Dat is het mooie van een forum. Iedereen kan een mening hebben, maar dat hoeft niet gerespecteerd te worden. Dit topic werd even geopend om persoonlijk mijn gal over Clarence Seedorf te spuien.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja je aversie tegen Seedorf is wel duidelijk hoor....![]()
Maar leer nou ook eens om een andere mening te respecteren zonder er direct tegen in te vliegen
Ik vind hem buitengewoon goed en belangrijk voor Milan.... hij heeft de capaciteit om een team op sleeptouw te nemen en een wedstrijd te doen kantelen (maar das mijn mening....)
Tja ik respecteer atijd een mening van iemand anders... maar zo ben ik opgevoed.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:35 schreef J.Flo het volgende:
[..]
Dat is het mooie van een forum. Iedereen kan een mening hebben, maar dat hoeft niet gerespecteerd te worden. Dit topic werd even geopend om persoonlijk mijn gal over Clarence Seedorf te spuien.
Chill dat je zo netjes bent opgevoed.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja ik respecteer atijd een mening van iemand anders... maar zo ben ik opgevoed.
Ik ben het zeker niet altijd eens met een mening van een ander..... maar ik veroordeel ook nietmand op zijn mening.
Homo, dan toch?quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:41 schreef Tha_T het volgende:Voetbal. Ik ken de beruchte buitenspel-regel niet eens
En nee ik ben geen vrouw/meisje
*Proestquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:41 schreef J.Flo het volgende:
[..]
Chill dat je zo netjes bent opgevoed.
GA ERGENS ANDERS DE MORAALRIDDER UITHANGEN
Voetbal, da's inderdaad wel het allerdomste spelletje van de straatquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:41 schreef Tha_T het volgende:Voetbal. Ik ken de beruchte buitenspel-regel niet eens
En nee ik ben geen vrouw/meisje
Interlands: 77 Gewonnen: 39 Gelijk: 23 Verloren: 15quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:48 schreef J.Flo het volgende:
Een van de redenen die ten grondslag liggen aan de kutwedstrijden die hij altijd voor Oranje speelt is grote zelfoverschatting.|:(
Jij voelt voor geen enkele 'SteR' haatgevoelensquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:56 schreef Megumi het volgende:
Iemand haten die je vermoedelijk nog nooit ontmoet hebt.
Owkeequote:
Ik ook niet, raar is dat he? Ik zou ook niet weten waarom trouwensquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:58 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij voelt voor geen enkele 'SteR' haatgevoelens
Ja, dat is erg raar. Sommige 'SteRren' zijn werkelijk zum kotzenquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ook niet, raar is dat he? Ik zou ook niet weten waarom trouwens
Voor cocu hoeft hij geen plaats te maken hoor... die speelde er alquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:05 schreef RM-rf het volgende:
Seedorf is gewoon te groot voor nederland,
Hij had natuurlijk voor Duitsland moeten spelen en dan in 2006 Weltmeister worden en zijn zwarte negerkont afvegen met een Oranje shirt ...
dan zouden de nederlanders blij zijn
Seedorf is een der weinige spelers van wereldniveau uit nederland en dat juist hij problemen heeft in het nationale elftal is niet zo gek, hij moet immers daar plaats maken voor
Rafael van de Vaart, Schneider, Johnny Heitinga, Maduro, Babbel, Philip Cocu, Mark van Bommel, Van Castelen en Dirk Kuijt en de halve AZ-selectie ....
Als je daar graag je tijd aan besteed ... ga je gang, en veel plezierquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, dat is erg raar. Sommige 'SteRren' zijn werkelijk zum kotzen. Ik noem een Patty Brard. Een Paris Hilton. Een Vanessa. Een Gordon. Een Jantje Smit in zijn vroege dagen. Een R. Kelly. Een Michael Jackson. En natuurlijk een Ali B.
.
Er is niks mis met het laten blijken van je walging van één of meerdere van deze personen-met-sterallures.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |