abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1852611
Mijn lieve broer(tje) is nu mn allerbeste vriend.
En dat terwijl we vroeger elkaar de kop insloegen.
Ik kon hem niet luchten of zien.

Dit is op een gegeven moment zo geescaleerd dat ik tijdens een ruzie per ongeluk door de voordeur ben heengerend. Gevolg: bloeden als een rund en met open armen vol met vleeswonden naar het ziekenhuis getransporteerd. Resultaat: 50 hechtingen.

Ik was toen 14 en hij 12.

Later kon ik hem fysiek niet meer aan en was hij degeen die me tegen de grond sloeg.

Toen we op onszelf gingen wonen is dit allemaal veranderd. We werden twee handen op 1 buik.
Na een chaotische jeugd konden alleen wij 2 begrijpen wat we hadden meegemaakt en vormden we een tweespan tegen mn moeder en ons halfzusje.

Heb gekke dingen met hem gedaan; met de jaarwisseling van 2000 naar Londen geweest, de hele nacht uit in Groningen etc. (bijna op het politiebureau beland ).
We delen ook een aantal grote geheimen t.o.v. bep. mensen (waaronder onze moeder).

Nu zie ik hem niet meer zo vaak.
Maar als ik moet kiezen wie mn ALLERBESTE vriend is, is dat mn broer. Hij begrijpt me als geen ander en we zijn door ons bloed voor altijd aan elkaar verbonden.

Vergeleken met hem zijn de andere mensen waar ik mee om ga 'kennissen'. Ben vaak teleurgesteld in vriendschappen maar de band met mn broer zal ALTIJD blijven.

Ik ben zo blij dat ie er is.

Moest mn ei ff kwijt.

[Dit bericht is gewijzigd door Snappie op 09-10-2001 12:41]

Wie ben ik
pi_1852633
heb ik ook...
pi_1852646
Dit herken ik!
Ik ken best veel mensen die niet echt een bijzonder hechte band hebben met hun broers/zussen, het zijn voor hen een soort kennissen zeg maar.

Nou mijn zusjes zijn mijn allerbeste vrienden! Vrienden komen en gaan, en je weet nooit helemaal precies wat je aan ze hebt, maar mijn zusjes zullen er altijd voor me zijn en ik voor hen, dat weet ik zeker.

En ook bij ons is dat vroeger wel eens anders geweest. Ik weet nog dat we altijd moesten afwassen na het avondeten, eentje afwassen en eentje drogen, en dat mijn vader erbij moest blijven omdat we elkaar anders de hersens insloegen met koekenpannen e.d.

dinsdag 9 oktober 2001 @ 12:33:22 #4
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_1852770
hehe catfight
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
pi_1852779
* -Mellowdy- is enigstkind
en wat jij nu verteld ontroerd mij ontzettend!
Dat wil ik ook, maar ja dat kan niet
mazzelpik
Quiet!!
Shhh, hush your mouth
Silence when I spit it out, ... in your face
Open your mouth, give you a taste
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 12:56:36 #6
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_1852941
ik vind m'n zus maar een sloerie
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 12:59:11 #7
11783 _Abu_
Domum eamus
pi_1852981
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 12:12 schreef Snappie het volgende:
Mijn lieve broer(tje) is nu mn allerbeste vriend.
Vergeleken met hem zijn de andere mensen waar ik mee om ga 'kennissen'. Ben vaak teleurgesteld in vriendschappen maar de band met mn broer zal ALTIJD blijven.

Ik ben zo blij dat ie er is.

Ja, zo denkt mijn zusje ook over haar broer.
Insanus sum
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 13:10:18 #8
14011 Kuzco
The camera adds ten pounds!!
pi_1853104
Dat hele verhaal is ook voor mij ontzettend herkenbaar. Mijn broer en ik hadden ook altijd ruzie en dat ging soms wel erg ver
Maar dat is eigenlijks in één keer veranderd .. waarom en hoe dat gekomen is, ik heb geen id.
Nu doen we veel dingen met z'n tweeën en is mijn broer toch wel mijn beste vriend. Veel lachen met z'n tweeën en nooit geen ruzie meer.
Het zal de tijd en de leeftijd wel wezen, ik ben 19 en hij is 22.
En de grote hoer zal ons zuigen tot we dik, gelukkig en verveeld zijn!
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 13:17:53 #9
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_1853154
*grijpt kans aan om schattige foto te posten*

op m'n vriendin na.. is m'n zusje m'n beste vriendin...

jes voor allebei...

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_1853182
Tis niet mn allebeste vriend!

Maar zeer zeker een geweldig maatje die ik voor geen goud wil missen

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_1853240
Nou ik heb dus 3 zussen en ik kan met alle 3 niet goed opschieten.
pi_1853270
Ik heb twee broertjes waarmee ik niet goed kan opschieten. Ze zitten altijd maar te vervelen en het bloed onder je nagels vandaan te halen.

Met mijn zus daarentegen kan ik het best wel goed vinden, terwijl we vroeger niet echt goed met elkaar konden opschieten. Ze vertelt mij haar grootste geheimen, terwijl mijn moeder daar niets van mag weten.

Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
pi_1853331
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 12:34 schreef -Mellowdy- het volgende:
* -Mellowdy- is enigstkind
en wat jij nu verteld ontroerd mij ontzettend!
Dat wil ik ook, maar ja dat kan niet
mazzelpik
Dito, ben ook maar enigskind. Echt balen, vooral in moeilijke tijden...
#geen
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 16:41:45 #14
11682 Moonah
Jolie femme
pi_1855483
Wat een leuk topic . Ik heb ook zo'n geweldige zus! Slechts 10 maanden jonger dan ik. Twee handen op een buik. We zijn echt maatjes. Lachen, kletsen, huilen, steunen, leuke dingen doen, veel aan de telefoon hangen.... Echt heeeel fijn om zo'n zussie te hebben .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_1856845
ik sloeg mijn broertje vroeger ook altijd zijn hoofd in. bijna altijd ruzie.

tot hij een jaar of 17 werd, toen kregen we ook beide dezelfde interesses enzo. Nu kan ik super goed met hem opschieten (blijft heel af en toe nog wel eens herrie, maar dat hou je volgens mij altijd wel)

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_1856869
Ik heb mn zus 21 jaar lang niet kunnen uitstaan, mn ouders zeggen dat we al ruzie hebben sinds het moment dat ik kan lopen We leken totáál niet op elkaar en konden geen vijf minuten in 1 ruimte zitten zonder ruzie te maken. Als er iemand tegen me zei: "Dat verandert nog wel" , geloofde ik dat nooit.

Maar toch is het zo... sinds het een half jaar geleden uit ging met haar vriend (na 5,5 jaar) kunnen mijn zus en ik het opeens goed met elkaar vinden! We gaan wel eens naar de film of een pretpark en we zijn met de vakantie 2 weken met z'n 2en thuis geweest zonder één ruzietje!

Mijn zus zal nooit mn beste vriendin worden, maar ik ben toch wel blij dat we het nu goed met elkaar kunnen vinden

en ik heb ook nog een broertje en zusje, maar die zijn allebei verstandelijk gehandicapt dus dat is gewoon een heel ander verhaal

pi_1856956
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 13:17 schreef deGVR het volgende:
*grijpt kans aan om schattige foto te posten*
Tjee, dit is lief!!
Wie ben ik
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 19:51:32 #18
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_1857038
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 19:41 schreef Snappie het volgende:

[..]

Tjee, dit is lief!!

schattig he?
bijna elke baby/peuter foto van mij en m'n zusje staan we er zo op.. armen om elkaar heen enzo.. heel schattig...
voor m'n zussie...
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  dinsdag 9 oktober 2001 @ 20:17:17 #19
12572 terabyte
ongelooflijke nerd
pi_1857321
Ik kan me niet voorstellen dat het mogelijk is dat ik ooit goed mn twee zusjes kan opschieten.

Op dit moment zijn het een stel bitches die me uitschelden voor alles & nogwat, die me gewoon niet respecteren, die mn ouders tegen mij opzetten door leugens te vertellen. Een zusje (13 jr) heb ik ooit erg hardhandig aangepakt (er is een moment dat je het gewoon niet meer aankan).

Ik heb geen broer(tje). Het is altijd mn zusjes + ma tegen mij.

Het is jammer dat ik niet genoeg geld verdien, anders was ik allang vrijwillig het huis uit...

Hoe kut ze me behandelen (ook al ben ik 3-5 jaar ouder) zal ik nooit vergeten.

Dual AMD Ahtlon XP 3000+, 1024 MB PC3100 DDR-RAM, 2x 100 GB 10.000 RPM HDD SCSI, GeForce4 Ti4600 128MB+DVI, 17" TFT, DVD+RW/R 228K 12/10/32/2,5[br][br]Vraag gratis een @ik.besta.niet.meer e-mailadres aan!!!!
pi_1857489
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 20:17 schreef terabyte het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het mogelijk is dat ik ooit goed mn twee zusjes kan opschieten.

Op dit moment zijn het een stel bitches die me uitschelden voor alles & nogwat, die me gewoon niet respecteren, die mn ouders tegen mij opzetten door leugens te vertellen. Een zusje (13 jr) heb ik ooit erg hardhandig aangepakt (er is een moment dat je het gewoon niet meer aankan).

Ik heb geen broer(tje). Het is altijd mn zusjes + ma tegen mij.

Het is jammer dat ik niet genoeg geld verdien, anders was ik allang vrijwillig het huis uit...

Hoe kut ze me behandelen (ook al ben ik 3-5 jaar ouder) zal ik nooit vergeten.

Same here. Ben ook altijd het lulletje, van vader hoef ik ook nix te verwachten want die vind meneer Alcohol belangrijker dan mij
pi_1858533
ik heb twee oudere broers, heb ze eigenlijk nooit gekend tot mijn 19de levensjaar.... totdat ik met de middelste broer op vakantie ben gegaan..... opeens doen we veel dingen samen..... en sinds mijn oudste broer niet meer thuis woont gaat het ook een stuk beter tussen ons
Stop rockin' the boat.
pi_1859355
quote:
Dit is op een gegeven moment zo geescaleerd dat ik tijdens een ruzie per ongeluk door de voordeur ben heengerend. Gevolg: bloeden als een rund en met open armen vol met vleeswonden naar het ziekenhuis getransporteerd. Resultaat: 50 hechtingen.
Ik ben dus niet de enige die dit ooit gedaan heeft... ook bloeden als een rund, slagadertje in polsje was kaduuk... had wel minder hechtingen...

Maar verder herken ik niks....

Ik en mn zus gaat niet echt goed, sta altijd wel voor haar klaar, en daar maakt ze ook dankbaar gebruik van Maar owee als ik haar iets vraag, dan is het huis te klein... Toch went dit wel, zal ook nooit anders worden ben ik bang, we zijn totaal verschillend.....

Wees maar blij dat het zo goed gaat met julie Kan een stuk minder...

dinsdag 21 januari 2003 @ 22:12:03 #23
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_8036376
wel leuk om te weten dat mn HALFzus er zo over denkt..
ik heb altijd gedacht dat jij en jacob gewoon mn broer en zus waren wel leuk om ff te weten hoe JIJ er over denkt.. gaan jullie nou maar lekker tweespan tegen mama en mij houden ik weet genoeg.. deed pijn om dit te lezen dacht dat er nu eindelijk geen verschil meer was tussen jacob en mij, al heb je dit een jaar geleden geschreven, ik weet dat je er nog zo over denkt.. hou ook van jou hoor
  dinsdag 21 januari 2003 @ 22:31:51 #24
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_8036990
Ik snap wat je bedoeld en koester het, mooie band met familie is (zou moeten zijn) goed.

Ik zelf heb 2 zusjes die ouder zijn. Ik ben totaal verschillend en los van hun opgegroeid. WE verschillen zo erg dat zij mij nooit zullen begrijpen.
Mijn moeder die heeft genoeg gedaan, Ik hou geen wrok tegen haar maar laten we zeggen dat ik haar de komende tijd niet hoef te spreken. Mijn half broer en zus die ken ik niet dus weet niet hoe ze zijn ( mams wil na 21 jaar nog steeds niet zeggen)
Erg moeilijk als je een meisje krijgt die wel familie heeft of in iedergeval een betere band. Ik heb ze niet en weet ook niet wat het is of hoe het voelt.

Maar wat ik wel weet is dat het iets moois kan zijn of mooi kan voelen. (kweet niet wat maar koester het)

Dwan

Dwannie is like god is rubbing your tummy
  dinsdag 21 januari 2003 @ 23:08:04 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_8037943
Ik herken het gedeeltelijk
Ik (22) heb eenzelfde band met mijn broer (27), al hebben wij gelukkig een redelijk goede band met onze ouders. Maar hij is nog steeds na m'n vriendje m'n allerbeste vriend. Ik heb zoveel van hem geleerd, hij heeft me muzikaal heel rijk beinvloed, heeft me op meerdere vlakken eigenlijk wel beinvloed. Heel veel goede kanten van mijn persoonlijkheid zijn er omdat hij die gestimuleerd heeft. Ik ben hardstikke blij met hem en vind het altijd heerlijk als-ie belt of als ik hem irl weer eens zie. Ik ben hardstikke blij en trots dat ik zo'n broer heb
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')