Hallo, ik ben een gedegeneerde afstammeling van de aap en denk dat ik een openinszin nodig heb om aan wat vertier te komen.
Als je een meisje hebt gezien, loop je van achter op haar af, je feliciteerd haar met .... en geeft haar drie zoenen (in een beweging). Meestal klopt de felicitatie niet, maar dan is het contact al gelegd en kan je kijken of je het gesprek doorzet of niet.
Een keer gehad, dat ze wel net haar rijbewijs had... was erg grappig. Heb haar naderhand wel verklapt dat het eigenlijk een hele slechte openingszin was.
Als je al oogcontact hebt, is het een kwestie van timing; en dan helpt die openingszin ook niet. Zorg alleen wel dat je een gespreksonderwerp vindt, en tegend e tijd dat je daar uit raakt wordt het tijd om iets anders te gaan doen. (Praat vooral niet te lang!!)
Dus ik draai me om en ga ffies staan zoenen met me vriend. Die jongen die me om een vuurtje vroeg was vaut en vet bezopen Vond het niet echt nodig om vriendelijk af te wijzen
quote:Bij mij niet
Op woensdag 09 januari 2002 16:28 schreef Mukie het volgende:
Alleen te doen bij mensen met een tongpiercing, succes meestal gegarandeerd !!!Zeg mag ik jouw tongpiercing eens proberen ?
slagingspercentage = 0 %
Bierviltje pakken, klein driehoekje uit scheuren en dan het viltje met het driehoekje vastklemmen op je neus. Vervolgens aan een meisje met verschrikkelijk verontwaardigd gezicht vragen: "Heb jij die gegooid!?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |