abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2005 @ 09:35:35 #26
119636 J.Flo
De derde hond in het kegelspel
pi_26513523
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:32 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja je aversie tegen Seedorf is wel duidelijk hoor....
Maar leer nou ook eens om een andere mening te respecteren zonder er direct tegen in te vliegen

Ik vind hem buitengewoon goed en belangrijk voor Milan.... hij heeft de capaciteit om een team op sleeptouw te nemen en een wedstrijd te doen kantelen (maar das mijn mening....)
Dat is het mooie van een forum. Iedereen kan een mening hebben, maar dat hoeft niet gerespecteerd te worden. Dit topic werd even geopend om persoonlijk mijn gal over Clarence Seedorf te spuien.
  dinsdag 26 april 2005 @ 09:36:03 #27
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26513534
"Ik haat Clarence Seedorf" Achja, wie niet?

Seedorf, dat was toch die neger die door z'n grote lippen de doelpalen niet meer kon zien?
Kleine Buseruka?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_26513578
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:35 schreef J.Flo het volgende:

[..]

Dat is het mooie van een forum. Iedereen kan een mening hebben, maar dat hoeft niet gerespecteerd te worden. Dit topic werd even geopend om persoonlijk mijn gal over Clarence Seedorf te spuien.
Tja ik respecteer atijd een mening van iemand anders... maar zo ben ik opgevoed.
Ik ben het zeker niet altijd eens met een mening van een ander..... maar ik veroordeel ook nietmand op zijn mening.
pi_26513582
pi_26513626
Als je als speler voor de 5e keer kans maakt op het winnen van de Champions League/Europa Cup 1..... dan moet je toch wel een bepaalde kwaliteit hebben, lijkt mij
  dinsdag 26 april 2005 @ 09:41:38 #31
119636 J.Flo
De derde hond in het kegelspel
pi_26513644
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:38 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Tja ik respecteer atijd een mening van iemand anders... maar zo ben ik opgevoed.
Ik ben het zeker niet altijd eens met een mening van een ander..... maar ik veroordeel ook nietmand op zijn mening.
Chill dat je zo netjes bent opgevoed.

GA ERGENS ANDERS DE MORAALRIDDER UITHANGEN
pi_26513648
Voetbal. Ik ken de beruchte buitenspel-regel niet eens En nee ik ben geen vrouw/meisje
  dinsdag 26 april 2005 @ 09:42:26 #33
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26513653
Racist.
pi_26513660
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:41 schreef Tha_T het volgende:
Voetbal. Ik ken de beruchte buitenspel-regel niet eens En nee ik ben geen vrouw/meisje
Homo, dan toch?
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_26513665
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:41 schreef J.Flo het volgende:

[..]

Chill dat je zo netjes bent opgevoed.

GA ERGENS ANDERS DE MORAALRIDDER UITHANGEN
*Proest
pi_26513693
Hij is toch ook een van de beste voetballers ter wereld?
  dinsdag 26 april 2005 @ 09:46:46 #37
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26513729
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:41 schreef Tha_T het volgende:
Voetbal, da's inderdaad wel het allerdomste spelletje van de straat . Maar voor Seedorf bashen maak ik altijd een uitzondering.

Afijn, bij Seedorf moet ik altijd aan Ruth Jacott denken die met haar grote lippen Kleine Buseruka ten gehore brengt.
  dinsdag 26 april 2005 @ 09:55:18 #38
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_26513870
Iemand die zo arrogant is zal zich niet geroepen voelen zich te bewijzen, extra in te zetten of het team te helpen, en dat is denk ik ook het probleem met Clarence in t NL elftal.

In het Nederlands elftal is geen plaats voor 'goden'.
/-=]
|o-0
~~~`
pi_26513882
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 08:48 schreef J.Flo het volgende:
Een van de redenen die ten grondslag liggen aan de kutwedstrijden die hij altijd voor Oranje speelt is grote zelfoverschatting.|:(
Interlands: 77 Gewonnen: 39 Gelijk: 23 Verloren: 15

Idd altijd kut wedstrijden voor oranje
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  dinsdag 26 april 2005 @ 09:56:28 #40
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_26513890
Iemand haten die je vermoedelijk nog nooit ontmoet hebt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_26513892
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:42 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Homo, dan toch?
neen
  dinsdag 26 april 2005 @ 09:58:02 #42
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26513920
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:56 schreef Megumi het volgende:
Iemand haten die je vermoedelijk nog nooit ontmoet hebt.
Jij voelt voor geen enkele 'SteR' haatgevoelens
pi_26513935
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:56 schreef Tha_T het volgende:

[..]

neen
Owkee

*wel vebaast is dat je op een voetvaltopic klikt, als je d'r niks mee hebt*
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_26513974
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:58 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jij voelt voor geen enkele 'SteR' haatgevoelens
Ik ook niet, raar is dat he? Ik zou ook niet weten waarom trouwens
  dinsdag 26 april 2005 @ 10:02:24 #45
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_26514007
Die gast loopt pas soepel in een geoliede voetbal/oorlogsmachine. Kans dat dit met een nationale ploeg gebeurt is zoooo klein.
Nederland is nou eenmaal niet Zuid-Korea die Hiddink al zeeen van tijd gaf om ermee te kneden. Moet je niet eens proberen met sterren van dit formaat.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_26514047
Er is maar één fout die Seedorf ooit gemaakt heeft, en dat is te vroeg weg gaan bij Ajax. Dat was een kut streek. Plus wat blunders op sportief gebied. Maar Seedorf is echt een goede speler, en is volgens mij een goed persoon.

En tjah van Nisterlrooij en van Bommel spelen ook haast nooit goed in Oranje, maar bij hun clubs wel ontzettend goed.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_26514063
Seedorf is gewoon te groot voor nederland,
Hij had natuurlijk voor Duitsland moeten spelen en dan in 2006 Weltmeister worden en zijn zwarte negerkont afvegen met een Oranje shirt ...
dan zouden de nederlanders blij zijn

Net zoals men eigenlijk Lothar Mathäus en ;ario Bassler ook zo lief had omdat het ultieme tegenstanders waren, zo goed dat je ze wel moest gaan haten en ook nog ettertjes, teringleiers, die je telkens weer nog razender maakten als ze je weer eens dolden.

Seedorf is een der weinige spelers van wereldniveau uit nederland en dat juist hij problemen heeft in het nationale elftal is niet zo gek, hij moet immers daar plaats maken voor
Rafael van de Vaart, Schneider, Johnny Heitinga, Maduro, Babbel, Philip Cocu, Mark van Bommel, Van Castelen en Dirk Kuijt en de halve AZ-selectie ....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 26 april 2005 @ 10:07:26 #48
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26514089
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 10:00 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik ook niet, raar is dat he? Ik zou ook niet weten waarom trouwens
Ja, dat is erg raar. Sommige 'SteRren' zijn werkelijk zum kotzen . Ik noem een Patty Brard. Een Paris Hilton. Een Vanessa. Een Gordon. Een Jantje Smit in zijn vroege dagen. Een R. Kelly. Een Michael Jackson. En natuurlijk een Ali B. .

Er is niks mis met het laten blijken van je walging van één of meerdere van deze personen-met-sterallures.
pi_26514111
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 10:05 schreef RM-rf het volgende:
Seedorf is gewoon te groot voor nederland,
Hij had natuurlijk voor Duitsland moeten spelen en dan in 2006 Weltmeister worden en zijn zwarte negerkont afvegen met een Oranje shirt ...
dan zouden de nederlanders blij zijn

Seedorf is een der weinige spelers van wereldniveau uit nederland en dat juist hij problemen heeft in het nationale elftal is niet zo gek, hij moet immers daar plaats maken voor
Rafael van de Vaart, Schneider, Johnny Heitinga, Maduro, Babbel, Philip Cocu, Mark van Bommel, Van Castelen en Dirk Kuijt en de halve AZ-selectie ....
Voor cocu hoeft hij geen plaats te maken hoor... die speelde er al
Tja als ik met v/d Vaart, Sneijder, Heitinga, sommige AZ-spelers en soms ook Castelen moest spelen, dan zou ik mezelf ook gaan afvragen of dit nou het materiaal is waarmee we kampioen zouden moeten worden
pi_26514131
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 10:07 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ja, dat is erg raar. Sommige 'SteRren' zijn werkelijk zum kotzen . Ik noem een Patty Brard. Een Paris Hilton. Een Vanessa. Een Gordon. Een Jantje Smit in zijn vroege dagen. Een R. Kelly. Een Michael Jackson. En natuurlijk een Ali B. .

Er is niks mis met het laten blijken van je walging van één of meerdere van deze personen-met-sterallures.
Als je daar graag je tijd aan besteed ... ga je gang, en veel plezier

wel dan je 'ergernis' onderbouwen, waarbij je dan laat blijken dat je zulke personen urenlang bestudeert en hun hele repertoire kent hé
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')