MTV Asian Screen: slechts 1 keer reclame in het midden van de film.quote:
Ja, erg cool. Laatst The Grudge gekeken. ENGquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:49 schreef chibibo het volgende:
MTV Asian Screen: slechts 1 keer reclame in het midden van de film.
Deden andere zenders het ook maar op die manier.
ja of betere films op de niet commerciele zenders. Belgie, BBC hebben soms nog wel ok films ZONDER reclamequote:Op dinsdag 26 april 2005 08:49 schreef chibibo het volgende:
[..]
MTV Asian Screen: slechts 1 keer reclame in het midden van de film.
Deden andere zenders het ook maar op die manier.
De orginele of die van Sarah Michel Gellar? Ik vond hem dus helemaal niet engquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, erg cool. Laatst The Grudge gekeken. ENG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grappig dat ze met blauwe make-up en wat camera-trukjes een engere film kunnen maken dat met miljoenen kostende SFX.
Aan de BBC kunnen sowieso weinig zenders tippen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:50 schreef QueenR het volgende:
ja of betere films op de niet commerciele zenders. Belgie, BBC hebben soms nog wel ok films ZONDER reclame
Origineel uiteraard. MTV Asian Screen weet je wel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:52 schreef QueenR het volgende:
De orginele of die van Sarah Michel Gellar? Ik vond hem dus helemaal niet engheb me aan die domme trien zitten irriteren.
Geef mij maar een goede thriller die geloofwaardiger is, misschien dat het dan eens eng is..
quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Origineel uiteraard. MTV Asia weet je wel.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:52 schreef QueenR het volgende:
[..]
De orginele of die van Sarah Michel Gellar? Ik vond hem dus helemaal niet engheb me aan die domme trien zitten irriteren.
Geef mij maar een goede thriller die geloofwaardiger is, misschien dat het dan eens eng is..
Gijs, ga dan wel voor het origineel!quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:55 schreef Chocobo het volgende:
Surfer heeft ook 'The Grudge' gekeken. Vond die vreselijk eng![]()
! Ik wil hem ook zien !
Ach please....quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:57 schreef QueenR het volgende:
[..]
ow ja....
Orgineel schijnt wel super eng te zijn. Die remake is voor watjes (surfer dus)![]()
Origineel zijn eigenlijk allemaal losse verhalen die wel met elkaar verbonden zijn. Remake met SMG is gewoon één verhaal.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:57 schreef QueenR het volgende:
Orgineel schijnt wel super eng te zijn. Die remake is voor watjes (surfer dus)![]()
zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Goeie film vond ik... echt eng!! Vooral 's avonds kijken is
Goeie film inderdaad! Ik vond het verhaal een beetje wazig, met name het einde, maar eng was het zeker. Dat geluid dat die vrouw maakt!quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, erg cool. Laatst The Grudge gekeken. ENG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, goeie SFX kunnen ook mooi zijn. War of the Worlds belooft wat dat betreft weer veel goeds.quote:Grappig dat ze met blauwe make-up en wat camera-trukjes een engere film kunnen maken dat met miljoenen kostende SFX.
alleen die met smg dus...quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ach please....... je hebt ze dus beide niet gezien...
Ja... dat kanquote:Op dinsdag 26 april 2005 08:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
zie mijn vorige post![]()
heb hem in mijn eentje in het donker s'avonds zitten kijken en me nog geen seconde bang gevoeld. Het onzinniveau lag te hoog denk ik.
Zeker, alleen denk ik dat ze momenteel vaak het verhaal erg vergeten om er maar zoveel mogelijk spectakel in te stoppen. Vind ik persoonlijk zonde van de film. Iets meer diepgang zou wel leuk zijn soms.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:00 schreef chibibo het volgende:
Ach, goeie SFX kunnen ook mooi zijn. War of the Worlds belooft wat dat betreft weer veel goeds.
Had je het origineel moeten kijken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:59 schreef QueenR het volgende:
zie mijn vorige post![]()
heb hem in mijn eentje in het donker s'avonds zitten kijken en me nog geen seconde bang gevoeld. Het onzinniveau lag te hoog denk ik.
Ken ik beide niet...quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ga dan wel voor het origineel!Die heb je al voor een paar euro bij de FRS. En koop meteen Battle Royale en Oldboy. Die laatste is een van de beste films die ik dit jaar heb gezien.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |