abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28543393
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:37 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Oeh, yes pelase
Ik heet trouwens Lady Hairspray (in tweede wereld) en Fayre Alastair in eerste wereld, maar ben beetje mn quests aan het afronden geloof ik blijf nog wel een tijd in de eerste wereld, want die is gewoon veel mooier

Mocht je hulp nodig hebben, ik ga nú online met Fayre
pi_28543778
Ik zit al in de 2e.
pi_28544057
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:55 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik zit al in de 2e.
Dat is snel..
pi_28544193
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:03 schreef daeri het volgende:

[..]

Dat is snel..
Valt wel mee toch? Ik heb gisteren wel bijna de hele dag zitten spelen hoor
pi_28544207
Mocht iemand hulp nodig hebben ofzo: Mania Ray in game .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_28544352
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:07 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Valt wel mee toch? Ik heb gisteren wel bijna de hele dag zitten spelen hoor
Ik denk wel dat je toch wat quests bent misgelopen, welk level ben je nu?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28544695
Ik heb hulp nodig bij mn Unnatural Growths quest.. lvl 7 of hoger.. wie kan me helpen? Ik ben in Foible's Fair district 1, english
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:32:17 #208
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_28545007
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Om mijn eerste waardevolle bijdrage te leveren aan dit topic, hier een complete lijst met alle emotes die je in Guild Wars kan gebruiken:

Emotes
-knip-
Je kan ook je health, energy en lvl status aan je partygenoten laten zien door CTRL+klik op bar. Ook CTRL+Skill werkt trouwens.

En /dance* zorgt ervoor dat je synchroon gaat dansen met dezelfde primary class
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:22 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik ben Eve Redforest, mocht iemand tegen mij aanlopen
Ik heet Vortex Elegy, Vortex Wanderer, Vortex Traveller en Vortex Walker (tja, ik vind Vortex wel koel klinken )

Alleen zijn al mijn chars al uit pre-Searing.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:37:55 #209
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28545212
Ik ga vanavond weer online met Clatto Verata Nicto, m'n Necromancer/Elementalist. Wie een guild voor me heeft kan me bereiken.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28550039
Ik ben bezit met charrhunt in The Northlands in de eerste wereld nog wel
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:34:37 #211
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_28558764
Nog steeds bezig als NiteAngyl Deatheye... een Ranger / Necromancer. Level 7 nog wel.

Mijn eerste indruk van het spel is dat het redelijk rommelig in elkaar steekt. Het is behoorlijk experimenteren met alle mogelijkheden, en hoe de interface precies werkt. Uiteindelijk laat het spel mij redelijk aan Diablo 2 denken...

Ik ben een ontzettend grote liefhebber van RPG's, en dit spel behoort nu al tot één van m'n favorieten.
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
pi_28568595
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:34 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Nog steeds bezig als NiteAngyl Deatheye... een Ranger / Necromancer. Level 7 nog wel.

Mijn eerste indruk van het spel is dat het redelijk rommelig in elkaar steekt. Het is behoorlijk experimenteren met alle mogelijkheden, en hoe de interface precies werkt. Uiteindelijk laat het spel mij redelijk aan Diablo 2 denken...

Ik ben een ontzettend grote liefhebber van RPG's, en dit spel behoort nu al tot één van m'n favorieten.
Mooi!

Maar ik heb nog steeds een boog voor je liggen. Whisper me morgen maar ff zodra je online komt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_28569748
Ik zi tnu ook bij de guild. Ben nu ook level 7 ondertussen.
pi_28573351
Deze week ga ik voor mijn nieuwe armor: 60.000g nodig .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 7 juli 2005 @ 01:01:47 #215
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_28575094
Grinden en farmen tot je erbij neervalt

Of hier en daar een newbie oplichten ofzo
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_28575153
GUILD RECRUITING: We will accept anyone. We are High Level and Pro. Already 60 members. Whisper me!

En dat 50 keer op een avond
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  donderdag 7 juli 2005 @ 01:35:26 #217
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28576032
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 01:03 schreef Bennie_K het volgende:
GUILD RECRUITING: We will accept anyone. We are High Level and Pro. Already 60 members. Whisper me!

En dat 50 keer op een avond
Ach, zolang het daarbij blijft is het niet zo erg. Maar als je in 5 minuten tijd 4x zomaar een guildinvite krijgt van iemand die je niet kent is het veel irritanter. Dat overkwam mij dus vanavond. Monks zijn schijnbaar gewild ofzo.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 7 juli 2005 @ 01:38:02 #218
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_28576089
Ach, daar reageer ik toch niet op. De meesten die mij vragen doen dat trouwens wel beleefd
  donderdag 7 juli 2005 @ 02:21:12 #219
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28576892
Vroegen ze het maar, maar zelfs dat deden ze niet. Kreeg opeens bericht in de strekking van 'Blablabla has invited you to join his guild'.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 7 juli 2005 @ 03:33:59 #220
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_28577685
Die negeer ik dan ook. Maar als ze na een paar quests het vragen is het helemaal niet erg. Die spammerts zijn vervelend idd.

Ik heb trouwens wel het idee dat men te snel een Guild opricht of erbij aansluit. Ik wil eerst met al mijn chars de PvE doorlopen, daarna zie ik wel verder. Mijn vierde char gebruik ik trouwens alleen als opslag, twee bags en runes of holding en hop, daar kan geen Xunlai tegenop
pi_28589067
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 01:38 schreef Elegy het volgende:
Ach, daar reageer ik toch niet op. De meesten die mij vragen doen dat trouwens wel beleefd
Ik ben destijds ook heel beleefd uitgenodigd, een tijdje zitten buurten met die gast en uiteindelijk belsoten om lid te worden .]

Dat van die guildinvites van totaal onbekenden ken ik ook, heb ik ook nooit op gereageerd. Als je niet eens de moeite doet om me aan te spreken pleur je maar op.
pi_28589184
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben destijds ook heel beleefd uitgenodigd, een tijdje zitten buurten met die gast en uiteindelijk belsoten om lid te worden .]

Dat van die guildinvites van totaal onbekenden ken ik ook, heb ik ook nooit op gereageerd. Als je niet eens de moeite doet om me aan te spreken pleur je maar op.
Ik vind trouwens dat de meeste mensen in GW niet echt de moeite nemen om te praten .. baal ik wel van, zit je in een party.. vraag je welke quest t omgaat krijg je geen antwoord
pi_28589558
Nou wil ik dat meestal wel weten vóór dat ik op pad ga, ik weet niet hoe jij je party uitzoekt, maar ik vraag altijd om een party voor quest zus of zo.
pi_28589778
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk wel dat je toch wat quests bent misgelopen, welk level ben je nu?
Ik ben dus 7, en dat zal idd best maar ik vond die wereld eigenlijk niet echt interessant, plus iedereen zat al in de 2e
pi_28590795
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:52 schreef daeri het volgende:

[..]

Ik vind trouwens dat de meeste mensen in GW niet echt de moeite nemen om te praten .. baal ik wel van, zit je in een party.. vraag je welke quest t omgaat krijg je geen antwoord
gemiddelde leeftijd=12, vandaar
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')