sperma te gaan slikken omdat die wil dat ik het slik
\hij vroeg geeneens of ik het wilde slikken ik deed het gewoon uit mezelf
staat zo lullig als je het uitspuugt
Nee en ik heb niet zo veel mogelijk seks met zo veel mogelijk mannen nodig om dat voor mezelf hoog te houdenquote:
Bij SHE is het eerder een kwestie van bevestiging...quote:Op donderdag 28 april 2005 02:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee en ik heb niet zo veel mogelijk seks met zo veel mogelijk mannen nodig om dat voor mezelf hoog te houden
Xen heeft liever Ben & Jerry'squote:Op donderdag 28 april 2005 02:34 schreef Refragmental het volgende:
En ik doneer een jaar lang gratis modder/pudding/babyolie zodat juliie verder kunnen bitchfighten.
Ik zie een nieuwe markt!!quote:Op donderdag 28 april 2005 02:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Xen heeft liever Ben & Jerry's.
She heeft liever anti-rimpelcreme.
Sorry, ik las even onaneer.quote:Op donderdag 28 april 2005 02:34 schreef Refragmental het volgende:
En ik doneer een jaar lang gratis modder/pudding/babyolie zodat juliie verder kunnen bitchfighten.
Save it Kasta, jij hebt die ugly ass bitch geneukt...........je moet schaamte niet met de realiteit verwarrenquote:Op donderdag 28 april 2005 02:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bij SHE is het eerder een kwestie van bevestiging...
Als ze zich door zoveel mogelijk mannen laat neuken denkt ze nog dat ze gewild is en krijgt ze de broodnodige bevestiging waar ze zo naar verlangt.
Ik ben niet exotisch genoeg tochquote:Op donderdag 28 april 2005 02:32 schreef LaZZ het volgende:
Genieten, de twee FOK-sluts gaan met elkaar in gevecht. Degene die wint krijgt een jaar lang gratis seks met de goddelijke IK.
Jammer dat hij jou niet wil neuken hequote:Op donderdag 28 april 2005 02:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Save it Kasta, jij hebt die ugly ass bitch geneukt...........je moet schaamte niet met de realiteit verwarren
We weten beter.
Ontopic, modje
Alleen die taal al!quote:Op donderdag 28 april 2005 02:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Save it Kasta, jij hebt die ugly ass bitch geneukt...........je moet schaamte niet met de realiteit verwarren
We weten beter.
Ontopic, modje
quote:Op donderdag 28 april 2005 02:38 schreef SHE het volgende:
[..]
We weten beter.
Ontopic, modje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |