Nee da's niet Robbert joh!quote:Op maandag 25 april 2005 23:40 schreef creno het volgende:
[..]
als het hem is... dan is het Robbert, die liep vaak in een leren rok, ijzerenpinnenhalsband, en hij had een vriendje genaamd raymond, en er was ook altijd een klein persoon bij lilliputer
Aan jou de vraag: Does size matter?quote:Op maandag 25 april 2005 23:34 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, kwam nog een bekende tegen, tenminste, ik kende hem ergens van, maar waarvan?! Leek een beetje op Maarten Wansink, had een knalgele broek aan en een knalrode bloes/shirt.
Hou mij erbuitenquote:Op maandag 25 april 2005 23:40 schreef creno het volgende:
[..]
als het hem is... dan is het Robbert, die liep vaak in een leren rok, ijzerenpinnenhalsband, en hij had een vriendje genaamd raymond, en er was ook altijd een klein persoon bij lilliputer
ja *zwijmel* robbertquote:Op maandag 25 april 2005 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee da's niet Robbert joh!
Ik weet wie je bedoelt, Michiel hoorde daar ook bij , Raymond ja en idd Brood...nogiets... brooddinges. Die kleineMaar Robbert was veruit de geilste
hahahaha jij niet !quote:
quote:
Ja. Ik moet er niet aan denken om uitgewoond te worden door een 25cm lul. Mijn vriendje is gemiddeld en dat vind ik prima.quote:Op maandag 25 april 2005 23:43 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Aan jou de vraag: Does size matter?
Ik weet hoe het zit bij de mannen, dus nu wil ik het weten van jou.
Bleh, die eikels daar hebben nooit op mijn sollicitatie gereageerd.quote:Op maandag 25 april 2005 23:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die doet ook mee in "Sinterklaas en het geheim van de Robijn"
Nee HEM nietquote:Op maandag 25 april 2005 23:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En die vinden jullie knap? Want dan heb ik iets gemist![]()
Ik ken een aantal mensen die achter dat project zittenquote:Op maandag 25 april 2005 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bleh, die eikels daar hebben nooit op mijn sollicitatie gereageerd.
ohw.. die herken ik nogquote:Op maandag 25 april 2005 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee HEM nietene vriend van hem!
Ow Creno.... zou Someboy ook komen?
[afbeelding]
das robbert niet !quote:
richard heet die kleine man! of patrick?! nu weet ik het ff niet dacht richardquote:Op maandag 25 april 2005 23:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die doet ook mee in "Sinterklaas en het geheim van de Robijn"
Nou ik zag hem daar wel vaak, maar niet dat we er samen heengingen of zo. Meer zo'n "Hey hoi hoe is 't". Ik ging meer met Mark (Seoman), en Anton (Lestat) en Puppy en m'n klasgenoot (Sebastiaan). Joshua was er ook altijd en Joep.quote:Op maandag 25 april 2005 23:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ohw.. die herken ik nog
Uhh.. was jij altijd met hem ook aan het stappn in de DS?
das een goeie ! zodra ie online is vraag ik het hem !quote:Op maandag 25 april 2005 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee HEM nietene vriend van hem!
Ow Creno.... zou Someboy ook komen?
[afbeelding]
Van Nellesteijn woont een kilometer ofzo van mij vandaan. Ken hem verder niet ofzo.quote:Op maandag 25 april 2005 23:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ken een aantal mensen die achter dat project zitten
Ik ben z'n MSN kwijtquote:Op maandag 25 april 2005 23:53 schreef creno het volgende:
[..]
das een goeie ! zodra ie online is vraag ik het hem !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |