Tegenwoordig moet je nergens meer vanop kijken.....quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
haha wel een aparte. zou wel een stel pubbers zijn geweest die dachten grappig te zijn. kan me eerlijk gezegt niet voorstellen dat iemand denk "goh ik heb dringend een trekhaakdop nodig, laat ik er een jatten"
Dat wordt dus bij Brezan of Cruuswaert langsquote:
Dat ding is zo lelijk dat je blij mag zijn dat die gejat is.quote:
Sommige dingen zijn zo lelijk dat ze daardoor weer mooi zijnquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat ding is zo lelijk dat je blij mag zijn dat die gejat is.![]()
ik zou er geen traan om latenquote:
wat een comdoomquote:
De TS mag blij zijn dat het slotje losging. Anders was de hele auto ceremonieel verbrandquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:00 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik zou er geen traan om laten
Waarschijnlijk gejat door de buurman die niet meer tegen dat lelijke ding aan wilde kijken
Natte dopquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:59 schreef Ashram het volgende:
Schuif er een condoom over, is ie nog eens beschermd tegen HIV.
Met als enige nadeel dat op vrijdagnacht een dronken breezah zich wel eens aan jouw auto kan vergrijpen. Maar dat kan toch geen bezwaar zijn
Waar een slagroomdop wel niet goed voor kan zijnquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb eens gezien dat iemand de dop van een slagroomspuit erop had gezet.
Maar niet alleen op zijn trekhaak.
Nee, ook op zijn tankdop. Want die was ie ook kwijt.
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dan pak je toch een nieuwere tennisbal? 1 uit 2000 ofzo
Je zou er maar achter moeten blijven rijden in de filequote:Op dinsdag 26 april 2005 19:08 schreef PallominnoXIII het volgende:
Moet je eens 10 minuten kijken naar die foto!
Ziet er wel erg gaaf uitquote:
dan wordt het een Xantia Sportquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dan pak je toch een nieuwere tennisbal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |