Ik heet trouwens Lady Hairspray (in tweede wereld) en Fayre Alastair in eerste wereld, maar ben beetje mn quests aan het afronden geloof ikquote:
Dat is snel..quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:55 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik zit al in de 2e.
Ik denk wel dat je toch wat quests bent misgelopen, welk level ben je nu?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:07 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Ik heb gisteren wel bijna de hele dag zitten spelen hoor
Je kan ook je health, energy en lvl status aan je partygenoten laten zien door CTRL+klik op bar. Ook CTRL+Skill werkt trouwens.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Om mijn eerste waardevolle bijdrage te leveren aan dit topic, hier een complete lijst met alle emotes die je in Guild Wars kan gebruiken:
Emotes
-knip-
Ik heet Vortex Elegy, Vortex Wanderer, Vortex Traveller en Vortex Walker (tja, ik vind Vortex wel koel klinkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:22 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik ben Eve Redforest, mocht iemand tegen mij aanlopen
Mooi!quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:34 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Nog steeds bezig als NiteAngyl Deatheye... een Ranger / Necromancer. Level 7 nog wel.
Mijn eerste indruk van het spel is dat het redelijk rommelig in elkaar steekt. Het is behoorlijk experimenteren met alle mogelijkheden, en hoe de interface precies werkt. Uiteindelijk laat het spel mij redelijk aan Diablo 2 denken...
Ik ben een ontzettend grote liefhebber van RPG's, en dit spel behoort nu al tot één van m'n favorieten.
Ach, zolang het daarbij blijft is het niet zo erg. Maar als je in 5 minuten tijd 4x zomaar een guildinvite krijgt van iemand die je niet kent is het veel irritanter. Dat overkwam mij dus vanavond.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:03 schreef Bennie_K het volgende:
GUILD RECRUITING: We will accept anyone. We are High Level and Pro. Already 60 members. Whisper me!
En dat 50 keer op een avond
Ik ben destijds ook heel beleefd uitgenodigd, een tijdje zitten buurten met die gast en uiteindelijk belsoten om lid te wordenquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:38 schreef Elegy het volgende:
Ach, daar reageer ik toch niet op. De meesten die mij vragen doen dat trouwens wel beleefd
Ik vind trouwens dat de meeste mensen in GW niet echt de moeite nemen om te pratenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben destijds ook heel beleefd uitgenodigd, een tijdje zitten buurten met die gast en uiteindelijk belsoten om lid te worden.]
Dat van die guildinvites van totaal onbekenden ken ik ook, heb ik ook nooit op gereageerd. Als je niet eens de moeite doet om me aan te spreken pleur je maar op.
Ik ben dus 7, en dat zal idd best maar ik vond die wereld eigenlijk niet echt interessant, plus iedereen zat al in de 2equote:Op woensdag 6 juli 2005 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je toch wat quests bent misgelopen, welk level ben je nu?
gemiddelde leeftijd=12, vandaarquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:52 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat de meeste mensen in GW niet echt de moeite nemen om te praten.. baal ik wel van, zit je in een party.. vraag je welke quest t omgaat krijg je geen antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |