quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:17 schreef pyl het volgende:
Die van Bolkonsky was John Maynard Keynes.
nou niet overdrijven he?quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:22 schreef pyl het volgende:
En die huisvrouw van Foto was volgens mij Jessica Lange.
En dit is The Grateful Dead.
Ja, terwijl er toch redenen zijn om te veronderstellen dat ik geheel en al uit het lood ben geslagen.....quote:
Dit is hier gewoon een soort apenrots: alle mannetjes willen indruk maken op jou!quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:23 schreef pos het volgende:
nou niet overdrijven he?
Dát had je nou niet moeten zeggen.....quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:25 schreef Bolkonsky het volgende:Ik heb zo het gevoel dat pyl binnen de minuut met het goede antwoord komt
O maar ik bedoelde het ook niet vervelend, hoor Bolko.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:29 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
SorryWas als compliment bedoeld, hoor.
Yep, Nederlander en wetenschapper, namelijk een socioloog.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:31 schreef pyl het volgende:
Het zou een broer van Harmen Roeland kunnen zijn.
Geen idee, Bolk, wel een Nederlander neem ik aan? Wetenschapper?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:30 schreef pos het volgende:
vertel is eens even iets over die meneer Bolkonsky
sorry pyl
Ok, je bedoelde dus dat je deze niet wist.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:31 schreef pyl het volgende:
[..]
O maar ik bedoelde het ook niet vervelend, hoor Bolko.![]()
Ben al onderweg.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:34 schreef tong80 het volgende:
Bolkonsky ga m'n sportplaatje eens raden.
Nee (natuurlijk niet); ik lachte om je grap.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:38 schreef pyl het volgende:
Bolkonsky, is het Dick Pels?
tot morgenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:07 schreef Sorrow het volgende:
Walief!
De heldin van mijn moeder: Helen Reddy
Dat was een hazeslaapje, pos...quote:It was a singles bar, a Tuesday night
The moon was dim, the band was tight
They did the Bump together
What a splendid sight
(Roon doon doon doon)
Her teeth were white
(Oo-ah oo-oooh)
The drinks were cheap (it was Ladies Nite)
He was glad that he met her
She was an office girl ("My name is Betty")
Her fav'rite group was HELEN REDDY
(They discussed the weather)
Jeetje en doe jij nou eens niet zo happen domme domme tongquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:24 schreef tong80 het volgende:
Jeetje doe nou eens gewoon lachen.Ikke maar een grapje maakt
Met een plaatje van The Charlatans kan je dat natuurlijk verwachten. Nofi.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
Wat is in hemelsnaam de lol van plaatjes plaatsen van mensen die geen hond kent of alleen na het plaatsen van 50 hints en dan nog niet weten waar het over gaat en ten einde raad maar de naam geeft ?
Zingerinnetje....quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:53 schreef pos het volgende:
Hunter Tylo?
Ken dr geloof ik niet. Misschien R & B? heb ik namelijk niks meequote:
Ik vind van wel....quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:08 schreef pos het volgende:
Maakt ze mooie muziek foto?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:43 schreef tong80 het volgende:
Ja ik hou niet van die lang openblijvenbde plaatjes.
Klokkijken is niet je sterkste punt, tong.quote:
Da's nou een uitdaging, Tong...quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
Wat is in hemelsnaam de lol van plaatjes plaatsen van mensen die alleen na het plaatsen van 50 hints te weten zijn?
Het lijkt wel of ze haar adem inhoudt. Maar waarom?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:19 schreef pos het volgende:
Wat doet die mevrouw eigenlijk?
Of Sabina? Zo een uit het gevolg van Prince....Ik weet nog wel dat jij raar opkeek, dat ik 'r niet kende.quote:
Boys,boys boys....... die is niet uit de Prince stal naar ik meen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Of Sabina? Zo een uit het gevolg van Prince....Ik weet nog wel dat jij raar opkeek, dat ik 'r niet kende.![]()
quote:
O ja, die bedoelde ik....quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:29 schreef Modus het volgende:
Appolonia.
Had ik het toch goed....quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:31 schreef fotoloog het volgende:
Apollonia Kotero it is
Je bent een kanjer...quote:
Ja,jij ookquote:
Blijkbaar wel.quote:
Godver...tong, vertel....quote:
Hoe zit het dan met je postquotumquote:
Pos: Tong had al vanaf seconde 1 gezien wie er op je plaatje stond....quote:
Dat ik veel weet hoor je mij niet zeggen,maar mijn dochter van 13 zit met precies hetzelfde....quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:39 schreef pyl het volgende:
Sorry, ik was even elders doende.
Foto, jij weet nogal veel, hè? Mijn dochter van twaalf is geheel verzonken in een boek over lesbische liefde. Moet ik me nu zorgen maken?![]()
Misschien moeten we ze aan elkaar voorstellen.....quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:42 schreef fotoloog het volgende:
Dat ik veel weet hoor je mij niet zeggen,maar mijn dochter van 13 zit met precies hetzelfde....
hahaha...ik was het hele plaatje alweer vergetenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:40 schreef pyl het volgende:
[..]
Pos: Tong had al vanaf seconde 1 gezien wie er op je plaatje stond....
Een echte ridder wacht niet op een verzoek om hulp van een jonkvrouw, die handelt....quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:43 schreef pos het volgende:
hahaha...ik was het hele plaatje alweer vergetenen wou al aan de
weledelzeergeleerde heer pyl vragen of hij wist waar tong het over had.
jezusquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:45 schreef pyl het volgende:
[..]
Een echte ridder wacht niet op een verzoek om hulp van een jonkvrouw, die handelt....
quote:
Maken we er meteen een meet vanquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:42 schreef pyl het volgende:
[..]
Misschien moeten we ze aan elkaar voorstellen.....![]()
Met jou als muze? Eenvoudig.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Met jou als muze? Eenvoudig.
Geef Sooty nou maar zijn zin, dan kunnen we verder...
Nee want je blijft toch nog even?quote:
Mijn eerste vraag aan nieuwe vriendjes of vriendinnetjes is altijd: wat doet je vader?quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:54 schreef pyl het volgende:
[..]
Mijn eerste vraag aan nieuwe vriendjes of vriendinnetjes is altijd: wat doet je vader?![]()
Zo herhaalt de geschiedenis zich.
Laatst kwam ze met een jongetje een film kijken. Ze bleken verkering te hebben, waarvan ik wel even schrok; hij was de eerste en je moet aan alles wennen, nietwaar? Ik vertel dit later tegen een aantal vrienden in de kroeg, waarop er een de oude standaardvraag stelde: wat doet-ie, dat vriendje van d'r?
Het enig mogelijke antwoord luidde: hij zit in groep 8.
![]()
Don't patronise me, motherfucker.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Geef Sooty nou maar zijn zin, dan kunnen we verder...
Hou het een beetje gezellig....quote:
Uhm, ik had het toch echt niet tegen jou, Soot.quote:
Ach. Ik heb niets tegen pyl. Maar zo'n opmerking schiet er wel verkeerd in.quote:
Sooty, je begrijpt die opmerking niet. Ik gaf je gelijk, met je vraag om een bevestiging van pos..... Zucht, lastig hoor, zo'n forum.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:33 schreef sooty het volgende:
[..]
Ach. Ik heb niets tegen pyl. Maar zo'n opmerking schiet er wel verkeerd in.
Nope.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:37 schreef pos het volgende:
aphrodite?
Voordeel van de twijfel, pylquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Sooty, je begrijpt die opmerking niet. Ik gaf je gelijk, met je vraag om een bevestiging van pos..... Zucht, lastig hoor, zo'n forum.
Sooty: ik zat alleen pos een beetje te stangen, omdat die met allerlei dingen bezig was behalve met wat ze moest doen: het geven van een bevestigend antwoord aan jou.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:40 schreef sooty het volgende:
Voordeel van de twijfel, pyl![]()
[sub] Overigens viel die opmerking an sich zeer slecht; Je hebt een plaat voor je harses als je dat niet begrijpt. [/sub[
Slaap zequote:Op dinsdag 26 april 2005 22:42 schreef pos het volgende:
ik moet het antwoord schuldig blijven en ga naar bed, weltrusten
In dat geval keur ik het antwoord niet goed....quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:58 schreef pyl het volgende:
[..]
In dat geval keur ik het antwoord niet goed....![]()
Hallo Pylquote:Op woensdag 27 april 2005 11:12 schreef pyl het volgende:
Ha die mr_a!
Dirk Scheringa (waren de acteurs op?)![]()
Wel Frans, geen acteur.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Een franse acteur?
Je bent op de goede weg.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Een Chansonnier?
Oh, shit ja, hoe kan ik zo stom zijn.quote:
Geeft niet. Denk aan dit beroemde lied - een staaltje melancholie van de bovenste plank - en je vergeet het nooit meer.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:31 schreef Bolkonsky het volgende:
Oh, shit ja, hoe kan ik zo stom zijn.![]()
![]()
Een 'Bruxellien', als ik het goed heb.
Sorry, ben nog niet helemaal wakker.
quote:Ay Marieke Marieke je t'aimais tant
Entre les tours de Bruges et Gand
Ay Marieke Marieke il y a longtemps
Zonder liefde warme liefde
Waait de wind de stomme wind
Weent de zee de grijze zee
Lijdt het licht het donk're licht
En schuurt het zand over mijn land
Mijn platte land mijn Vlaanderland
Ay Marieke Marieke le ciel flamand
Couleur des tours de Bruges et Gand
Pleure avec moi de Bruges à Gand
Waait de wind c'est fini
Weent de zee déjà fini
Lijdt het licht tout est fini
Pesait-il trop de Bruges à Gand
Ay Marieke Marieke sur tes vingt ans
Que j'aimais tant de Bruges à Gand
Lacht de duivel de zwarte duivel
Brandt mijn hart mijn oude hart
Sterft de zomer de droeve zomer
Ay Marieke Marieke revienne le temps
Revienne le temps de Bruges et Gand
Ay Marieke Marieke revienne le temps
Où tu m'aimais de Bruges à Gand
Ay Marieke Marieke le soir souvent
Ay Marieke Marieke tous les étangs
M'ouvrent leurs bras de Bruges à Gand
De Bruges à Gand de Bruges à Gand
Ja, hij was pas nog op tv.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:39 schreef Bolkonsky het volgende:
Acteur, neem ik aan?
Nee, eerder de Engelse variant op Robert de Niro.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:43 schreef pyl het volgende:
Is dat wellicht die Franse variant op Tony Curtis, mr_a?
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, eerder de Engelse variant op Robert de Niro.
Mooi hè.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:42 schreef pyl het volgende:
[..]
Geeft niet. Denk aan dit beroemde lied - een staaltje melancholie van de bovenste plank - en je vergeet het nooit meer.
[..]
![]()
quote:
Dat weet ik niet. Hij was maandag nog op tv in Gladiator.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Blijft slikken...
Mr-A, ik bedoelde met die serie 'Killroy', maar nu ik dat weer weet, begin ik ook weer te twijfelen....
Yep.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:53 schreef pyl het volgende:
Verrek, nou zie ik het ineens: het is die zuipschuit Oliver Reed.
Hè, had 'r toch even laten staan....quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:22 schreef Bolkonsky het volgende:
Politicus?
Ja, meneer heeft iets 'uitgevonden', of ontworpen (misschien ontwikkeld), ik weet niet precies hoe je dat noemt. Het is over de hele wereld verspreid; iedereen kent het, menigeen vindt het mooi.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:26 schreef Bolkonsky het volgende:
Hmm, we moeten meneer dankbaar zijn... Dan kom ik al snel bij een wetenschapper/uitvinder uit.
Tsja, dat kan zo veel zijn... Misschien de roltrap?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:30 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, meneer heeft iets 'uitgevonden', of ontworpen (misschien ontwikkeld), ik weet niet precies hoe je dat noemt. Het is over de hele wereld verspreid; iedereen kent het, menigeen vindt het mooi.
Goed, ik ben bereid te erkennen dat er misschien mooie roltrappen zijn..., maar neen niet de roltrap. Dat is ook zo utilitair (en ik zou bijna zeggen 'laag-bij-de-gronds', maar dat gaat nou net niet voor een roltrap op).quote:Op woensdag 27 april 2005 12:35 schreef Bolkonsky het volgende:
Tsja, dat kan zo veel zijn... Misschien de roltrap?![]()
Juist. De 'uitvinder' (zeg je dat zo, Z?) van de saxofoon.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:43 schreef Z het volgende:
Adolf Sax?
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:47 schreef Bolkonsky het volgende:
Gebroeders Wright?
Allemaal goed, nu de naam nog.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:53 schreef Z het volgende:
Volgens mij is dit één en dezelfde meneer. Waarschijnlijk een Belg. Hij ziet er zeer bekend uit maar ik kan hem nog niet plaatsen ...
Ja, kijk jezelf maar eens bestraffend aan in de spiegel!quote:
Correct!quote:Op woensdag 27 april 2005 14:29 schreef Bolkonsky het volgende:
Bart Goor.
Youre right again!quote:Op woensdag 27 april 2005 14:37 schreef Bolkonsky het volgende:
Raymond Goethals
Nee, dat bedoel ik niet.....quote:
quote:Op woensdag 27 april 2005 15:43 schreef pyl het volgende:
Die meneer hield van kaas, pos.
Hé, die kende ik niet...quote:Op woensdag 27 april 2005 15:56 schreef fotoloog het volgende:
Meneer kijkt ietwat ontgoocheld
Hmmm...kan zijn, maar voor deze mevrouw wil ik graag reclame maken. Ik ben een beetje een fan....quote:Op woensdag 27 april 2005 16:01 schreef pos het volgende:
vast wel alleen bij jouw plaatjes duurt he ff he... voor ze het goed hebben![]()
Nee, die komt niet uit België dacht ik, en is een brunette (maar ze kan ook mooi zingen, da's waar).quote:Op woensdag 27 april 2005 16:14 schreef pos het volgende:
Gerardina Trovato?
Ja maar dat ze uit België komt schrijf je gelijk met mijn gokquote:Op woensdag 27 april 2005 16:17 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, die komt niet uit België dacht ik, en is een brunette (maar ze kan ook mooi zingen, da's waar).
Dat laatste weet ik niet (baal er van dat te hebben gemist), maar dat eerste is zonder meer waar.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:17 schreef Bolkonsky het volgende:
Ah, ze zingt Brelliedjes, is het niet? Zondag was ze nog bij 'Wintertijd' te zien.
Jawel, lieve pos, maar het is vandaag Belgendag.....quote:Op woensdag 27 april 2005 16:19 schreef pos het volgende:
Ja maar dat ze uit België komt schrijf je gelijk met mijn gok
Was geen heel lang fragment, Bram Moscovitz had het gekozen, omdat hij ook zeer onder de indruk was. Haar naam ben ik echter vergeten.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:19 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet (baal er van dat te hebben gemist), maar dat eerste is zonder meer waar.![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:31 schreef pos het volgende:
een belgische sporter pyl?
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben...dan zat ik dus mis.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:27 schreef Z het volgende:
Die Brel zangeres was toch een Nederlandse, ik ben haar naam kwijt alleen ...
Die van mij (Micheline Van Hautem) is een volbloed Westvlaamse, hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:35 schreef Bolkonsky het volgende:
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben...dan zat ik dus mis.
Kan ik niet goed rekenen, Bolkonsky. Dames (i.c. pos) gaan voor......quote:Op woensdag 27 april 2005 16:36 schreef Bolkonsky het volgende:
Axel Merckx
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:40 schreef pos het volgende:
Is Alex Merckx goed?
Blijf nou toch eens door de week van die Bacardi af, pos!quote:Op woensdag 27 april 2005 16:42 schreef pos het volgende:
Man die had ik al om hierboven gezegt hoor een tijdje terug![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:47 schreef pyl het volgende:
Bolkonsky: Rik de Sadeleer.
Vanzelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |