Jij hebt de collectors uitvoering.. van 60 euro ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:49 schreef SocialDisorder het volgende:
hmm, ik heb zo'n kartonnen doos, volgens mij is dat de enige uitvoering......geen DVD-hoesjes. Past de handleiding ook niet in.
Ik heb mijne bij Dynabyte, en ik heb gewoon een dvd hoesjequote:Op zondag 3 juli 2005 00:14 schreef SocialDisorder het volgende:
nope, 44,95media markt, dat wel......maar collector's edition? een kartonnen doosje, een boekje met de handleiding, een boekje met de geschiedenis van het land, en DAT is al een CE, das wel erg karig.......
De sletten... Of heb je er ervaring mee?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:33 schreef RayMania het volgende:
Medewerkers van de Free Record Shop wil nog wel eens CD keys stelen, weet niet of je dat al wist?
Dit is mijn CE:quote:Op zondag 3 juli 2005 00:14 schreef SocialDisorder het volgende:
nope, 44,95media markt, dat wel......maar collector's edition? een kartonnen doosje, een boekje met de handleiding, een boekje met de geschiedenis van het land, en DAT is al een CE, das wel erg karig.......
Als je danst of een /command geeft krijg je een gloed om je handenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van de CE?
Ik kan je wel voordragen bij ons guild als je dat wilquote:Op zondag 3 juli 2005 15:50 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Als ik 'm geactiveerd krijg dan zal ik zeker naar dit topic terugkomen om mij aan te melden voor zo'n Guild...
http://www.guildwars.com/products/gwcollectors-edition.htmlquote:Op zondag 3 juli 2005 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van de CE?
http://www.microsoft.com/athome/security/children/kidtalk.mspxquote:Op zondag 3 juli 2005 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan iemand mij trouwens dan meteen uitleggen wat 1337 betekent?
Zou geweldig zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kan je wel voordragen bij ons guild als je dat wil.
In het begin kan ik je niet helpen tijdens quests, je zit dan nl in een gebied waar je als high lvl-speler geen toegang meer hebt. Info kan je natuurlijk altijd krijgenquote:Op zondag 3 juli 2005 21:42 schreef The_NiteAngyl het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn.Kan iemand mij meteen 'sidekicken' om mij wegwijs te maken in het spel.
Nice.
Ik kan hem wel helpen, ik zit nog in eerste wereld met mijn tweede karakter, ben alleen niet zo heel vaak op GW, voeg me maar toe op msnquote:Op maandag 4 juli 2005 09:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In het begin kan ik je niet helpen tijdens quests, je zit dan nl in een gebied waar je als high lvl-speler geen toegang meer hebt. Info kan je natuurlijk altijd krijgen.
Zodra je de boel geactiveerd hebt moet je maar even je naam melden, dan zal ik vragen of ze je een invite sturen.
Hij zal van andere leden in ons Guild ook wel hulp kunnen krijgen, veel zijn ook al met meerdere karakters bezig, en sowieso lopen er nog wel een paar pre-seering mensen in ons guild rond.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:40 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik kan hem wel helpen, ik zit nog in eerste wereld met mijn tweede karakter, ben alleen niet zo heel vaak op GW, voeg me maar toe op msnik help je wel
Nerd-manier om 'leet' te zeggen, wat weer afgeleid is van elite. Mensen die het serieus gebruiken verdienen de überdork-award.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kan iemand mij trouwens dan meteen uitleggen wat 1337 betekent?
Ik zit in LSF geloof ikquote:Op maandag 4 juli 2005 10:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[[url=http://img118.imageshack.us/img118/4022/gw2bf.th.jpg]afbeelding][/URL]
de rode pijltjes geven aan wat er in mijn versie van GW zat. Enne, kan ik ook bij een guild hiero ergens? Want de Dead Shadows (mijn huidige guild) zijn een stel eikelbijters van de eerste orde, zijn haast nooit online, en spelen nooit als team.
Zou ik erbij kunnen? Ik ga deze week denk ik weer online met GW, en een nieuw karakter maken. Zeg maar wat voor type jullie nog zoeken.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:30 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik zit in LSF geloof ikGeweldige mensen
Zwarte cape met gouden leeuw op de achterkant..
Er is nu niemand online, ik zal ff op GW kijken of daar iemand is, wat is je naam?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zou ik erbij kunnen? Ik ga deze week denk ik weer online met GW, en een nieuw karakter maken. Zeg maar wat voor type jullie nog zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |