quote:Op woensdag 27 april 2005 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
ijsmeis, de natte droom van iedere stagiaire![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik een euro zou krijgen voor iedere keer als ik dat zou horen zou ik nu rijk geweest zijnquote:
Ga jongleren met die slijmballen van je dan.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ik een euro zou krijgen voor iedere keer als ik dat zou horen zou ik nu rijk geweest zijn![]()
Dat kan ik vanmiddag pas.... dan is mijn stagebegeleider weg en ben ik helemaal alleen, kan ik doen en laten wat ik wilquote:Op woensdag 27 april 2005 09:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga jongleren met die slijmballen van je dan..
.
Webcam aan.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat kan ik vanmiddag pas.... dan is mijn stagebegeleider weg en ben ik helemaal alleen, kan ik doen en laten wat ik wil![]()
Dan heeft het ook geen zin om ernaar te kijken hequote:Op woensdag 27 april 2005 09:28 schreef ijsmeis het volgende:
Hier hebben we er twee.
Maar ik sta er gelukkig niet op.
Klik!
Trek je broekje eens uitquote:Op woensdag 27 april 2005 09:28 schreef ijsmeis het volgende:
Hier hebben we er twee.
Maar ik sta er gelukkig niet op.
Klik!
Neequote:Op woensdag 27 april 2005 09:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan heeft het ook geen zin om ernaar te kijken he![]()
Kun je niet even voor die webcam gaan dansen dan ?
quote:
Voor zoiets hebben we msnquote:Op woensdag 27 april 2005 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo praat je niet tegen zo'n lief schattig meisje![]()
![]()
Daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 27 april 2005 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja joh, heb je aan mijn nijntje niet genoeg ofzoquote:Op woensdag 27 april 2005 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent mijn nijntjequote:Op woensdag 27 april 2005 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja joh, heb je aan mijn nijntje niet genoeg ofzo.
Maar je bent wel lief en schattigquote:Op woensdag 27 april 2005 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo'n grote oren heb ik nou ook weer niet.
Mja je moet wat als je niets te doen hebt op stage ? dan is dat wel een leuke bezigheid hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 09:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen allemaal. zo, jullie zijn al lekker hitsig bezig op deze vroege morgen!
Dan gaat ie meteen op slot hoor.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:49 schreef R-Alph het volgende:
Kunnen de naam van dit topique eerder veranderen in:
Ik geil op ijsmeis
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |